ARHIV #SMK 2018

Arhiv Slovenske marketinške konference

Menu
  • GOVORCI
  • PROGRAMSKI SVET
  • PROGRAM
  • GALERIJA
  • SPONZOR
  • PREZENTACIJE

Jeremy Waite

evangelist za podjetje IBM v regiji EMEA ter vodja programov CMO za podjetje IBM po vsem svetu

James Hall

ustvarjalni vodja, PARK

Jani Valjavec

soustanovitelj ICONOMI in predsednik uprave Columbus Capital

Ljupčo Todorovski

profesor za področje informatike, Fakulteta za upravo Univerze v Ljubljani

Igor Maroša

svetovalec uprave, Merkur trgovina d.d.

Marko Lukić

direktor in lastnik, Lumar IG d.o.o.

Tim Mitja Žagar

soustanovitelj in glavni izvršni direktor, ICONOMI

Darja Teržan

Mlekarna Celeia

Claudio Parrinello

generalni direktor, UNICO

Nataša Ravnikar

vodja marketinga, Optiweb

Lovro Gruden

Indigo Consulting

Rok Hrastnik

član uprave, izvršni direktor za marketing v skupini Sensilab

Jan Dobrilovič

soustanovitelj in direktor spletne platforme za čiščenje gospodinjstev Beeping

Ivan Kovačević

direktor digitalnega marketinga, Bruketa & Žinić & Grey

Rado Daradan

CEO in soustanovitelj, Hurra Studios d.o.o.

Mic Melanšek

CMO in soustanovitelj, Hurra Studios d.o.o.

Leon Korošec

direktor zimske divizije, Elan, d. o. o.

Melnisa Begović

direktorica blagovne znamke Dormeo, Studio Moderna d.o.o.

Črt Podlogar

vodja projektov in digitalni strateg, Red Orbit

Matjaž Grm

Izvršni direktor prodaje in trženja, skupina Adria Mobil

Aleksandra Kregar

direktor Korporativne strategije, Atlantic grupa / Droga Kolinska

Mitja Pirc

Indigo Consulting, Datafund

Gorazd Kos

strokovni sodelavec v marketingu Telekoma Slovenije

Tadej Accetto

vodja upravljanja s spremembami in zagotavljanja kakovosti, Petrol d.d.

Jelena Agafonova

InsurTech BIT-root

Ranko Jelača

član uprave, Telekom Slovenije

Polona Peunik

vodja prodaje in marketinga, Akrobat

Peter Frankl

Direktor in glavni urednik, Časnik Finance

Primož Hvala

Predsednik programskega sveta, H&S Consulting

Primož Hvala

Predsednik programskega sveta, H&S Consulting

Uroš Cvetko

Direktor službe za poslovno inteligenco, Zavarovalnica Triglav

Matjaž Grm

izvršni direktor prodaje in trženja, skupina Adria Mobil

Aleksandra Kregar

direktor Korporativne strategije, Atlantic grupa / Droga Kolinska

Nataša Mithans

Direktorica strategij, Renderspace

David Rozman

Marketing Technology & Digital Strategy, Hocoma AG

Peter Frankl

Direktor in glavni urednik, Časnik Finance

Mitja Pirc

Dr. Mitja Pirc je svetovalec in mentor startupom v Cofound.it ter svetovalec v podjetju Indigo Consulting.

Tatjana Pogačnik

Direktorica Poslovne akademije, Časnik Finance
si Prikaži govorce Skrij govorce Sponzorji dogodka Sponzor dogodka Uredi dogodek
10:30 - 11:00
Odmor za druženje
12:30 - 13:30
Odmor za kosilo
14:30 - 14:45
Odmor za druženje
16:45 - 17:00
Odmor za druženje
20:15 - 22:00
Ogrevanje z Radiem 1
10:45 - 11:00
Odmor za druženje
12:45 - 13:15
Odmor za druženje

Veliki sponzor

Sponzor glavnega govorca

Partner

Sponzorji

Mali sponzorji

Medijski partner

Mali sponzor in medijski partner

Uradni avto

Uradna pošta

Uradna voda

Uradno vino

Program konference

Oglejte/ prenesite si letošnji program konference v pdf formatu. ...

Brezplačna SMK priloga

Marketing se je znašel pred evolucijskim skokom, ki je tako občuten, da lahko govorimo o (r)evoluciji. Po mnenju mnogi ...

Ivan Kovačević

Ivan Kovačević (Bruketa & Žinić & Grey): Kako blagovne znamke v regiji preoblikujejo izkušnje kupcev – primeri iz ...

Polona Peunik

Polona Peunik (Akrobat): Kako smo spremenili koncept in povečali prodajo na globalnem trgu za 80 odstotkov – izkušnj ...

Mitja Pirc

Mitja Pirc (Datafund, Indigo Consulting): Dolgotrajni učinki blockchaina na marketing V Sloveniji bodo prvič predstavl ...

Melnisa Begović

Melnisa Begović (Studio Moderna): Kako obletnico blagovne znamke resnično izkoristiti za prodajni uspeh Prikazano bo, ...

Jelena Agafonova

Jelena Agafonova (BIT-Roots): Kako izzvati celotno industrijo in kako ustvariti svetovni izdelek za digitalne porabnike? ...

Gruden Lovro

Lovro Gruden (Indigo Consulting): Ali vključujemo partnerje v inoviranje?/Ekskluzivno za SMK rezultati tradicionalne ra ...

Gorazd Kos

Gorazd Kos (Telekom Slovenije): Vplivanje na percepcijo vrednosti in nakupno odločitev za višji paket V prispevku bomo ...

Nataša Ravnikar

Nataša Ravnikar (Optiweb): Ne prodajne akcije, vključenost porabnikov in digitalne vsebine prinašajo dodatno ...

Matjaž Grm

Matjaž Grm (Adria Mobil): Koncept za povečanje inovativnosti, izboljšanje uporabniške izkušnje in vrednosti ...

Leon Korošec

Leon Korošec (Elan): Naš zakaj – >sveti gral< blagovne znamke V predstavitvi bomo slišali ...

Jeremy Waite

Umetna inteligenca (AI) povzroča revolucijo v načinu poslovanja in mnogi marketinški vodje se trudijo ostati v koraku ...

Jan Dobrilovič

Jan Dobrilovič (Beeping): 5 vpogledov v nakupno vedenje Slovencev oz. kako uporabiti nakupno vedenje v svoj pri ...

Črt Podlogar

Črt Podlogar (Red Orbit): Naredite korak naprej od kratkoročne optimizacije – digital naj bo usmerjen k dolg ...