Skip to content
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
      • Govorci nam svetujejo
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
Menu
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
      • Govorci nam svetujejo
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje

Arhiv

  • 2018
  • 2019
  • 2020 Predkonferenčno srečanje
Menu
  • 2018
  • 2019
  • 2020 Predkonferenčno srečanje
  • GOVORCI
  • PROGRAMSKI SVET
  • PROGRAM
  • GALERIJA
  • SPONZORJI
  • PREZENTACIJE
Vsi / Govorci / Osrednji govornik konference

Aleš Falatov

direktor marketinga, SIJ, d.d.

Preberi več

Tadej Čoroli

član uprave, Zavarovalnica Triglav

Preberi več

Adrian Ježina

predsednik poslovodstva družbe, Telemach

Preberi več

Blaž Brodnjak

predsednik uprave, NLB

Preberi več

Sara Isaković

'performance psihologinja' in olimpijska podprvakinja

Preberi več

Sebastjan Barbo

predsednik društva Esportica

Preberi več

Primož Mahne

vodja design raziskav in brand strateg, Gigodesign

Preberi več

David Balažic

direktor in partner, Consalta

Preberi več

Nikola Vuković

principal, Boston Consulting Group

Preberi več

Boštjan Jerončič

direktor, Incom

Preberi več

Sibila Mesarič

specialistka digitalnega marketinga, Studio Moderna

Preberi več

Hendrik Steckhan

svetovalec, angelski vlagatelj, ex Coca-Cola

Preberi več

Grega Jerkič

direktor, In516ht

Preberi več

Jaka Levstek

soustanovitelj in direktor, D.Labs

Preberi več

Jean-Philippe Schepens

Innovate Data Master, Bisnode

Preberi več

Andrija Čolak

CEO, Surf'n'Fries

Preberi več

Maruša Grah

direktorica marketinga, Styria digital marketplaces

Preberi več

Andreja Štirn

direktorica Poslovne inteligence Petrol d.d.

Preberi več

Gašper Repina

vodja marketinga, Optiweb

Preberi več

Nescho Topalov

CEO in ustanovitelj podjetja Top Ideas Digital

Preberi več

Jure Bohinc

vodja za upravljanje ponudbe in vrednosti, A1 Slovenija

Preberi več

Dušan Štrucl

direktor, Bike Nomad – EkoHotel Koroš

Preberi več

Žiga Lešnik

višji svetovalec, Simon-Kucher & Partners

Preberi več

Matej Košmrlj

izvršni direktor, Euro Plus

Preberi več

Lovro Peterlin

direktor, A1 Slovenija

Preberi več

Aleksandar Bijelić

vodja digitala, MK Group

Preberi več

Jugoslav Petković

podjetnik, angelski investitor, direktor podjetja Flaviar

Preberi več

Janez Rihtaršič

direktor razvoja, Domel

Preberi več

Emil Tedeschi

Predsednik in izvršni direktor družbe Atlantic Grupa

Preberi več

Tilen Travnik

Soustanovitelj in Partner, D·Labs

Preberi več

Špela Žorž

direktorica agencije Grey Ljubljana

Preberi več

Fedja Hvastija

Digital Project Manager, Nomago

Preberi več

Peter Curk

Direktor marketinga, Petrol

Preberi več

Uroš Cvetko

Direktor Službe Za Poslovno Inteligenco, Zavarovalnica Triglav

Preberi več

Aleksandra Kregar

Direktor Korporativne Strategije, Atlantic Grupa / Droga Kolinska

Preberi več

Tatjana Pogačnik

Direktorica Poslovne Akademije, Časnik Finance

Preberi več

Peter Frankl

Direktor In Glavni Urednik, Časnik Finance

Preberi več

Mitja Pirc

Director Consulting, Deloitte in predsednik DMS

Preberi več

Primož Hvala

Predsednik programskega sveta 24. SMK, H&S Consulting

Preberi več
si Prikaži govorce Skrij govorce Prikaži opis programa Skrij opis programa Sponzorji dogodka Sponzor dogodka Uredi dogodek

28. Maj 2019

29. Maj 2019

09:00 - 10:00
Uvodno predavanje
Glavni uvodničar 23. Slovenske marketinške konference Jeremy Waite (IBM): (R)evolucija marketinga je tu!**
Prikaži opis programa

Umetna inteligenca (AI) povzroča revolucijo v načinu poslovanja in mnogi marketinški vodje se trudijo ostati v koraku z vsemi spremembami. Po mnenju mnogih analitikov obstaja verjetnost, da se bodo razmere v prihodnjih petih letih spremenile bolj, kot so se v zadnjih 20, pri čemer je več kot 85 odstotkov projektov preoblikovanja marketinga obsojenih na neuspeh. V predavanju bo Jeremy Waite predstavil, kakšen bo marketing v prihodnjih petih letih, kako lahko pripravite svoj biznis za prihodnost in kaj lahko storite že DANES. Čakajo vas praktični nasveti, predstavitev AI v živo in nekaj izjemnih študij primerov, na katerih bo Waite pokazal, kako bo najboljša kombinacija še vedno ostala organska in umetna inteligenca, ki delata z roko v roki.

 

- Dvorana Europa, Grand hotel Bernardin
Prikaži govorce
  • Jeremy Waite, evangelist za podjetje IBM v regiji EMEA ter vodja programov CMO za podjetje IBM po vsem svetu
10:00 - 10:30
Pogovor
Jin-Jang (R)revolucije marketinga – pogled dveh »marketingašev z rezultati in kilometrino«
Prikaži opis programa

Svoje poglede, izkušnje in ideje o spremembah v marketingu bosta v pogovoru razkrila Darja Teržan (Mlekarna Celeia) in Ranko Jelača (Telekom Slovenije). Vsak s svojimi uspehi, delujoča v podobnih in različnih panogah … kaj se je v marketingu spremenilo, kateri koncepti ostajajo in kaj je drastično drugače? Kako se mora na to odzvati menedžer marketinga in kaj mora imeti v sebi, da bo uspešno gradil znamko, zvestobo kupcev in tudi svojo poslovno pot?

