Urša Pučko je ustanoviteljica in direktorica agencije Internavti. Butična agencija, ki je na trgu od 2015, je specializirana za strateške kreativne koncepte. Internavti se na misije podajajo z jasnim ciljem – snovati komunikacijske zgodbe, ki naročnikom prinašajo učinke na trgu. V letu 2021 so se uvrstili med prvih 5 agencij na Slovenskem oglaševalskem festivalu.
Svoje izkušnje je nabirala v agencijah Publicis (Studio Pet) in Pristop, kjer je bila pred odhodom odgovorna za oddelek trženjskega komuniciranja. Pred ustanovitvijo lastne agencije se je za kratek čas preiskusila tudi v startup okolju. Diplomirana komunikologinja ima skoraj 20 let izkušenj s področja upravljanja oglaševalskih kampanj in trženjskih strategij. Sodelovala je z domačimi in mednarodnimi naročniki, predvsem s področja izdelkov široke potrošnje (Fast moving consumer goods – FMCG) in financ. Za svoje projekte je prejela en zlati ter več srebrnih in bronastih nagrad Effie za tržno-komunikacijsko učinkovitost. Dva mandata je bila članica Strokovno tekmovalnega programa SOF (STP SOF) v okviru Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ). V preteklosti je bila strokovna direktorica Effie Slovenija 2012, članica Organizacijskega odbora Effie Slovenija 2010 in članica prvostopenjske žirije Euro Effie 2009 ter drugostopenjske žirije Euro Effie 2013. Prav tako je bila dva mandata članica Upravnega odbora sekcije agencij pri SOZ. Že nekaj let predava Integrirano trženjsko komuniciranje na Visoki šoli za poslovne vede B2, sodelovala je pri praktikumu Izvajanje komunikacijskih akcij na Fakulteti za družbene vede Univerze v Ljubljani, kot gostja pa je večkrat predavala tudi na Ekonomski fakulteti.