Skip to content
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
    • ARHIV-2022
Menu
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
    • ARHIV-2022
PRIJAVA

Biografija

SMK GOVORCI_1000_202226

Vesna Hajnšek

menedžerka za raziskovanje trga in strateški marketing, Swarovski

Vesna Hajnšek je menedžerka za raziskovanje trga in svetovalka za strateški marketing pri podjetju Swarovski. V njeni domeni so razumevanje porabnikov, trga in konkurence ter prilagajanje marketinških aktivnosti na podlagi pridobljenih informacij. Med drugim skrbi za razumevanje vpliva marketinga na odnos porabnikov do podjetja ter njegove ponudbe, optimizacijo izdatkov za marketing in svetuje pri oblikovanju trajnostne strategije podjetja.   

Kariero je začela v Sloveniji s sodelovanjem pri organizaciji Slovenskega oglaševalskega festivala in Zlatega bobna, nadaljevala pa pri PM – poslovnih medijih, Belinki in Abanki. V prostem času je bila članica Perpetuum Jazzila, kjer je bila tudi del PR-ekipe. Svojo strast do razumevanja dejavnikov, ki vplivajo na uspešnost marketinga, je prelila v korporativno stran tržnega raziskovanja in svetovanja v mednarodnih vodah. Tako je v zadnjih 12 letih dela pri uspešnih mednarodnih podjetjih (Procter & Gamble, Coty, Wella in Swarovski) imela prste v vseh fazah marketinga: od inoviranja nove ponudbe in oblikovanja strategij do prilagajanja globalnih marketinških aktivnosti za posamezne trge, izboljšav komunikacijskih kampanj in optimiziranja marketinških izdatkov. Pri svojem delu resnično verjame, da se marketinški uspehi rodijo iz trdnih temeljev poznavanja porabnikov, konteksta in lastnega poslovanja, ki dajejo krila kreativnosti.

Deli...

PrevJaroslaw Podsiadlo
Nicolas KfuriNext

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event