Pogovor vodi Primož Hvala, predsednik programskega sveta SMK

- Dvorana Europa, Grand hotel Bernardin
Prikaži govorce
  • Darja Teržan, Mlekarna Celeia
  • Ranko Jelača, član uprave, Telekom Slovenije
  • Primož Hvala, Predsednik programskega sveta, H&S Consulting
10:30 - 11:00
Odmor za druženje
Odmor za druženje
Prikaži opis programa

Odmor za druženje

- Preddverje dvorane Europa, Grand hotel Bernardin
11:00 - 12:30
Predavanje
Transformacije in disrupcije – kako biti zmagovalec?
Prikaži opis programa

Digitalna ali katerakoli druga transformacija pomeni spremembo, spremembo v ljudeh. Kako s svojimi idejami, svojo filozofijo osvojiti celotno organizacijo? Videli bomo, kako so nekateri transformacijo izpeljali v praksi, kako so motivirali sebe, kako so spremenili sebe in celotne organizacije, kako to naredijo v mesecu dni in ne v letu ter zakaj so nekateri učinkoviti in hitri, drugi pa imajo oznako »dinozavri«.

 
11:00 – 11:30

 
Lovro Gruden (Indigo Consulting): Ali vključujemo partnerje v inoviranje?/Ekskluzivno za SMK rezultati tradicionalne raziskave MindWideOpen

 
Letos so raziskovali, ali so podjetja (in marketingarji) v Sloveniji odprta za resnična partnerstva, ali znajo partnerje vključiti v inoviranje, transformacije in iskanje odgovorov na disrupcije na trgih ali pa jih vidijo zgolj kot dobavitelje storitev. Poleg posnetka stanja bodo dani tudi predlogi, kako se spodbudi sodelovanje in kakšno vlogo ima pri tem marketing.

 
11:30 – 12:00

 
Tadej Accetto (Petrol): Ne »Agile, Scrum … v teoriji«, ampak kako bi bilo učinkovito uresničevanje marketinških idej, projektov videti v praksi

 
Tadej Accetto je v zadnjih letih potisnil do uresničitve veliko projektov, ki so se nanašali na izboljševanje izkušnje uporabnikov, od malih domačih primerov do uporabniških rešitev za Ryanair. V prispevku bo ponudil 5 ključnih nasvetov, kako delovati, da bi bili uspešni v implementaciji, da bi kupci resnično dobili boljšo izkušnjo. Kaj je pomembneje, da imamo želeno rešitev ali čas in sredstva? Zakaj in kako prioritizirati? Kako sestaviti tim in kako ga voditi, da bo dosegel najboljši output? Kako ocenjevati napredek razvoja rešitve? Kako nam zgodbe uporabnikov koristijo pri fokusiranju na uporabnika? O Agile, Scrum … ne bo govoril kot o idealu, ampak kako to dejansko živeti in uresničiti. Zanimivo za vse, ki želite premakniti organizacijo v smeri kupcev, za vse, ki ne želite govoriti, ampak doseči na kupca usmerjeno organizacijo.
 

12:00 – 12:30
 
Jelena Agafonova (BIT-Roots): Kako izzvati celotno industrijo in kako ustvariti svetovni izdelek za digitalne porabnike?
 
Jelena Agafonova bo pokazala, kako lahko novi agilni poslovni model izzove tradicionalno finančno industrijo. Agafonova je zaposlena v novem podjetju, ki ga je zagnala ena izmed vodilnih slovenskih zavarovalnic, vendar je popolnoma samostojno. Kako to doseči? Novo podjetje je imelo v mislih tudi globalnega digitalnega porabnika in Agafonova nam bo med drugim pokazala, kako ustvariti nov izdelek zanj. Popolnoma nov izdelek, in to v zelo kratkem času. Zanimivo za vse, ki želijo ustvariti in uvesti svetovni izdelek za digitalne porabnike.

- Dvorana Europa, Grand hotel Bernardin
Prikaži govorce
  • Lovro Gruden, Indigo Consulting
  • Tadej Accetto, vodja upravljanja s spremembami in zagotavljanja kakovosti, Petrol d.d.
  • Jelena Agafonova, InsurTech BIT-root
12:30 - 13:30
Odmor za kosilo
Odmor za kosilo
Prikaži opis programa

 

Sponzor današnjega kosila:

- Hoteli Bernardin, d. d.
13:30 - 14:30
Predavanje
Marketing z rezultati v akciji
Prikaži opis programa

13:30 – 13:45
 
Jan Dobrilovič (Beeping): 5 vpogledov v nakupno vedenje Slovencev oz. kako uporabiti nakupno vedenje v svoj prid
 
Dobrilovič bo predstavil praktične ugotovitve o vedenju porabnikov, do katerih so skozi številna testiranja prišli pri Beepingu, spletni platformi za čiščenje v gospodinjstvih. Kateri dan v tednu je najboljši za marketinško akcijo, kako poimenovati gumb za naročilo, kdaj v procesu nakupa pokazati ceno, za kateri element v ponudbi lahko močno dvignemo ceno celotne ponudbe … Zanimivo za vse, ki želite na zelo preprost način dobiti dober vpogled v svojo stranko.
 
13:45 – 14:00
 
Gorazd Kos (Telekom Slovenije): Vplivanje na percepcijo vrednosti in nakupno odločitev za višji paket
 
V prispevku bomo videli, kako so z drugačno cenovno politiko vplivali na porabnike, da so izbrali bogatejše pakete. Kako doseči, da se porabniki odločajo za bogatejšo ponudbo? Kako pomagati prodajalcem, da so sposobni prodajati bogatejši paket? Koristno za vse, ki želijo prodajati izdelke/storitve višje vrednosti.
 
14:00 – 14:15
 
Melnisa Begović (Studio Moderna): Kako obletnico blagovne znamke resnično izkoristiti za prodajni uspeh
 
Prikazano bo, kako obletnico blagovne znamke izkoristiti za vključevanje splošne javnosti, gradnjo image blagovne znamke in povečevanje prodaje. Kako so v Studiu Moderna obletnico speljali skozi svoj 360-stopinjski pristop, usklajen prek šestih prodajnih kanalov in lokaliziran na 20 trgih? Kaj so naredili, da je obletnica postala prodajna uspešnica? Koristno za vse, ki ne bi radi svoje obletnice zgolj »praznovali«, ampak jo tudi drugače izkoristili.
 
14:15 – 14:30
 
Nataša Ravnikar (Optiweb): Ne prodajne akcije, vključenost porabnikov in digitalne vsebine prinašajo dodatno prodajo. Tudi do 70 odstotkov večjo.
 
