ARHIV #SMK

Arhiv Slovenske marketinške konference

  • GOVORCI
  • PROGRAMSKI SVET
  • PROGRAM
  • GALERIJA
  • SPONZOR
  • PREZENTACIJE

Jeremy Waite

evangelist za podjetje IBM v regiji EMEA ter vodja programov CMO za podjetje IBM po vsem svetu

James Hall

ustvarjalni vodja, PARK

Jani Valjavec

soustanovitelj ICONOMI in predsednik uprave Columbus Capital

Ljupčo Todorovski

profesor za področje informatike, Fakulteta za upravo Univerze v Ljubljani

Igor Maroša

svetovalec uprave, Merkur trgovina d.d.

Marko Lukić

direktor in lastnik, Lumar IG d.o.o.

Tim Mitja Žagar

soustanovitelj in glavni izvršni direktor, ICONOMI

Darja Teržan

Mlekarna Celeia

Claudio Parrinello

generalni direktor, UNICO

Nataša Ravnikar

vodja marketinga, Optiweb

Lovro Gruden

Indigo Consulting

Rok Hrastnik

član uprave, izvršni direktor za marketing v skupini Sensilab

Jan Dobrilovič

soustanovitelj in direktor spletne platforme za čiščenje gospodinjstev Beeping

Ivan Kovačević

direktor digitalnega marketinga, Bruketa & Žinić & Grey

Rado Daradan

CEO in soustanovitelj, Hurra Studios d.o.o.

Mic Melanšek

CMO in soustanovitelj, Hurra Studios d.o.o.

Leon Korošec

direktor zimske divizije, Elan, d. o. o.

Melnisa Begović

direktorica blagovne znamke Dormeo, Studio Moderna d.o.o.

Črt Podlogar

vodja projektov in digitalni strateg, Red Orbit

Matjaž Grm

Izvršni direktor prodaje in trženja, skupina Adria Mobil

Aleksandra Kregar

direktor Korporativne strategije, Atlantic grupa / Droga Kolinska

Mitja Pirc

Indigo Consulting, Datafund

Gorazd Kos

strokovni sodelavec v marketingu Telekoma Slovenije

Tadej Accetto

vodja upravljanja s spremembami in zagotavljanja kakovosti, Petrol d.d.

Jelena Agafonova

InsurTech BIT-root

Ranko Jelača

član uprave, Telekom Slovenije

Polona Peunik

vodja prodaje in marketinga, Akrobat

Peter Frankl

Direktor in glavni urednik, Časnik Finance

Primož Hvala

Predsednik programskega sveta, H&S Consulting

Primož Hvala

Predsednik programskega sveta, H&S Consulting

Uroš Cvetko

Direktor službe za poslovno inteligenco, Zavarovalnica Triglav

Matjaž Grm

izvršni direktor prodaje in trženja, skupina Adria Mobil

Aleksandra Kregar

direktor Korporativne strategije, Atlantic grupa / Droga Kolinska

Nataša Mithans

Direktorica strategij, Renderspace

David Rozman

Marketing Technology & Digital Strategy, Hocoma AG

Peter Frankl

Direktor in glavni urednik, Časnik Finance

Mitja Pirc

Dr. Mitja Pirc je svetovalec in mentor startupom v Cofound.it ter svetovalec v podjetju Indigo Consulting.

Tatjana Pogačnik

Direktorica Poslovne akademije, Časnik Finance

si Prikaži govorce Skrij govorce Prikaži opis programa Skrij opis programa Sponzorji dogodka Sponzor dogodka Uredi dogodek
07:00 - 08:00
Uvodno predavanje
Prikaži opis programa

Umetna inteligenca (AI) povzroča revolucijo v načinu poslovanja in mnogi marketinški vodje se trudijo ostati v koraku z vsemi spremembami. Po mnenju mnogih analitikov obstaja verjetnost, da se bodo razmere v prihodnjih petih letih spremenile bolj, kot so se v zadnjih 20, pri čemer je več kot 85 odstotkov projektov preoblikovanja marketinga obsojenih na neuspeh. V predavanju bo Jeremy Waite predstavil, kakšen bo marketing v prihodnjih petih letih, kako lahko pripravite svoj biznis za prihodnost in kaj lahko storite že DANES. Čakajo vas praktični nasveti, predstavitev AI v živo in nekaj izjemnih študij primerov, na katerih bo Waite pokazal, kako bo najboljša kombinacija še vedno ostala organska in umetna inteligenca, ki delata z roko v roki.

 

