ARHIV #SMK 2016

Vidimo se prihodnje leto na 24. SMK

Menu
  • GOVORCI
  • PROGRAMSKI SVET
  • PROGRAM
  • GALERIJA
  • PREZENTACIJE

Marko Lukić

direktor in lastnik, Lumar IG d.o.o.

Tim Mitja Žagar

soustanovitelj in glavni izvršni direktor, ICONOMI

Darja Teržan

Mlekarna Celeia

Claudio Parrinello

generalni direktor, UNICO

Primož Hvala

Predsednik programskega sveta, H&S Consulting

Uroš Cvetko

Direktor službe za poslovno inteligenco, Zavarovalnica Triglav

Matjaž Grm

izvršni direktor prodaje in trženja, skupina Adria Mobil

Aleksandra Kregar

direktor Korporativne strategije, Atlantic grupa / Droga Kolinska

Nataša Mithans

Direktorica strategij, Renderspace

David Rozman

Marketing Technology & Digital Strategy, Hocoma AG

Peter Frankl

Direktor in glavni urednik, Časnik Finance

Mitja Pirc

Dr. Mitja Pirc je svetovalec in mentor startupom v Cofound.it ter svetovalec v podjetju Indigo Consulting.

Tatjana Pogačnik

Direktorica Poslovne akademije, Časnik Finance

[pt_view id="8c9a7848hq"]

Program konference

Oglejte/ prenesite si letošnji program konference v pdf formatu. ...

Brezplačna SMK priloga

Marketing se je znašel pred evolucijskim skokom, ki je tako občuten, da lahko govorimo o (r)evoluciji. Po mnenju mnogi ...

Ivan Kovačević

Ivan Kovačević (Bruketa & Žinić & Grey): Kako blagovne znamke v regiji preoblikujejo izkušnje kupcev – primeri iz ...

Polona Peunik

Polona Peunik (Akrobat): Kako smo spremenili koncept in povečali prodajo na globalnem trgu za 80 odstotkov – izkušnj ...

Mitja Pirc

Mitja Pirc (Datafund, Indigo Consulting): Dolgotrajni učinki blockchaina na marketing V Sloveniji bodo prvič predstavl ...

Melnisa Begović

Melnisa Begović (Studio Moderna): Kako obletnico blagovne znamke resnično izkoristiti za prodajni uspeh Prikazano bo, ...

Jelena Agafonova

Jelena Agafonova (BIT-Roots): Kako izzvati celotno industrijo in kako ustvariti svetovni izdelek za digitalne porabnike? ...

Gruden Lovro

Lovro Gruden (Indigo Consulting): Ali vključujemo partnerje v inoviranje?/Ekskluzivno za SMK rezultati tradicionalne ra ...

Gorazd Kos

Gorazd Kos (Telekom Slovenije): Vplivanje na percepcijo vrednosti in nakupno odločitev za višji paket V prispevku bomo ...

Nataša Ravnikar

Nataša Ravnikar (Optiweb): Ne prodajne akcije, vključenost porabnikov in digitalne vsebine prinašajo dodatno prodajo. ...

Matjaž Grm

Matjaž Grm (Adria Mobil): Koncept za povečanje inovativnosti, izboljšanje uporabniške izkušnje in vrednosti blagovn ...

Leon Korošec

Leon Korošec (Elan): Naš zakaj – >sveti gral< blagovne znamke V predstavitvi bomo slišali, kako je Elan pr ...

Jeremy Waite

Umetna inteligenca (AI) povzroča revolucijo v načinu poslovanja in mnogi marketinški vodje se trudijo ostati v koraku ...

Jan Dobrilovič

Jan Dobrilovič (Beeping): 5 vpogledov v nakupno vedenje Slovencev oz. kako uporabiti nakupno vedenje v svoj prid Dob ...

Črt Podlogar

Črt Podlogar (Red Orbit): Naredite korak naprej od kratkoročne optimizacije – digital naj bo usmerjen k dolgoročnim ...