Prikazanih bo nekaj praktičnih primerov, kako je ponudnik opreme za prosti čas Iglu Šport z izjemno omejenim proračunom z vključitvijo aktivnosti engagementa in ustvarjanjem neprodajnih vsebin občutno povečal mesečno spletno prodajo za do 70 odstotkov. Videli bomo, kdaj objaviti predlog za »vikend izlet«, da bo to vodilo do najvišje konverzije, ali je bolje imeti kvadratne ali horizontalne fotografije, ali je z vidika prodaje bolje uporabiti direktno povezavo prek klika na fotografijo ali zunanjo povezavo v besedilu objave … Zanimive ugotovitve za vse, ki skrbite za digitalno komunikacijo in vključenost uporabnikov.

- Dvorana Europa, Grand hotel Bernardin
Prikaži govorce
  • Jan Dobrilovič, soustanovitelj in direktor spletne platforme za čiščenje gospodinjstev Beeping
  • Gorazd Kos, strokovni sodelavec v marketingu Telekoma Slovenije
  • Melnisa Begović, direktorica blagovne znamke Dormeo, Studio Moderna d.o.o.
  • Nataša Ravnikar, vodja marketinga, Optiweb
14:30 - 14:45
Odmor za druženje
Odmor za druženje
Prikaži opis programa

Odmor za druženje

- Preddverje dvorane Europa, Grand hotel Bernardin
14:45 - 15:55
Predavanje
Kako blockchain že danes spreminja panoge in marketing
Prikaži opis programa

Ne bomo govorili o kriptovalutah, ampak o tem, kaj prinaša tehnologija, kje so nove priložnosti za posel in kaj mora marketingaš o tem vedeti danes. Prikazali bomo primere, kjer blockchain že danes spreminja industrije in vpliva na delo marketingašev. Koristno za vse, ki želijo slediti razvoju tehnologije in zakonov poslovnega uspeha.

Mitja Pirc (Datafund, Indigo Consulting): Dolgotrajni učinki blockchaina na marketing

V Sloveniji bodo prvič predstavljeni praktični primeri uporabe tehnologije blockchain, ki dejansko že živijo, so uresničeni in niso zgolj ideje na papirju.

Alexander Vasylchenko (Sofitto): Ustvarite svoj lastni plačilni sistem*

Osebna zgodba, kako v nekaj sekundah prenesti denar drugi osebi. Ta oseba lahko denar dvigne brez vključenosti banke. Kako bodo lahko običajni ljudje izvajali denarne transakcije brez finančnih ustanov? To je resna grožnja za mnoge finančne ustanove. Kako lahko danes 35 ljudi skrbi za transakcije, ki dosegajo BDP majhne države, v primerjavi s številom zaposlenih v manjši banki? Kaj so tudi druge posledice, ki jih tehnologija blockchain prinaša različnim industrijam? Nekaj odgovorov bo predstavljenih v tej predstavitvi.

Claudio Parrinello (Unico): Monetiziranje digitalnega pomanjkanja*

V današnjem času je eden izmed vzpenjajočih se trendov tudi zbirateljstvo. A fizične zbirke imajo za novo generacijo porabnikov, ki visoko cenijo digitalno vsebino in digitalno uporabniško izkušnjo, številne omejitve. Z uporabo blockchaina lahko premium spletno vsebino preoblikujemo v omejene izdaje, v decentralizirane digitalne zbirateljske predmete, s katerimi se lahko trguje. Na posebnih prireditvah (koncertih, razstavah, tekmah …) lahko dobimo digitalno »dokazilo o obisku«, ki ga je mogoče vtisniti v zbirateljski predmet in mu s tem dodati vrednost. V začetni fazi bomo ročno izbirali vsebino in umetnike, pozneje pa bomo »vsem« (na primer umetnikom, glasbenikom, vodjem projektov …) omogočili ustvarjanje lastne zbirke, dokazovanje pristnost in edinstvenost, deljenje po vsem svetu in pridobivanje provizije ob prodaji.

- Dvorana Europa, Grand hotel Bernardin
Prikaži govorce
  • Mitja Pirc, Indigo Consulting, Datafund
  • Alexander Vasylchenko, CEO, Sofitto NV
  • Claudio Parrinello, generalni direktor, UNICO
15:55 - 16:45
Pogovor
Pogovor: Kako iti naprej?
Prikaži opis programa

Jani Valjavec in Tim Mitja Žagar (ICONOMI): Kako iti naprej?

Zenel Batagelj (Valicon) kreira in napoveduje tale pogovor: »Lani, ko sem se pripravljal na pogovor z Gravnerjem (sklepni pogovor prvega dne lanske SMK), sem nekako slutil, da bi letos bila naravna izbira Tim Mitja in Jani. Ker sta pač bila prva. Tako kot je bil Gravner prvi pri oranžnih vinih, sta bila Mitja in Jani prva v Evropi, ki sta uporabila množično zbiranje sredstev (tako imenovani ICO) za realizacijo podjetniške ideje in zbrala več kot takrat magičnih 10 milijonov dolarjev. Vse to se je zgodilo manj kot pred dvema letoma. Na ta konec sveta sta nekako prinesla upanje in svež kapital. Da, onadva sta nekako kriva za ICOmanijo, ki je in bo močno zatresla našo malo ekonomijo. Medtem ko smo se lani od Gravnerja naučili, da je treba iti nazaj, se bomo tokrat učili, kako iti naprej. Kdo so te nore nove generacije, kako gledajo na svet, kaj se lahko naučimo od njih, je to okolje pripravljeno nanje, jih bo sprejelo ali izpljunilo? In pa seveda, od kod ta intuicija, ki je tako zgodaj zaznala superiornost tehnologije ali hype?«

- Dvorana Europa, Grand hotel Bernardin
Prikaži govorce
  • Jani Valjavec, soustanovitelj ICONOMI in predsednik uprave Columbus Capital
  • Tim Mitja Žagar, soustanovitelj in glavni izvršni direktor, ICONOMI
  • Zenel Batagelj
16:45 - 17:00
Odmor za druženje
Odmor za druženje
Prikaži opis programa

Sponzor današnjega druženja:

- Preddverje dvorane Europa, Grand hotel Bernardin
17:00 - 18:00
Predavanje
»Mikro« marketing lahko postane »makro«
Prikaži opis programa

17:00 – 17:30

Rado Daradan in Mic Melanšek (Hurra Studios): Kako lahko Slovenci s knjigami osvojimo bralce v Nemčiji, Italiji, ZDA …

Dobili bomo nekaj lekcij o tem, kako marketing izdelka za končne kupce prilagoditi mednarodnemu okolju: kako so prilagajali izdelek, način plačila, komunikacijo za končne kupce, kako se razlikujejo od vseh preostalih … Videli bomo, zakaj se je avgusta zgodil odboj in jim je s personaliziranimi knjigami uspelo osvojiti nemške bralce. Navdihujoče in koristno za vse, ki želite poslovati zunaj Slovenije.