08:00 - 08:30
Pogovor
Prikaži opis programa
Svoje poglede, izkušnje in ideje o spremembah v marketingu bosta v pogovoru razkrila Darja Teržan (Mlekarna Celeia) in Ranko Jelača (Telekom Slovenije). Vsak s svojimi uspehi, delujoča v podobnih in različnih panogah … kaj se je v marketingu spremenilo, kateri koncepti ostajajo in kaj je drastično drugače? Kako se mora na to odzvati menedžer marketinga in kaj mora imeti v sebi, da bo uspešno gradil znamko, zvestobo kupcev in tudi svojo poslovno pot? Pogovor vodi Primož Hvala, predsednik programskega sveta SMK
08:30 - 09:00
Odmor za druženje
Prikaži opis programa
Odmor za druženje
09:00 - 10:30
Predavanje
Prikaži opis programa
Digitalna ali katerakoli druga transformacija pomeni spremembo, spremembo v ljudeh. Kako s svojimi idejami, svojo filozofijo osvojiti celotno organizacijo? Videli bomo, kako so nekateri transformacijo izpeljali v praksi, kako so motivirali sebe, kako so spremenili sebe in celotne organizacije, kako to naredijo v mesecu dni in ne v letu ter zakaj so nekateri učinkoviti in hitri, drugi pa imajo oznako »dinozavri«.   11:00 – 11:30   Lovro Gruden (Indigo Consulting): Ali vključujemo partnerje v inoviranje?/Ekskluzivno za SMK rezultati tradicionalne raziskave MindWideOpen   Letos so raziskovali, ali so podjetja (in marketingarji) v Sloveniji odprta za resnična partnerstva, ali znajo partnerje vključiti v inoviranje, transformacije in iskanje odgovorov na disrupcije na trgih ali pa jih vidijo zgolj kot dobavitelje storitev. Poleg posnetka stanja bodo dani tudi predlogi, kako se spodbudi sodelovanje in kakšno vlogo ima pri tem marketing.   11:30 – 12:00   Tadej Accetto (Petrol): Ne »Agile, Scrum … v teoriji«, ampak kako bi bilo učinkovito uresničevanje marketinških idej, projektov videti v praksi   Tadej Accetto je v zadnjih letih potisnil do uresničitve veliko projektov, ki so se nanašali na izboljševanje izkušnje uporabnikov, od malih domačih primerov do uporabniških rešitev za Ryanair. V prispevku bo ponudil 5 ključnih nasvetov, kako delovati, da bi bili uspešni v implementaciji, da bi kupci resnično dobili boljšo izkušnjo. Kaj je pomembneje, da imamo želeno rešitev ali čas in sredstva? Zakaj in kako prioritizirati? Kako sestaviti tim in kako ga voditi, da bo dosegel najboljši output? Kako ocenjevati napredek razvoja rešitve? Kako nam zgodbe uporabnikov koristijo pri fokusiranju na uporabnika? O Agile, Scrum … ne bo govoril kot o idealu, ampak kako to dejansko živeti in uresničiti. Zanimivo za vse, ki želite premakniti organizacijo v smeri kupcev, za vse, ki ne želite govoriti, ampak doseči na kupca usmerjeno organizacijo.   12:00 – 12:30   Jelena Agafonova (BIT-Roots): Kako izzvati celotno industrijo in kako ustvariti svetovni izdelek za digitalne porabnike?   Jelena Agafonova bo pokazala, kako lahko novi agilni poslovni model izzove tradicionalno finančno industrijo. Agafonova je zaposlena v novem podjetju, ki ga je zagnala ena izmed vodilnih slovenskih zavarovalnic, vendar je popolnoma samostojno. Kako to doseči? Novo podjetje je imelo v mislih tudi globalnega digitalnega porabnika in Agafonova nam bo med drugim pokazala, kako ustvariti nov izdelek zanj. Popolnoma nov izdelek, in to v zelo kratkem času. Zanimivo za vse, ki želijo ustvariti in uvesti svetovni izdelek za digitalne porabnike.
10:30 - 11:30
Odmor za kosilo
Prikaži opis programa
  Sponzor današnjega kosila:
11:30 - 12:30
Predavanje
Prikaži opis programa
13:30 – 13:45   Jan Dobrilovič (Beeping): 5 vpogledov v nakupno vedenje Slovencev oz. kako uporabiti nakupno vedenje v svoj prid   Dobrilovič bo predstavil praktične ugotovitve o vedenju porabnikov, do katerih so skozi številna testiranja prišli pri Beepingu, spletni platformi za čiščenje v gospodinjstvih. Kateri dan v tednu je najboljši za marketinško akcijo, kako poimenovati gumb za naročilo, kdaj v procesu nakupa pokazati ceno, za kateri element v ponudbi lahko močno dvignemo ceno celotne ponudbe … Zanimivo za vse, ki želite na zelo preprost način dobiti dober vpogled v svojo stranko.   13:45 – 14:00   Gorazd Kos (Telekom Slovenije): Vplivanje na percepcijo vrednosti in nakupno odločitev za višji paket   V prispevku bomo videli, kako so z drugačno cenovno politiko vplivali na porabnike, da so izbrali bogatejše pakete. Kako doseči, da se porabniki odločajo za bogatejšo ponudbo? Kako pomagati prodajalcem, da so sposobni prodajati bogatejši paket? Koristno za vse, ki želijo prodajati izdelke/storitve višje vrednosti.   14:00 – 14:15   Melnisa Begović (Studio Moderna): Kako obletnico blagovne znamke resnično izkoristiti za prodajni uspeh   Prikazano bo, kako obletnico blagovne znamke izkoristiti za vključevanje splošne javnosti, gradnjo image blagovne znamke in povečevanje prodaje. Kako so v Studiu Moderna obletnico speljali skozi svoj 360-stopinjski pristop, usklajen prek šestih prodajnih kanalov in lokaliziran na 20 trgih? Kaj so naredili, da je obletnica postala prodajna uspešnica? Koristno za vse, ki ne bi radi svoje obletnice zgolj »praznovali«, ampak jo tudi drugače izkoristili.   14:15 – 14:30   Nataša Ravnikar (Optiweb): Ne prodajne akcije, vključenost porabnikov in digitalne vsebine prinašajo dodatno prodajo. Tudi do 70 odstotkov večjo.   Prikazanih bo nekaj praktičnih primerov, kako je ponudnik opreme za prosti čas Iglu Šport z izjemno omejenim proračunom z vključitvijo aktivnosti engagementa in ustvarjanjem neprodajnih vsebin občutno povečal mesečno spletno prodajo za do 70 odstotkov. Videli bomo, kdaj objaviti predlog za »vikend izlet«, da bo to vodilo do najvišje konverzije, ali je bolje imeti kvadratne ali horizontalne fotografije, ali je z vidika prodaje bolje uporabiti direktno povezavo prek klika na fotografijo ali zunanjo povezavo v besedilu objave … Zanimive ugotovitve za vse, ki skrbite za digitalno komunikacijo in vključenost uporabnikov.
12:30 - 12:45
Odmor za druženje
Prikaži opis programa
Odmor za druženje
12:45 - 13:55
Predavanje
Prikaži opis programa