17:30 – 18:00

Polona Peunik (Akrobat): Kako smo spremenili koncept in povečali prodajo na globalnem trgu za 80 odstotkov – izkušnje Akrobata

Spoznali bomo, kako preiti s prodaje izdelka na prodajo rešitev/poslovnih projektov. Kako se ob tem spremenijo potrebe kupcev, argumentacija ponudbe, način prodaje. Sprememba koncepta je prinesla globalizacijo in rast prodaje za 80%. Z omejenimi resursi. Koristno za vse, ki si želijo rasti na B2B trgih in imajo omejene resurse.

- Dvorana Europa, Grand hotel Bernardin
Prikaži govorce
  • Rado Daradan, CEO in soustanovitelj, Hurra Studios d.o.o.
  • Mic Melanšek, CMO in soustanovitelj, Hurra Studios d.o.o.
  • Polona Peunik, vodja prodaje in marketinga, Akrobat
18:00 - 18:30
Predavanje
Skrivnostni gost – (R)evolucija lastnega življenja
Prikaži opis programa

Želite še več od svojega življenja? Želite na koncu leta reči: »Bilo je super leto!«? Prisluhnite, kako na življenje, poraze, uspehe in napredek gleda športnik, ki je za svoje mednarodne uspehe sam naredil izjemno veliko. Zakaj? Kako? O tem bo govoril letošnji skriti gost. (R)evolucija lastnega življenja. Obvezno za vse, ki želijo naprej.

- Dvorana Europa, Grand hotel Bernardin
18:30 - 19:15
Odmor za druženje
Druženje ob aromatičnih vinih Puklavec Family Wines in Bisnodov vpogled v vina na terasi GH Bernardin
Prikaži opis programa

Druženje ob aromatičnih vinih Puklavec Family Wines:

- Terasa GHB, Grand hotel Bernardin
19:00 - 19:30
Podelitev nagrad
Sprejem pred podelitvijo nagrad pred dvorano Europa
Prikaži opis programa

 

dms_logotip_flat

marketinska odlicnost

- Preddverje dvorane Europa, Grand hotel Bernardin
19:30 - 20:15
Podelitev nagrad
Podelitev nagrade marketinška odličnost 2018 v dvorani Europa
Prikaži opis programa

 

dms_logotip_flat

marketinska odlicnost

- Dvorana Europa, Grand hotel Bernardin
20:15 - 22:00
Ogrevanje z Radiem 1
Ogrevanje z Radiem BOB pred večerno zabavo pred hotelom Bernardin
- Hoteli Bernardin, d. d.
22:00
Zabava
Zabava “Black night party” z Radiem 1 na terasi GH Bernardin
Prikaži opis programa

- Terasa GHB, Grand hotel Bernardin
09:00 - 10:45
Predavanje
Kako »produkt« postane »izkušnja«/Ko je P = CX
Prikaži opis programa

9:00 – 9:45

James Hall (Park): Vidiki in vloga dizajnerskega razmišljanja v različnih industrijah (*Design Thinking Perspectives & Roles (across different industries))*

Po predstavitvi boste bolje razumeli štiri vidike dizajnerskega razmišljanja v različnih panogah. Kakšno vlogo je imelo dizajnersko razmišljanje in kako je pomagalo nekaterim najboljšim globalnim podjetjem v vsakodnevnem poslovanju? Dizajnersko razmišljanje pomaga podjetjem pri izboljšanju razumevanja vedenja kupcev, izboljšanju točke dotika, digitalne komunikacije in celostne porabniške izkušnje z blagovno znamko. Pojasnjeno bo tudi, kako bomo to znanje lahko uporabili v marketingu.

9:45 – 10:15

Matjaž Grm (Adria Mobil): Koncept za povečanje inovativnosti, izboljšanje uporabniške izkušnje in vrednosti blagovne znamke

Spoznali bomo, kako so v Adrii Mobil s pristopi dizajn menedžmenta dosegli izboljšave, ki so blagovni znamki prinesle napredek v percepciji porabnikov, napredek v uporabniški izkušnji in zadovoljstvu kupcev, nove proizvode, inovativno uporabo tehnologije in izboljšanje poslovanja. Izvedeli bomo, kaj je za uspeh dizajn menedžmenta nujno narediti na ravni marketinga in na ravni podjetja. Koristno za vse, ki želijo narediti korak naprej v inovativnosti, razvoju produktov, izboljšanju izkušnje in dobičkonosnosti svojih znamk.

10:15 – 10:45

Ivan Kovačević (Bruketa & Žinić & Grey): Kako blagovne znamke v regiji preoblikujejo izkušnje kupcev – primeri iz različnih panog

Pogledali bomo v zakulisje, kako blagovne znamke iz različnih panog poskušajo izboljšati izkušnjo kupcev, s tem da vpeljujejo nove ugotovitve o »customer journey«, poti svojih kupcev. Videli bomo, kako je banka oblikovala novo vrsto podružnice, specializirano za izobraževanje strank, ki ne sprejemajo v celoti digitalnih rešitev, in kako s tem prihranijo tudi pri stroških. Drug primer nam bo pokazal, kako podjetje v regiji prodaja rabljene avtomobile zgolj na spletu, brez fizičnega stika med kupcem in izdelkom pred nakupom. Kako oblikovati porabniško izkušnjo, ki strankam pomaga sprejeti tako pomembno odločitev zgolj v digitalnem svetu? Videli bomo tudi, kako je zavarovalnica vključila svojo skupnost ob praznovanju 150-letnice … Predstavitev je zanimiva za vse, ki želijo izboljšati izkušnje svojih strank in se razlikovati od konkurenčnih blagovnih znamk.

- Dvorana Europa, Grand hotel Bernardin
Prikaži govorce
  • James Hall, ustvarjalni vodja, PARK
  • Matjaž Grm, Izvršni direktor prodaje in trženja, skupina Adria Mobil
  • Ivan Kovačević, direktor digitalnega marketinga, Bruketa & Žinić & Grey
10:45 - 11:00
Odmor za druženje
Odmor za druženje
Prikaži opis programa

Odmor za druženje

Sponzor današnjega druženja:

- Preddverje dvorane Europa, Grand hotel Bernardin
11:00 - 12:45
Predavanje
Digital je prevladal … kako naprej?
Prikaži opis programa

11:00 – 11:35

Črt Podlogar (Red Orbit): Naredite korak naprej od kratkoročne optimizacije – digital naj bo usmerjen k dolgoročnim poslovnim ciljem

Za digital je vedno veljalo, da je njegova največja prednost možnost merjenja, ki ni primerljiva z nobeno drugo obliko komunikacije. Fokus večine podjetij, ki včasih meji na obsedenost, je zato pričakovano ravno merjenje rezultatov in optimizacija. V prispevku bomo od velikega zagovornika merjenja in optimiziranja slišali, da pretirana obsedenost z merjenjem ne bo prinesla optimalnih rezultatov. Podjetja, osredotočena na kratkoročne rezultate in konverzije, pozabljajo na grajenje navad pri kupcih. Ko naša blagovna znamka postane navada v nakupnem procesu porabnika, je naš položaj boljši in varnejši. Kako zgraditi navade? Postavljati je treba zanke in iskati priložnosti, ko lahko kupcem olajšamo nakupne procese in vzpostavimo ponavljajočo se komunikacijo. Ni vse v optimizaciji stroškov – izjemno pomembna je tudi uporaba smiselnih KPI-jev, ki bodo prinesli dolgoročen tržni in poslovni uspeh. To je prihodnji koncept digitalnega okolja. Koristno za vse, ki želite svoje digitalne aktivnosti postaviti korak pred drugimi.

11:35 – 12:10

Rok Hrastnik (Sensilab): Popolna ločitev on/offline in kako v letu dni s 4 na 14 trgov oziroma do 170-odstotne rasti prihodkov

V Sensilabu so se odločili in povsem ločili online in offline v dve poslovni enoti. Postavili so model za e-prodajo, s katerim neposredno iz Slovenije odpirajo trge v EU z minimalnimi naložbami. Trenutno so online v Veliki Britaniji, Irski, Nemčiji, Avstriji, Španiji, Portugalski, Franciji, Česki, Italiji, Hrvaški, Romuniji …. Novi trgi so običajno dobičkonosni v enem do dveh mesecih. Kadri so v Sloveniji in nimajo predhodnih izkušenj. Čas do vstopa na trg je ekstremno kratek. Kako jim to uspeva? Nekaj praktičnih ukrepov, nasvetov in rezultatov bomo videli v prispevku. Koristno za vse, ki razmišljate ali delujete mednarodno in želite še okrepiti e-prodajo.

12:10 – 12:45

Ljupčo Todorovski (Fakulteta za upravo, UL): Kaj narediti, da bomo prišli do boljših napovedi vedenja potrošnikov?

V prispevku bomo videli, da razvoj tehnologije sicer omogoča zelo natančne modele vedenja uporabnikov in strank, a žal to dostikrat ne pomeni, da svoje stranke bolje razumemo ali jim ponujamo boljša priporočila (kajti točnost napovedi in interpretacija nista dovolj za razumevanje vedenja). Kaj moramo marketingarji narediti, da bodo napovedni modeli pomagali, da bomo bolje razumeli stranke in jim ponujali boljša priporočila.

- Dvorana Europa, Grand hotel Bernardin
Prikaži govorce
  • Črt Podlogar, vodja projektov in digitalni strateg, Red Orbit
  • Rok Hrastnik, član uprave, izvršni direktor za marketing v skupini Sensilab
  • Ljupčo Todorovski, profesor za področje informatike, Fakulteta za upravo Univerze v Ljubljani
12:45 - 13:15
Odmor za druženje
Odmor za druženje
Prikaži opis programa

Odmor za druženje

- Preddverje dvorane Europa, Grand hotel Bernardin
13:15 - 14:15
Predavanje
Spremenjeni marketing, ki prinaša rezultate
Prikaži opis programa

13:15 – 13:45

Aleksandra Kregar (Atlantic Grupa): Marketing (r)evolution v praksi

V današnjem vedno priklopljenem svetu se pričakovanja porabnikov spreminjajo. Tako se spreminja tudi funkcija marketinga – data, digital, social, real-time analytics, agility so kompetence modernega marketinga. Rezultat sprememb je tudi sprememba marketinške funkcije.

Seznanili se bomo z razvojem funkcije marketinga v Atlantic Grupi – prikaz nove organizacije, postavitev novih marketinških procesov in odgovornosti, določitev koncepta marketinških kompetenc, njihovo merjenje in razvoj skozi interno Marketing Akademijo so aktivnosti transformacije koncepta marketinga zadnjega leta. Projekt transformacije pomeni tudi novo vlogo marketinga, ki na podlagi gradnje digitalnih, analitičnih in strateških kompetenc ter njihove integracije s tradicionalnimi marketinškimi kompetencami spreminja tudi svoj vpliv. Kako novi koncepti in gradnja novih znanj vplivajo na razvoj blagovnih znamk, interno in eksterno, kako se goji marketinška skupnost Atlantic Grupe, kako se marketing povezuje z IT- in HR-funkcijo, kako je partner vodstvu … so primeri rezultata projekta transformacije.

13:45 – 14:15

Leon Korošec (Elan): Naš zakaj – >sveti gral< blagovne znamke

V predstavitvi bomo slišali, kako je Elan premislil razloge svoje blagovne znamke, produktnega portfelja, odnosa do kupcev, partnerjev … Izvedeli bomo, kaj v praksi pomeni odgovoriti si na vprašanje »zakaj?« in kako globok pomen ima jasen zakaj za vsa poslovna področja. Poznavanje razlogov obstoja znamke pomaga podjetju pri odločitvah o blagovni znamki, izdelkih, opuščanju programov, komunikacijskih aktivnostih … Koristno za vse marketingaše, direktorje, in vse, ki želijo svoje podjetje okužiti z marketinško filozofijo in širiti identiteto svoje znamke v podjetju in zunaj njega.

- Dvorana Europa, Grand hotel Bernardin
Prikaži govorce
  • Aleksandra Kregar, direktor Korporativne strategije, Atlantic grupa / Droga Kolinska
  • Leon Korošec, direktor zimske divizije, Elan, d. o. o.
14:15 - 15:00
Pogovor
Zaključni pospešek »Kako (r)evolucijo implementirati?«
Prikaži opis programa

V pogovoru bodo sodelovali Igor Maroša (Merkur), Marko Lukić (Lumar) in zmagovalec Marketinške odličnosti.