Ne bomo govorili o kriptovalutah, ampak o tem, kaj prinaša tehnologija, kje so nove priložnosti za posel in kaj mora marketingaš o tem vedeti danes. Prikazali bomo primere, kjer blockchain že danes spreminja industrije in vpliva na delo marketingašev. Koristno za vse, ki želijo slediti razvoju tehnologije in zakonov poslovnega uspeha. Mitja Pirc (Datafund, Indigo Consulting): Dolgotrajni učinki blockchaina na marketing V Sloveniji bodo prvič predstavljeni praktični primeri uporabe tehnologije blockchain, ki dejansko že živijo, so uresničeni in niso zgolj ideje na papirju. Alexander Vasylchenko (Sofitto): Ustvarite svoj lastni plačilni sistem* Osebna zgodba, kako v nekaj sekundah prenesti denar drugi osebi. Ta oseba lahko denar dvigne brez vključenosti banke. Kako bodo lahko običajni ljudje izvajali denarne transakcije brez finančnih ustanov? To je resna grožnja za mnoge finančne ustanove. Kako lahko danes 35 ljudi skrbi za transakcije, ki dosegajo BDP majhne države, v primerjavi s številom zaposlenih v manjši banki? Kaj so tudi druge posledice, ki jih tehnologija blockchain prinaša različnim industrijam? Nekaj odgovorov bo predstavljenih v tej predstavitvi. Claudio Parrinello (Unico): Monetiziranje digitalnega pomanjkanja* V današnjem času je eden izmed vzpenjajočih se trendov tudi zbirateljstvo. A fizične zbirke imajo za novo generacijo porabnikov, ki visoko cenijo digitalno vsebino in digitalno uporabniško izkušnjo, številne omejitve. Z uporabo blockchaina lahko premium spletno vsebino preoblikujemo v omejene izdaje, v decentralizirane digitalne zbirateljske predmete, s katerimi se lahko trguje. Na posebnih prireditvah (koncertih, razstavah, tekmah …) lahko dobimo digitalno »dokazilo o obisku«, ki ga je mogoče vtisniti v zbirateljski predmet in mu s tem dodati vrednost. V začetni fazi bomo ročno izbirali vsebino in umetnike, pozneje pa bomo »vsem« (na primer umetnikom, glasbenikom, vodjem projektov …) omogočili ustvarjanje lastne zbirke, dokazovanje pristnost in edinstvenost, deljenje po vsem svetu in pridobivanje provizije ob prodaji.
13:55 - 14:45
Pogovor
Prikaži opis programa
Jani Valjavec in Tim Mitja Žagar (ICONOMI): Kako iti naprej? Zenel Batagelj (Valicon) kreira in napoveduje tale pogovor: »Lani, ko sem se pripravljal na pogovor z Gravnerjem (sklepni pogovor prvega dne lanske SMK), sem nekako slutil, da bi letos bila naravna izbira Tim Mitja in Jani. Ker sta pač bila prva. Tako kot je bil Gravner prvi pri oranžnih vinih, sta bila Mitja in Jani prva v Evropi, ki sta uporabila množično zbiranje sredstev (tako imenovani ICO) za realizacijo podjetniške ideje in zbrala več kot takrat magičnih 10 milijonov dolarjev. Vse to se je zgodilo manj kot pred dvema letoma. Na ta konec sveta sta nekako prinesla upanje in svež kapital. Da, onadva sta nekako kriva za ICOmanijo, ki je in bo močno zatresla našo malo ekonomijo. Medtem ko smo se lani od Gravnerja naučili, da je treba iti nazaj, se bomo tokrat učili, kako iti naprej. Kdo so te nore nove generacije, kako gledajo na svet, kaj se lahko naučimo od njih, je to okolje pripravljeno nanje, jih bo sprejelo ali izpljunilo? In pa seveda, od kod ta intuicija, ki je tako zgodaj zaznala superiornost tehnologije ali hype?«
14:45 - 15:00
Odmor za druženje
Prikaži opis programa
Sponzor današnjega druženja:
15:00 - 16:00
Predavanje
Prikaži opis programa
17:00 – 17:30 Rado Daradan in Mic Melanšek (Hurra Studios): Kako lahko Slovenci s knjigami osvojimo bralce v Nemčiji, Italiji, ZDA … Dobili bomo nekaj lekcij o tem, kako marketing izdelka za končne kupce prilagoditi mednarodnemu okolju: kako so prilagajali izdelek, način plačila, komunikacijo za končne kupce, kako se razlikujejo od vseh preostalih … Videli bomo, zakaj se je avgusta zgodil odboj in jim je s personaliziranimi knjigami uspelo osvojiti nemške bralce. Navdihujoče in koristno za vse, ki želite poslovati zunaj Slovenije. 17:30 – 18:00 Polona Peunik (Akrobat): Kako smo spremenili koncept in povečali prodajo na globalnem trgu za 80 odstotkov – izkušnje Akrobata Spoznali bomo, kako preiti s prodaje izdelka na prodajo rešitev/poslovnih projektov. Kako se ob tem spremenijo potrebe kupcev, argumentacija ponudbe, način prodaje. Sprememba koncepta je prinesla globalizacijo in rast prodaje za 80%. Z omejenimi resursi. Koristno za vse, ki si želijo rasti na B2B trgih in imajo omejene resurse.
16:00 - 16:30
Predavanje
Prikaži opis programa
Želite še več od svojega življenja? Želite na koncu leta reči: »Bilo je super leto!«? Prisluhnite, kako na življenje, poraze, uspehe in napredek gleda športnik, ki je za svoje mednarodne uspehe sam naredil izjemno veliko. Zakaj? Kako? O tem bo govoril letošnji skriti gost. (R)evolucija lastnega življenja. Obvezno za vse, ki želijo naprej.
16:30 - 17:15
Odmor za druženje
07:00 - 08:45
Predavanje
Prikaži opis programa
9:00 – 9:45 James Hall (Park): Vidiki in vloga dizajnerskega razmišljanja v različnih industrijah (*Design Thinking Perspectives & Roles (across different industries))* Po predstavitvi boste bolje razumeli štiri vidike dizajnerskega razmišljanja v različnih panogah. Kakšno vlogo je imelo dizajnersko razmišljanje in kako je pomagalo nekaterim najboljšim globalnim podjetjem v vsakodnevnem poslovanju? Dizajnersko razmišljanje pomaga podjetjem pri izboljšanju razumevanja vedenja kupcev, izboljšanju točke dotika, digitalne komunikacije in celostne porabniške izkušnje z blagovno znamko. Pojasnjeno bo tudi, kako bomo to znanje lahko uporabili v marketingu. 9:45 – 10:15 Matjaž Grm (Adria Mobil): Koncept za povečanje inovativnosti, izboljšanje uporabniške izkušnje in vrednosti blagovne znamke Spoznali bomo, kako so v Adrii Mobil s pristopi dizajn menedžmenta dosegli izboljšave, ki so blagovni znamki prinesle napredek v percepciji porabnikov, napredek v uporabniški izkušnji in zadovoljstvu kupcev, nove proizvode, inovativno uporabo tehnologije in izboljšanje poslovanja. Izvedeli bomo, kaj je za uspeh dizajn menedžmenta nujno narediti na ravni marketinga in na ravni podjetja. Koristno za vse, ki želijo narediti korak naprej v inovativnosti, razvoju produktov, izboljšanju izkušnje in dobičkonosnosti svojih znamk. 10:15 – 10:45 Ivan Kovačević (Bruketa & Žinić & Grey): Kako blagovne znamke v regiji preoblikujejo izkušnje kupcev – primeri iz različnih panog Pogledali bomo v zakulisje, kako blagovne znamke iz različnih panog poskušajo izboljšati izkušnjo kupcev, s tem da vpeljujejo nove ugotovitve o »customer journey«, poti svojih kupcev. Videli bomo, kako je banka oblikovala novo vrsto podružnice, specializirano za izobraževanje strank, ki ne sprejemajo v celoti digitalnih rešitev, in kako s tem prihranijo tudi pri stroških. Drug primer nam bo pokazal, kako podjetje v regiji prodaja rabljene avtomobile zgolj na spletu, brez fizičnega stika med kupcem in izdelkom pred nakupom. Kako oblikovati porabniško izkušnjo, ki strankam pomaga sprejeti tako pomembno odločitev zgolj v digitalnem svetu? Videli bomo tudi, kako je zavarovalnica vključila svojo skupnost ob praznovanju 150-letnice … Predstavitev je zanimiva za vse, ki želijo izboljšati izkušnje svojih strank in se razlikovati od konkurenčnih blagovnih znamk.