V pogovoru bomo gostili prejemnika nagrade Marketinška odličnost, ki jo bo dan prej za odličnost v marketingu podelilo Društvo za marketing Slovenije, in dva izkušena managerja, poslovneža.

Igor Maroša je deloval kot svetovalec in kasneje vodil številne komercialne transformacije, vrnitev znamk na nekdanja tržišča … Marko Lukić je podjetje in znamko Lumar najprej povezal s tujim partnerjem in ga potem ponovno prevzel v družinske roke.  Imeli bomo tri izkušene in uspešne sogovornike. Govorili bomo, kaj mora marketing manager narediti, da se bodo spremembe v marketingu implementirale v podjetju in realizirale na trgu. Koristno za vse, ki bi želeli vedeti, kako povleči znamko, podjetje naprej, kako prevzeti krmilo in biti gonilna sila marketinških sprememb.

- Dvorana Europa, Grand hotel Bernardin
Prikaži govorce
  • Igor Maroša, svetovalec uprave, Merkur trgovina d.d.
  • Marko Lukić, direktor in lastnik, Lumar IG d.o.o.
  • Peter Frankl, Direktor in glavni urednik, Časnik Finance
Sponzor dogodka
09:00 - 10:30
Uvodno predavanje
Odločitev za rast
Prikaži opis programa

Uvodničar konference

Hendrik Steckhan (ex Coca-Cola): Katerih 9 stvari moraš narediti, če ne želiš rasti 

Na podlagi bogatih izkušenj na področju trženja in upravljanja, ki si jih je pridobil po vsem svetu, bo uvodni govornik udeležence spodbudil k razmišljanju o njihovem načinu delovanja, pri čemer bo uporabil preizkušena stališča, ki so se izkazala kot bistvena za rast poslovanja neodvisno od njihove velikosti ali življenjske faze. Po njegovem govoru bodo udeleženci bolj zaupali v to, da je trajna dobičkonosna rast dosegljiva tudi v težkih časih. Poleg tega bodo na podlagi dejstev razumeli določene miselnosti in načine, povezane z rastjo. Ne glede na področje delovanja, velikost podjetja ali trženjske izkušnje bodo udeleženci pridobili tudi večje zaupanje v svoje sposobnosti vodenja in spodbujanja rasti ter pridobili koristne napotke za osebni razvoj in vzdržno zaposlitev. Vse to je enkratno izhodišče za izboljšanje njihove rasti v prihodnosti.

Jaka Levstek (D.Labs): Za rast je potrebna spremenjena vloga marketinga v podjetju

Če želimo rasti, moramo razumeti ne le, kako marketing in prodaja (acquisition) uresničujeta svoj potencial, temveč tudi, kako nenehno na novo odkrivati, kateri segmenti kupcev so za nas najbolj trajnostni (rast + marža). Vloga, ki jo uprava dodeljuje direktorju marketinga, se mora spremeniti. Za rast se mora marketing drastično odmakniti od klasičnih nalog, ki so fokusirane le na zgornji del lijaka (awareness, activation), in mora v podjetje prenesti in proaktivno testirati celosten pogled na vrednost za kupca in pripravljenost plačati pravo ceno (revenue), ohranjati kupčevo lojalnost (retention) in povečevati njen vpliv (referall). Vloga menedžerja za rast (growth managerja) zato pomembno spreminja vzvode moči v upravah podjetij, če ta želijo rasti naprej. Spreminja način budžetiranja in poročanja (iterativno budžetiranje, eksperimentiranje) in pomembno vpliva na produktne s konstantnim tokom validacije kupčevega zadovoljstva, vrednosti in rasti. Zakaj je tako in kako to izpeljati, bo prikazano v prispevku. 

- Dvorana Europa, Grand hotel Bernardin
Prikaži govorce
  • Hendrik Steckhan, svetovalec, angelski vlagatelj, ex Coca-Cola
  • Jaka Levstek, soustanovitelj in direktor, D.Labs
10:30 - 11:00
Odmor za druženje
Siggi’s odmor
Prikaži opis programa

odmor za druženje

- Preddverje dvorane Europa, Grand hotel Bernardin
Sponzor dogodka
11:00 - 12:30
Predavanje
Strategije za rast
Prikaži opis programa

Lovro Peterlin in Jure Bohinc (A1): Strategija preobrata: zadovoljna stranka je garancija za rast

Kako se lahko odzove podjetje, ki deluje v stagnirajoči panogi, v kateri glavni viri prihodkov počasi, a zanesljivo usihajo? Kako naj pride do jasnega odgovora, kaj bodo viri prihodkov v prihodnosti? Kaj postaviti v fokus? Kakšne strateške in taktične odločitve sprejeti? V A1 so za svoj fokus izbrali stranke in si postavili cilj biti »customer champion«. Več bosta povedala Lovro Peterlin in Jure Bohinc.

Boštjan Jerončič (Incom): Kako od proizvajalca trgovskih znamk do rasti lastne blagovne znamke – izkušnje z znamko Leone

V podjetju, ki je v preteklosti proizvajalo sladolede za različne mednarodne trgovske znamke, so se  odločili za razvoj lastne blagovne znamke Leone. Ravno nasprotno, kot je naredilo veliko podjetij v Sloveniji, ki vse manj vlagajo v svoje znamke in so vse bolj odvisna od proizvodnje za druge. Poudarek in sredstva so namenili partnerstvu z dobavitelji, tehnološkemu razvoju, inovativnosti izdelkov, spremembi produktnega portfelja … Partnerstvo s trgovci na področju trgovskih znamk uporabljajo tudi za prodor lastne blagovne znamke na police trgovin po vsem svetu. Prodaja izdelkov lastne blagovne znamke je v zadnjem letu dosegla 100-odstotno rast. Kako jim je uspelo rasti z lastno znamko, kateri so  ključni dejavniki rasti lastne znamke, bo govoril direktor Boštjan Jerončič.

Matej Košmrlj (NiceLabel): Pogled direktorja v ozadje globalne rasti podjetja – kaj je poganjalo rast

Svoje izkušnje bo predstavil izvršni direktor podjetja, ki stalno raste od leta 2009. Da so postali vodilni na svojem področju v svetovnem merilu, so morali sprejeti in izpeljati veliko poslovnih in marketinških odločitev. Kaj so spreminjali, zaradi katerih stvari direktor v letih, ko je podjetje raslo, »ni spal«? Izvedli so akvizicijo, prenovili prodajne kanale, spremenili produktni portfelj, spremenili cenovno strategijo … Kaj so se pri vseh teh aktivnostih naučili? Kaj je bilo ključno za njihovo rast? O tem bo govoril Matej Košmrlj.

- Dvorana Europa, Grand hotel Bernardin
Prikaži govorce
  • Lovro Peterlin, direktor, A1 Slovenija
  • Jure Bohinc, vodja za upravljanje ponudbe in vrednosti, A1 Slovenija
  • Boštjan Jerončič, direktor, Incom
  • Matej Košmrlj, izvršni direktor, Euro Plus
12:00 - 20:00
Oddajanje radia BOB v živo izpred hotela Bernardin
Hoteli Bernardin, d. d.
12:30 - 13:30
Odmor za kosilo
odmor za kosilo
- lobby GHB, Grand hotel Bernardin
Sponzor dogodka
13:30 - 15:00
Predavanje
Obvladajmo podatke
Prikaži opis programa

Andreja Štirn (Petrol): Ključni izzivi povezani z organizacijo, utemeljeno na podatkih  – izkušnje Petrola

Za rast potrebujemo tudi na podatkih utemeljeno (data driven) organizacijo. Kako priti do nje? V prispevku se bomo seznanili z izkušnjami, ki so jih v Petrolu pridobili skozi transformacijo; izzivi so bili velikanski. Enotna analitična platforma, povezovanje internih (DWH) in eksternih podatkov (raziskave, panel …), spreminjanje procesov, novi kadri, potrebe po drugačnih kompetencah kadrov, spreminjanje kulture … Zanimivo in koristno za vse, ki želijo svoje odločitve bolje utemeljiti, in marketinške aktivnosti opreti na podatke in informacije.

Grega Jerkič (In516ht): Finančni in človeški manko ni več izgovor za nedosledno zbiranje in analizo gore podatkov o potrošnikih – praktični primeri

V zadnjih letih se zelo veliko govori o prediktivni analitiki, vsi IT-velikani  vlagajo ogromno denarja v umetno inteligenco, zato bo na dolgi rok nujno imeti na voljo podatke o naših strankah. Tehnologija je v zadnjem času tako napredovala, da so možnosti razpolaganja s podatki dostopne vsem podjetjem z nizkim začetnim stroškom. V predavanju se bomo seznanili z novimi možnostmi na tem področju, ki jih podjetja v Sloveniji že uporabljajo, in nekatere dobre prakse. Predstavljeni bodo primeri iz finančne, zavarovalniške, drobnoprodajne in dejavnosti B2B. Vse s ciljem, da vsak oddelek trženja analitično razume svoje stranke in tako na dolgi rok zgradi »marketinško« zbirko podatkov. Koristno za vse, ki bi radi še bolje spremljali in analizirali vedenje svojih kupcev.

Jean-Philippe Schepens (Bisnode): Če sprejmemo ali ne – podatki obvladujejo uspešne marketinške odločitve

Jean-Philippe Schepens je ekonomist, statistik in ornitolog, eden od ustanoviteljev prvih internetnih podjetij v Belgiji in tudi soustanovitelj podjetja Swan Insights, kjer si prizadeva uporabiti čim več različnih virov podatkov, da bi dosegel 360-stopinjski pogled na stranko. Govoril bo o tem, kako se s tehnologijo in podatki iz različnih virov rešujejo zapleteni izzivi in podatki pretvarjajo v otipljivo ekonomsko vrednost. S primeri bo podkrepil, zakaj bi se moralo vsako podjetje že včeraj lotiti projektov na področju pametnih podatkov, in pokazal, kako vplivajo na rast. Koristno tudi za vse z omejenimi finančnimi in HR-viri.

- Dvorana Europa, Grand hotel Bernardin
Prikaži govorce
  • Andreja Štirn, direktorica Poslovne inteligence Petrol d.d.
  • Grega Jerkič, direktor, In516ht
  • Jean-Philippe Schepens, Innovate Data Master, Bisnode
Sponzor dogodka
15:00 - 15:15
Odmor za druženje
odmor za druženje – AL!IVE odmor
Prikaži opis programa

odmor za druženje

- Preddverje dvorane Europa, Grand hotel Bernardin
Sponzor dogodka
15:15 - 16:45
Predavanje
Digitalni vzvodi rasti
Prikaži opis programa

Aleksandar Bijelić (MK Group): Rast prek digitalnega preoblikovanja – priložnosti za posel?

Ogledali si bomo praktične primere in načela, kako lahko podjetja in marketing uporabljajo digitalno preoblikovanje za pospešitev rasti. Predstavitev bo temeljila na Bijelićevi dolgoletni uspešni karieri na področju poslovnega in marketinškega svetovanja ter najnovejših izzivov, s katerimi se srečuje v vlogi vodje digitalnega preoblikovanja. V zadnjih letih smo bili priča primerom, kako z digitalnim preoblikovanjem izboljšati segmentacijo, natančno prilagoditi komunikacijo, izboljšati uporabniško izkušnjo in donosnost zvestih strank … Za uspeh morajo marketing in podjetja pritegniti tudi notranje deležnike in zunanje partnerje. Na teh dveh področjih mora imeti komunikacija bistveno vlogo. Brez močne notranje in partnerske podpore je digitalno preoblikovanje le neuporabljena tehnologija, ki vašemu podjetju ne bo prinesla nikakršnih priložnosti za rast.

Gašper Repina (Optiweb): Kaj narediti, ko prenova spletne strani prinese slabšo prodajo

Prikazani bodo koraki, kako se je ponudnik notranje opreme Dom24 soočil z upadom spletne prodaje po prenovi spletne trgovine. Z izjemno natančno prenovo komunikacijske in oglaševalske strategije ter upoštevanjem regionalnih specifik, združevanjem različnih možnosti spleta in koristi za uporabnika jim je na koncu uspelo za trikrat povečati spletno prodajo, ROI pa je zrasel za 50 odstotkov. Vsekakor odličen opomnik za vse, ki se spopadate z upadanjem ali stagniranjem številk pri spletni prodaji.

Sibila Mesarič (Studio Moderna): Kako povečati prodajo s pomočjo avtomatiziranih kampanj

V prispevku bo prikazano, kako implementirati avtomatizirane kampanje, ki imajo konsistentno dobre rezultate. V Studiu Moderna so jih testirali na širokem razponu izdelkov (ležišča, kuhinjski pripomočki, outlet spletni trgovini z naborom različnih izdelkov …) in povsod so dosegli znatno povečanje prodaje. Rešitev kombinira področji iskalnega marketinga in retargetiranja za optimalno doseganje potencialnih kupcev na dveh platformah (Google Search & Display). Izvedeli boste, kako rešitev implementirati in kakšni so učinki.