08:45 - 09:00
Odmor za druženje
Prikaži opis programa
Odmor za druženje Sponzor današnjega druženja:
09:00 - 10:45
Predavanje
Prikaži opis programa
11:00 – 11:35 Črt Podlogar (Red Orbit): Naredite korak naprej od kratkoročne optimizacije – digital naj bo usmerjen k dolgoročnim poslovnim ciljem Za digital je vedno veljalo, da je njegova največja prednost možnost merjenja, ki ni primerljiva z nobeno drugo obliko komunikacije. Fokus večine podjetij, ki včasih meji na obsedenost, je zato pričakovano ravno merjenje rezultatov in optimizacija. V prispevku bomo od velikega zagovornika merjenja in optimiziranja slišali, da pretirana obsedenost z merjenjem ne bo prinesla optimalnih rezultatov. Podjetja, osredotočena na kratkoročne rezultate in konverzije, pozabljajo na grajenje navad pri kupcih. Ko naša blagovna znamka postane navada v nakupnem procesu porabnika, je naš položaj boljši in varnejši. Kako zgraditi navade? Postavljati je treba zanke in iskati priložnosti, ko lahko kupcem olajšamo nakupne procese in vzpostavimo ponavljajočo se komunikacijo. Ni vse v optimizaciji stroškov – izjemno pomembna je tudi uporaba smiselnih KPI-jev, ki bodo prinesli dolgoročen tržni in poslovni uspeh. To je prihodnji koncept digitalnega okolja. Koristno za vse, ki želite svoje digitalne aktivnosti postaviti korak pred drugimi. 11:35 – 12:10 Rok Hrastnik (Sensilab): Popolna ločitev on/offline in kako v letu dni s 4 na 14 trgov oziroma do 170-odstotne rasti prihodkov V Sensilabu so se odločili in povsem ločili online in offline v dve poslovni enoti. Postavili so model za e-prodajo, s katerim neposredno iz Slovenije odpirajo trge v EU z minimalnimi naložbami. Trenutno so online v Veliki Britaniji, Irski, Nemčiji, Avstriji, Španiji, Portugalski, Franciji, Česki, Italiji, Hrvaški, Romuniji …. Novi trgi so običajno dobičkonosni v enem do dveh mesecih. Kadri so v Sloveniji in nimajo predhodnih izkušenj. Čas do vstopa na trg je ekstremno kratek. Kako jim to uspeva? Nekaj praktičnih ukrepov, nasvetov in rezultatov bomo videli v prispevku. Koristno za vse, ki razmišljate ali delujete mednarodno in želite še okrepiti e-prodajo. 12:10 – 12:45 Ljupčo Todorovski (Fakulteta za upravo, UL): Kaj narediti, da bomo prišli do boljših napovedi vedenja potrošnikov? V prispevku bomo videli, da razvoj tehnologije sicer omogoča zelo natančne modele vedenja uporabnikov in strank, a žal to dostikrat ne pomeni, da svoje stranke bolje razumemo ali jim ponujamo boljša priporočila (kajti točnost napovedi in interpretacija nista dovolj za razumevanje vedenja). Kaj moramo marketingarji narediti, da bodo napovedni modeli pomagali, da bomo bolje razumeli stranke in jim ponujali boljša priporočila.
10:45 - 11:15
Odmor za druženje
Prikaži opis programa
Odmor za druženje
11:15 - 12:15
Predavanje
Prikaži opis programa
13:15 – 13:45 Aleksandra Kregar (Atlantic Grupa): Marketing (r)evolution v praksi V današnjem vedno priklopljenem svetu se pričakovanja porabnikov spreminjajo. Tako se spreminja tudi funkcija marketinga – data, digital, social, real-time analytics, agility so kompetence modernega marketinga. Rezultat sprememb je tudi sprememba marketinške funkcije. Seznanili se bomo z razvojem funkcije marketinga v Atlantic Grupi – prikaz nove organizacije, postavitev novih marketinških procesov in odgovornosti, določitev koncepta marketinških kompetenc, njihovo merjenje in razvoj skozi interno Marketing Akademijo so aktivnosti transformacije koncepta marketinga zadnjega leta. Projekt transformacije pomeni tudi novo vlogo marketinga, ki na podlagi gradnje digitalnih, analitičnih in strateških kompetenc ter njihove integracije s tradicionalnimi marketinškimi kompetencami spreminja tudi svoj vpliv. Kako novi koncepti in gradnja novih znanj vplivajo na razvoj blagovnih znamk, interno in eksterno, kako se goji marketinška skupnost Atlantic Grupe, kako se marketing povezuje z IT- in HR-funkcijo, kako je partner vodstvu … so primeri rezultata projekta transformacije. 13:45 – 14:15 Leon Korošec (Elan): Naš zakaj – >sveti gral< blagovne znamke V predstavitvi bomo slišali, kako je Elan premislil razloge svoje blagovne znamke, produktnega portfelja, odnosa do kupcev, partnerjev … Izvedeli bomo, kaj v praksi pomeni odgovoriti si na vprašanje »zakaj?« in kako globok pomen ima jasen zakaj za vsa poslovna področja. Poznavanje razlogov obstoja znamke pomaga podjetju pri odločitvah o blagovni znamki, izdelkih, opuščanju programov, komunikacijskih aktivnostih … Koristno za vse marketingaše, direktorje, in vse, ki želijo svoje podjetje okužiti z marketinško filozofijo in širiti identiteto svoje znamke v podjetju in zunaj njega.
12:15 - 13:00
Pogovor
Prikaži opis programa
V pogovoru bodo sodelovali Igor Maroša (Merkur), Marko Lukić (Lumar) in zmagovalec Marketinške odličnosti. V pogovoru bomo gostili prejemnika nagrade Marketinška odličnost, ki jo bo dan prej za odličnost v marketingu podelilo Društvo za marketing Slovenije, in dva izkušena managerja, poslovneža. Igor Maroša je deloval kot svetovalec in kasneje vodil številne komercialne transformacije, vrnitev znamk na nekdanja tržišča … Marko Lukić je podjetje in znamko Lumar najprej povezal s tujim partnerjem in ga potem ponovno prevzel v družinske roke.  Imeli bomo tri izkušene in uspešne sogovornike. Govorili bomo, kaj mora marketing manager narediti, da se bodo spremembe v marketingu implementirale v podjetju in realizirale na trgu. Koristno za vse, ki bi želeli vedeti, kako povleči znamko, podjetje naprej, kako prevzeti krmilo in biti gonilna sila marketinških sprememb.
07:00 - 08:30
Uvodno predavanje
Prikaži opis programa
Uvodničar konference Hendrik Steckhan (ex Coca-Cola): Katerih 9 stvari moraš narediti, če ne želiš rasti  Na podlagi bogatih izkušenj na področju trženja in upravljanja, ki si jih je pridobil po vsem svetu, bo uvodni govornik udeležence spodbudil k razmišljanju o njihovem načinu delovanja, pri čemer bo uporabil preizkušena stališča, ki so se izkazala kot bistvena za rast poslovanja neodvisno od njihove velikosti ali življenjske faze. Po njegovem govoru bodo udeleženci bolj zaupali v to, da je trajna dobičkonosna rast dosegljiva tudi v težkih časih. Poleg tega bodo na podlagi dejstev razumeli določene miselnosti in načine, povezane z rastjo. Ne glede na področje delovanja, velikost podjetja ali trženjske izkušnje bodo udeleženci pridobili tudi večje zaupanje v svoje sposobnosti vodenja in spodbujanja rasti ter pridobili koristne napotke za osebni razvoj in vzdržno zaposlitev. Vse to je enkratno izhodišče za izboljšanje njihove rasti v prihodnosti. Jaka Levstek (D.Labs): Za rast je potrebna spremenjena vloga marketinga v podjetju Če želimo rasti, moramo razumeti ne le, kako marketing in prodaja (acquisition) uresničujeta svoj potencial, temveč tudi, kako nenehno na novo odkrivati, kateri segmenti kupcev so za nas najbolj trajnostni (rast + marža). Vloga, ki jo uprava dodeljuje direktorju marketinga, se mora spremeniti. Za rast se mora marketing drastično odmakniti od klasičnih nalog, ki so fokusirane le na zgornji del lijaka (awareness, activation), in mora v podjetje prenesti in proaktivno testirati celosten pogled na vrednost za kupca in pripravljenost plačati pravo ceno (revenue), ohranjati kupčevo lojalnost (retention) in povečevati njen vpliv (referall). Vloga menedžerja za rast (growth managerja) zato pomembno spreminja vzvode moči v upravah podjetij, če ta želijo rasti naprej. Spreminja način budžetiranja in poročanja (iterativno budžetiranje, eksperimentiranje) in pomembno vpliva na produktne s konstantnim tokom validacije kupčevega zadovoljstva, vrednosti in rasti. Zakaj je tako in kako to izpeljati, bo prikazano v prispevku. 
08:30 - 09:00
Odmor za druženje
Prikaži opis programa
odmor za druženje
Sponzor dogodka
09:00 - 10:30
Predavanje
Prikaži opis programa
Lovro Peterlin in Jure Bohinc (A1): Strategija preobrata: zadovoljna stranka je garancija za rast Kako se lahko odzove podjetje, ki deluje v stagnirajoči panogi, v kateri glavni viri prihodkov počasi, a zanesljivo usihajo? Kako naj pride do jasnega odgovora, kaj bodo viri prihodkov v prihodnosti? Kaj postaviti v fokus? Kakšne strateške in taktične odločitve sprejeti? V A1 so za svoj fokus izbrali stranke in si postavili cilj biti »customer champion«. Več bosta povedala Lovro Peterlin in Jure Bohinc. Boštjan Jerončič (Incom): Kako od proizvajalca trgovskih znamk do rasti lastne blagovne znamke – izkušnje z znamko Leone V podjetju, ki je v preteklosti proizvajalo sladolede za različne mednarodne trgovske znamke, so se  odločili za razvoj lastne blagovne znamke Leone. Ravno nasprotno, kot je naredilo veliko podjetij v Sloveniji, ki vse manj vlagajo v svoje znamke in so vse bolj odvisna od proizvodnje za druge. Poudarek in sredstva so namenili partnerstvu z dobavitelji, tehnološkemu razvoju, inovativnosti izdelkov, spremembi produktnega portfelja … Partnerstvo s trgovci na področju trgovskih znamk uporabljajo tudi za prodor lastne blagovne znamke na police trgovin po vsem svetu. Prodaja izdelkov lastne blagovne znamke je v zadnjem letu dosegla 100-odstotno rast. Kako jim je uspelo rasti z lastno znamko, kateri so  ključni dejavniki rasti lastne znamke, bo govoril direktor Boštjan Jerončič. Matej Košmrlj (NiceLabel): Pogled direktorja v ozadje globalne rasti podjetja – kaj je poganjalo rast Svoje izkušnje bo predstavil izvršni direktor podjetja, ki stalno raste od leta 2009. Da so postali vodilni na svojem področju v svetovnem merilu, so morali sprejeti in izpeljati veliko poslovnih in marketinških odločitev. Kaj so spreminjali, zaradi katerih stvari direktor v letih, ko je podjetje raslo, »ni spal«? Izvedli so akvizicijo, prenovili prodajne kanale, spremenili produktni portfelj, spremenili cenovno strategijo … Kaj so se pri vseh teh aktivnostih naučili? Kaj je bilo ključno za njihovo rast? O tem bo govoril Matej Košmrlj.
10:30 - 11:30
Odmor za kosilo
11:30 - 13:00
Predavanje
Prikaži opis programa
Andreja Štirn (Petrol): Ključni izzivi povezani z organizacijo, utemeljeno na podatkih  – izkušnje Petrola Za rast potrebujemo tudi na podatkih utemeljeno (data driven) organizacijo. Kako priti do nje? V prispevku se bomo seznanili z izkušnjami, ki so jih v Petrolu pridobili skozi transformacijo; izzivi so bili velikanski. Enotna analitična platforma, povezovanje internih (DWH) in eksternih podatkov (raziskave, panel …), spreminjanje procesov, novi kadri, potrebe po drugačnih kompetencah kadrov, spreminjanje kulture … Zanimivo in koristno za vse, ki želijo svoje odločitve bolje utemeljiti, in marketinške aktivnosti opreti na podatke in informacije. Grega Jerkič (In516ht): Finančni in človeški manko ni več izgovor za nedosledno zbiranje in analizo gore podatkov o potrošnikih – praktični primeri V zadnjih letih se zelo veliko govori o prediktivni analitiki, vsi IT-velikani  vlagajo ogromno denarja v umetno inteligenco, zato bo na dolgi rok nujno imeti na voljo podatke o naših strankah. Tehnologija je v zadnjem času tako napredovala, da so možnosti razpolaganja s podatki dostopne vsem podjetjem z nizkim začetnim stroškom. V predavanju se bomo seznanili z novimi možnostmi na tem področju, ki jih podjetja v Sloveniji že uporabljajo, in nekatere dobre prakse. Predstavljeni bodo primeri iz finančne, zavarovalniške, drobnoprodajne in dejavnosti B2B. Vse s ciljem, da vsak oddelek trženja analitično razume svoje stranke in tako na dolgi rok zgradi »marketinško« zbirko podatkov. Koristno za vse, ki bi radi še bolje spremljali in analizirali vedenje svojih kupcev. Jean-Philippe Schepens (Bisnode): Če sprejmemo ali ne – podatki obvladujejo uspešne marketinške odločitve Jean-Philippe Schepens je ekonomist, statistik in ornitolog, eden od ustanoviteljev prvih internetnih podjetij v Belgiji in tudi soustanovitelj podjetja Swan Insights, kjer si prizadeva uporabiti čim več različnih virov podatkov, da bi dosegel 360-stopinjski pogled na stranko. Govoril bo o tem, kako se s tehnologijo in podatki iz različnih virov rešujejo zapleteni izzivi in podatki pretvarjajo v otipljivo ekonomsko vrednost. S primeri bo podkrepil, zakaj bi se moralo vsako podjetje že včeraj lotiti projektov na področju pametnih podatkov, in pokazal, kako vplivajo na rast. Koristno tudi za vse z omejenimi finančnimi in HR-viri.
13:00 - 13:15
Odmor za druženje
Prikaži opis programa
odmor za druženje
Sponzor dogodka
13:15 - 14:45
Predavanje
Prikaži opis programa
Aleksandar Bijelić (MK Group): Rast prek digitalnega preoblikovanja – priložnosti za posel? Ogledali si bomo praktične primere in načela, kako lahko podjetja in marketing uporabljajo digitalno preoblikovanje za pospešitev rasti. Predstavitev bo temeljila na Bijelićevi dolgoletni uspešni karieri na področju poslovnega in marketinškega svetovanja ter najnovejših izzivov, s katerimi se srečuje v vlogi vodje digitalnega preoblikovanja. V zadnjih letih smo bili priča primerom, kako z digitalnim preoblikovanjem izboljšati segmentacijo, natančno prilagoditi komunikacijo, izboljšati uporabniško izkušnjo in donosnost zvestih strank … Za uspeh morajo marketing in podjetja pritegniti tudi notranje deležnike in zunanje partnerje. Na teh dveh področjih mora imeti komunikacija bistveno vlogo. Brez močne notranje in partnerske podpore je digitalno preoblikovanje le neuporabljena tehnologija, ki vašemu podjetju ne bo prinesla nikakršnih priložnosti za rast. Gašper Repina (Optiweb): Kaj narediti, ko prenova spletne strani prinese slabšo prodajo Prikazani bodo koraki, kako se je ponudnik notranje opreme Dom24 soočil z upadom spletne prodaje po prenovi spletne trgovine. Z izjemno natančno prenovo komunikacijske in oglaševalske strategije ter upoštevanjem regionalnih specifik, združevanjem različnih možnosti spleta in koristi za uporabnika jim je na koncu uspelo za trikrat povečati spletno prodajo, ROI pa je zrasel za 50 odstotkov. Vsekakor odličen opomnik za vse, ki se spopadate z upadanjem ali stagniranjem številk pri spletni prodaji. Sibila Mesarič (Studio Moderna): Kako povečati prodajo s pomočjo avtomatiziranih kampanj V prispevku bo prikazano, kako implementirati avtomatizirane kampanje, ki imajo konsistentno dobre rezultate. V Studiu Moderna so jih testirali na širokem razponu izdelkov (ležišča, kuhinjski pripomočki, outlet spletni trgovini z naborom različnih izdelkov …) in povsod so dosegli znatno povečanje prodaje. Rešitev kombinira področji iskalnega marketinga in retargetiranja za optimalno doseganje potencialnih kupcev na dveh platformah (Google Search & Display). Izvedeli boste, kako rešitev implementirati in kakšni so učinki. Sebastjan Barbo (Esportica): Ešport: pod radarjem ali nov »mainstream«? Kako lahko vplivneži, najrazličnejša družbena omrežja ali video igre pomagajo vašemu podjetju pri komuniciranju z vašimi ciljnimi skupinami? V predavanju si bomo podrobneje pogledali 10 razlogov zakaj v prihodnjih letih nikakor ne smete prezreti video iger in ešporta. Z uporabo gledalcem prijaznih video iger založniki ali profesionalni organizatorji tekmovanj okoli izbranih video iger zberejo več milijonov igralcev in navdušencev po vsem svetu, najuspešnejše tekmovalce pa nagrajujejo z milijonskimi nagradnimi skladi. Kaj se lahko naučimo od njih in kako to prenesti na vašo blagovno znamko?
14:45 - 15:00
Odmor
Prikaži opis programa
odmor za osvežitev
15:00 - 16:00
Predavanje
Prikaži opis programa
Nescho Topalov (Top Ideas Digital): Kako kombinirati vhodno in izhodno trženje za doseganje bistvene rasti – praktični primeri Spoznali bomo enostaven sistem, po katerem vzpostaviti strategijo in kampanje, ki združujejo vhodne (inbound) in izhodne (outbound) pristope trženja, ter rešitve, ki so potrebne za njihovo vpeljavo v nekaj dneh. Predlogi bodo predstavljeni na podlagi dveh primerov: Dell (primer B2C) in A1 Digital (primer B2B). Kako učinkovito pozicionirati  blagovno znamko na novem trgu, ustvariti na stotine sledi (lead) in učinkovito podpreti prodajne aktivnosti v B2B-okolju? Kako iztržiti visoko ceno izdelkov na nišnih B2C-segmentih? Zanimivo za vse tržnike, ki želijo izboljšati učinkovitost svojih vhodnih ali izhodnih aktivnosti. David Balažic (Consalta): Marketing za ključne kupce – rast prek učinkovitejšega marketinga V večjih podjetjih so nakupne odločitve že nekaj časa v rokah nakupnih timov, ne le posameznikov. Kriteriji za nakup tako niso (več) le preference posameznika, temveč skupine. V takšnih okoljih se pristop marketinga za ključne kupce (Account Based Marketing, ABM) z zelo ciljanimi in personaliziranimi marketinškimi aktivnostmi, ki so prilagojene izbranim podjetjem in posameznim članom nakupnega tima, izkaže za precej bolj uspešnega od klasičnega oziroma širokega (digitalnega) marketinga. V prispevku bomo predstavili osnove ABM, podprte s primerom iz prakse (večje podjetje iz tehnološkega sektorja), in spoznali ključne dejavnike uspešnosti. Če poslujete v B2B-svetu in so vaša ciljna skupina večja podjetja, predavanja enostavno ne smete zamuditi.
16:00 - 16:45
Predavanje
Prikaži opis programa
Andy Andrija Čolak (Surf’n’Fries): Franšize in inovacije za mednarodno širitev   Surf’n’Fries deluje v 20 državah na štirih celinah. Njegov ustanovitelj in direktor Andrija Čolak bo pojasnil ključne dejavnike za njihovo rast – inovacije in franšizni model. Kako inovirati v stabilni industriji? Kaj so se naučili o franšiznem poslovanju in kako se lahko franšize uporabljajo za mednarodno širitev? Zanimivo za vse, ki razmišljajo o širjenju na mednarodni ravni. Dušan Štrucl – Dixi (Bike Nomad): Kako na kmetiji »na koncu sveta« razviti uspešno kolesarsko destinacijo V prispevku bomo spoznali podjetniško zgodbo Dixija, ki se mu vse vrti okoli kolesarjenja, narave in sodelovanja. Kaj narediti, ko kupiš kmetijo in o kmetovanju nimaš pojma? Kakšno »strategijo« ubrati za rast? Kako se odločiti, katere izdelke, storitve razvijati in prodajati? Kako pridobiti partnerje v Sloveniji, kjer pogosto velja »naj še sosedu …«? Kako doseči, da je EkoHotel Koroš na Koroškem, daleč od naših avtocest, 70- in večodstotno zaseden, z rezervacijami za leto vnaprej? Z jasnim fokusom na potrošniku, fokusom na tistem, v čemer si najboljši, in fokusom na partnerstvu. Kako to narediti v praksi, pa bo odkril Dixi.
16:45
Predavanje
Prikaži opis programa
Skriti gost oziroma posebno darilo za vsakega udeleženca konference
17:00 - 18:30
Prikaži opis programa
Druženje ob aromatičnih vinih Puklavec Family Wines
Sponzor dogodka
20:00
Zabava
Prikaži opis programa
Okrepčevalnica News Cafe, Obala 4f, 6320 Portorož
Sponzor dogodka
07:00 - 08:30
Predavanje
Prikaži opis programa
Nikola Vuković (Boston Consulting Group): Kako biti korak pred drugimi – trajnostno V prispevku bomo videli, kakšne kompetence potrebuje sodobni marketing in marketingaši. Imeti strateške competence, da je lahko relevanten partner Top management. Še vedno imeti “tradicionalne” (segmentacija, 4P….). A nujno je danes razvijati tudi vsa novejša znanja, sposobnosti (IT, data, digital..). Raziskava, v katero je BCG vključil preko 200 podjetji iz različnih industrij po celem svetu, je pokazala, da znamke, ki že izkoriščajo podatke in napredne tehnologije za dostavo najboljše uporabniške izkušnje, dosegajo do 20% višje prihodke in do 30% prihranke. Tehnologija in podatki so in bodo še pomembnejši. Ampak kar so tudi ugotovili je, da so ljudje in organizacija tisti, ki naredijo resnično razliko in omogočijo vzdržno prednost pred konkurenco in stabilno rast podjetji. Dolgoročno napredek zahteva prave talente, sposobnosti in pravo organizacijsko kulturo. Ampak kako sistematično graditi prave kompetence, organizacijo, kulturo? O tem bo govora v uvodnem prispevku drugega dne konference. Maruša Grah (Styria digital marketplaces): Imate znanja, ki se iščejo v marketingu? Imate osnovno za svojo rast? Kakšne kandidate iščejo podjetja na področju marketinga? Kakšna znanja in izkušnje? Kakšne spretnosti? Se je to v zadnjih letih spremenilo? Ali še (že) imate kompetence, ki se danes iščejo v marketingu? Imate osnovno za svojo rast? V prispevku bodo predstavljene ugotovitve analize portala MojeDelo.com o tem, kako se spreminja izbor zaželenih marketinških znanj pri slovenskih podjetjih. Zrcalce, zrcalce na steni, povej … kako marketing in marketingarje vidijo odločevalci? Pogled treh direktorjev slovenskih in mednarodnih podjetij na vlogo marketinga danes, kaj nam manjka in kaj pričakujejo od svojega direktorja marketinga.
08:30 - 08:50
Odmor za druženje
Prikaži opis programa
odmor za druženje
Sponzor dogodka
08:50 - 09:35
Predavanje
Prikaži opis programa
Osrednji govornik konference Emil Tedeschi (Atlantic Grupa): Razvoj marketinga za pospešitev rasti(Building Marketing to Fuel Growth) Ustanovitelj in CEO Atlantic Grupe, največje družbe FMCG v regiji, bo razkril ozadje uspeha blagovnih znamk skupine, ki so osvojile regijo in osvajajo svet. Kako je marketing lahko gonilna sila razvoja resnično k strankam usmerjene kulture (customer centric), motor inovacij, kako uporablja nove tehnologije, kako izboljšuje izkušnjo strank (customer experience), kako razvija marketinške kompetence v marketinškem in vseh drugih oddelkih skupine, kako je spremenil organizacijo celotne skupine, ki sledi sodobnemu porabniku … Ne nazadnje, kako doseči, da bodo zaposleni glavni ambasadorji znamk podjetja. Govoril bo o svojem videnju marketinga in kako je marketingu uspelo pospešiti razvoj in rast Atlantic Grupe.
09:35 - 10:15
Pogovor
Prikaži opis programa
Gosti: Blaž Brodnjak, predsednik uprave, NLB in drugi Tadej Čoroli, član uprave, Zavarovalnica Triglav Adrian Ježina, predsednik poslovodstva družbe, Telemach
10:15 - 11:00
Odmor za kosilo
Prikaži opis programa
odmor za kosilo
11:00 - 12:30
Predavanje
Prikaži opis programa
Žiga Lešnik (Simon-Kucher & Partners): V iskanju rasti Kadar govorimo o rasti podjetja, imamo tržniki in prodajniki v mislih predvsem povečevanje prodaje ali z vstopom na nove trge ali z večanjem prodajne ponudbe. Ker pa je prodajna rast z ekonomskega vidika smiselna samo, če prinaša dodaten dobiček, pri njenem načrtovanju nikakor ne smemo spregledati ključnega vzvoda, ki ga imamo v rokah in ga v strateškem smislu premalokrat uporabimo: to so cene. V prispevku bodo predstavljene pragmatične in v praksi preverjene cenovne taktike, s katerimi lahko dolgoročno dosežemo rast prihodkov in dobička. Predavanje bodo spremljali primeri dobre prakse: kako nekatera podjetja v rednih presledkih zvišajo ceno glavnih izdelkov in ostanejo uspešna; kako vedeti, katerim izdelkom lahko zvišamo cene in katerim ne; kako uspešna podjetja skrbijo za cenovno komunikacijo in zakaj jim uspeva. Janez Rihtaršič (Domel): Kako doseči, da novi izdelki prispevajo 30 odstotkov prihodkov? Domel je v zadnjih letih razširil portfelj svojih izdelkov in ni vezan le na panogo gospodinjskih aparatov, po kateri je mogoče javnosti bolj poznan. Ta nova področja jim prinašajo že velik delež prihodkov. V prispevku bomo spoznali ozadje širitve Domela na nova produktna področja, kako se odločajo za širitve na nova področja in kako so organizirali razvoj. Videli bomo, da razvoj ne pomeni zgolj produktnega razvoja, ampak premik na področje storitev. Kaj to pomeni za njihov konkurenčni položaj in rast v prihodnje? Koristno za vse, ki razmišljajo, kako s širitvijo produktnega portfelja dosegati rast. Primož Mahne (Gigodesign): Kako izboljšanje uporabniške izkušnje vpliva na rast zadovoljstva porabnikov, rast znamke in podjetja? Seznanili se bomo z več primeri, kako ukvarjanje z uporabniško izkušnjo vpliva na rast tržne znamke oziroma podjetja. Ne bomo govorili o prilagajanju spletnih strani (kar se danes pogosto napačno povezuje z uporabniško izkušnjo), ampak o resničnem poudarku na uporabniški izkušnji. Pri zdravi rasti namreč ne gre za neskončno pridobivanje novih strank, temveč za zagotavljanje odlične izkušnje že pridobljenim strankam. Kako poenostavitev procesov pri strankah zmanjšuje ovire za uporabo vaše storitve? Kako sistemsko odpravljanje vzrokov za pritožbe izboljša izkušnjo in zniža stroške za podporo kupcem? Kako inovacija, ki temelji na odlični uporabniški izkušnji, omogoča disrupcijo trga, zagotovi diferenciacijo in uresničuje poslanstvo podjetja? Avtor bo ponudil tudi konceptualni okvir za razmišljanje vsem, ki bi želeli izboljšati izkušnjo svojih potrošnikov. Primerno za velike in male organizacije, znamke.
12:30 - 12:45
Odmor
Prikaži opis programa
odmor za osvežitev
12:45 - 14:00
Predavanje
Prikaži opis programa
Aleš Falatov (SIJ): Biti drugačen pomeni iti preko ustaljenih vzorcev – kako? V prispevku bomo spoznali dva izziva – ali lahko izkušnje iz ponujanja privatnih letov prenesemo v trženje proizvodov in kako biti drugačen, ko ponujaš jeklo, »čisti proizvod«. Diferenciacija je velik izziv danes. Kako preseči omejitve, ko je tvoje izhodišče izdelek, jeklo, kjer so vsaka odstopanja od standardov pomenijo reklamacijo kupcev. Marsikdo bo pomisli »jeklo je ja jeklo«. Aleš Falatov bo govoril, kakšen premik je moral narediti, ko je iz industrije privatnih letov prešel v industrijo jekla in kaj počno zadnja leta v SIJ, da njihovo jeklo »ni le jeklo«. Jugoslav Petković (Flaviar): Izkušnje, kako rasti za 10, 90 ali 890 odstotkov Skozi zgodbo Flaviarja,globalnega kluba za ljubitelje žganih alkoholnih pijač,bomo izvedeli, katere so pomembne odločitve v zvezi z rastjo. Vsekakor je prva odločitev, kakšno rast želimo. Ta odločitev pa vpliva na številne operativne poteze. Flaviar je moral spremeniti poslovni model, da bi lahko dosegal želeno rast. Kaj so naredili? Rast je možna tudi prek nakupov podjetij, znamk. Kako so se tega lotili pri Flaviarju in kaj so se naučili, ko so prevzeli svojega takrat največjega tekmeca? Rast je povezana s prodajno uspešnostjo. Kako se prodajni pristop razlikuje med Slovenijo in ZDA? Česa bi se Slovenci lahko nalezli od Američanov, da bi lažje rasli? Sklepni govor – Sara Isaković, dobitnica olimpijske medalje: Kako sem premagala izziv olimpijskega finala in kako naj marketingar premaguje napor in stres vsakodnevnega posla

Veliki sponzor

Sponzor glavnega govorca

Partner

Sponzorji

Mali sponzorji

Medijski partner

Mali sponzor in medijski partner

Uradni avto

Program konference

Oglejte/ prenesite si letošnji program konference v pdf formatu. ...

Brezplačna SMK priloga

Marketing se je znašel pred evolucijskim skokom, ki je tako občuten, da lahko govorimo o (r)evoluciji. Po mnenju mnogi ...

Ivan Kovačević

Ivan Kovačević (Bruketa & Žinić & Grey): Kako blagovne znamke v regiji preoblikujejo izkušnje kupcev – primeri iz ...

Polona Peunik

Polona Peunik (Akrobat): Kako smo spremenili koncept in povečali prodajo na globalnem trgu za 80 odstotkov – izkušnj ...

Mitja Pirc

Mitja Pirc (Datafund, Indigo Consulting): Dolgotrajni učinki blockchaina na marketing V Sloveniji bodo prvič predstavl ...

Melnisa Begović

Melnisa Begović (Studio Moderna): Kako obletnico blagovne znamke resnično izkoristiti za prodajni uspeh Prikazano bo, ...

Jelena Agafonova

Jelena Agafonova (BIT-Roots): Kako izzvati celotno industrijo in kako ustvariti svetovni izdelek za digitalne porabnike? ...

Gruden Lovro

Lovro Gruden (Indigo Consulting): Ali vključujemo partnerje v inoviranje?/Ekskluzivno za SMK rezultati tradicionalne ra ...

Gorazd Kos

Gorazd Kos (Telekom Slovenije): Vplivanje na percepcijo vrednosti in nakupno odločitev za višji paket V prispevku bomo ...

Nataša Ravnikar

Nataša Ravnikar (Optiweb): Ne prodajne akcije, vključenost porabnikov in digitalne vsebine prinašajo dodatno prodajo. ...

Matjaž Grm

Matjaž Grm (Adria Mobil): Koncept za povečanje inovativnosti, izboljšanje uporabniške izkušnje in vrednosti blagovn ...

Leon Korošec

Leon Korošec (Elan): Naš zakaj – >sveti gral< blagovne znamke V predstavitvi bomo slišali, kako je Elan pr ...

Jeremy Waite

Umetna inteligenca (AI) povzroča revolucijo v načinu poslovanja in mnogi marketinški vodje se trudijo ostati v koraku ...

Jan Dobrilovič

Jan Dobrilovič (Beeping): 5 vpogledov v nakupno vedenje Slovencev oz. kako uporabiti nakupno vedenje v svoj prid Dob ...

Črt Podlogar

Črt Podlogar (Red Orbit): Naredite korak naprej od kratkoročne optimizacije – digital naj bo usmerjen k dolgoročnim ...