Sebastjan Barbo (Esportica): Ešport: pod radarjem ali nov »mainstream«?

Kako lahko vplivneži, najrazličnejša družbena omrežja ali video igre pomagajo vašemu podjetju pri komuniciranju z vašimi ciljnimi skupinami? V predavanju si bomo podrobneje pogledali 10 razlogov zakaj v prihodnjih letih nikakor ne smete prezreti video iger in ešporta. Z uporabo gledalcem prijaznih video iger založniki ali profesionalni organizatorji tekmovanj okoli izbranih video iger zberejo več milijonov igralcev in navdušencev po vsem svetu, najuspešnejše tekmovalce pa nagrajujejo z milijonskimi nagradnimi skladi. Kaj se lahko naučimo od njih in kako to prenesti na vašo blagovno znamko?

- Dvorana Europa, Grand hotel Bernardin
Prikaži govorce
  • Aleksandar Bijelić, vodja digitala, MK Group
  • Gašper Repina, vodja marketinga, Optiweb
  • Sibila Mesarič, specialistka digitalnega marketinga, Studio Moderna
  • Sebastjan Barbo, predsednik društva Esportica
16:45 - 17:00
Odmor
odmor za osvežitev
Prikaži opis programa

odmor za osvežitev

- Preddverje dvorane Europa, Grand hotel Bernardin
17:00 - 18:00
Predavanje
Ponudimo prodajne priložnosti
Prikaži opis programa

Nescho Topalov (Top Ideas Digital): Kako kombinirati vhodno in izhodno trženje za doseganje bistvene rasti – praktični primeri

Spoznali bomo enostaven sistem, po katerem vzpostaviti strategijo in kampanje, ki združujejo vhodne (inbound) in izhodne (outbound) pristope trženja, ter rešitve, ki so potrebne za njihovo vpeljavo v nekaj dneh. Predlogi bodo predstavljeni na podlagi dveh primerov: Dell (primer B2C) in A1 Digital (primer B2B). Kako učinkovito pozicionirati  blagovno znamko na novem trgu, ustvariti na stotine sledi (lead) in učinkovito podpreti prodajne aktivnosti v B2B-okolju? Kako iztržiti visoko ceno izdelkov na nišnih B2C-segmentih? Zanimivo za vse tržnike, ki želijo izboljšati učinkovitost svojih vhodnih ali izhodnih aktivnosti.

David Balažic (Consalta): Marketing za ključne kupce – rast prek učinkovitejšega marketinga

V večjih podjetjih so nakupne odločitve že nekaj časa v rokah nakupnih timov, ne le posameznikov. Kriteriji za nakup tako niso (več) le preference posameznika, temveč skupine. V takšnih okoljih se pristop marketinga za ključne kupce (Account Based Marketing, ABM) z zelo ciljanimi in personaliziranimi marketinškimi aktivnostmi, ki so prilagojene izbranim podjetjem in posameznim članom nakupnega tima, izkaže za precej bolj uspešnega od klasičnega oziroma širokega (digitalnega) marketinga. V prispevku bomo predstavili osnove ABM, podprte s primerom iz prakse (večje podjetje iz tehnološkega sektorja), in spoznali ključne dejavnike uspešnosti. Če poslujete v B2B-svetu in so vaša ciljna skupina večja podjetja, predavanja enostavno ne smete zamuditi.

- Dvorana Europa, Grand hotel Bernardin
Prikaži govorce
  • Nescho Topalov, CEO in ustanovitelj podjetja Top Ideas Digital
  • David Balažic, direktor in partner, Consalta
17:00 - 19:00
Druženje z Radiem 2
Terasa GHB, Grand hotel Bernardin
18:00 - 18:45
Predavanje
Out of the box, podjetniški navdih, fokus na potrošniku in po plinu!
Prikaži opis programa

Andy Andrija Čolak (Surf’n’Fries): Franšize in inovacije za mednarodno širitev  

Surf’n’Fries deluje v 20 državah na štirih celinah. Njegov ustanovitelj in direktor Andrija Čolak bo pojasnil ključne dejavnike za njihovo rast – inovacije in franšizni model. Kako inovirati v stabilni industriji? Kaj so se naučili o franšiznem poslovanju in kako se lahko franšize uporabljajo za mednarodno širitev? Zanimivo za vse, ki razmišljajo o širjenju na mednarodni ravni.

Dušan Štrucl – Dixi (Bike Nomad): Kako na kmetiji »na koncu sveta« razviti uspešno kolesarsko destinacijo

V prispevku bomo spoznali podjetniško zgodbo Dixija, ki se mu vse vrti okoli kolesarjenja, narave in sodelovanja. Kaj narediti, ko kupiš kmetijo in o kmetovanju nimaš pojma? Kakšno »strategijo« ubrati za rast? Kako se odločiti, katere izdelke, storitve razvijati in prodajati? Kako pridobiti partnerje v Sloveniji, kjer pogosto velja »naj še sosedu …«? Kako doseči, da je EkoHotel Koroš na Koroškem, daleč od naših avtocest, 70- in večodstotno zaseden, z rezervacijami za leto vnaprej? Z jasnim fokusom na potrošniku, fokusom na tistem, v čemer si najboljši, in fokusom na partnerstvu. Kako to narediti v praksi, pa bo odkril Dixi.

- Dvorana Europa, Grand hotel Bernardin
Prikaži govorce
  • Andrija Čolak, CEO, Surf'n'Fries
  • Dušan Štrucl, direktor, Bike Nomad – EkoHotel Koroš
18:45
Predavanje
Skriti gost oziroma posebno darilo za vsakega udeleženca konference
Prikaži opis programa

Skriti gost oziroma posebno darilo za vsakega udeleženca konference

- Dvorana Europa, Grand hotel Bernardin
19:00 - 20:30
Druženje ob aromatičnih vinih Puklavec Family Wines
Prikaži opis programa

Druženje ob aromatičnih vinih Puklavec Family Wines

Terasa GHB, Grand hotel Bernardin
Sponzor dogodka
20:30 - 21:00
Sprejem pred podelitvijo nagrad pred dvorano Europa
Preddverje dvorane Europa, Grand hotel Bernardin
Sponzorji dogodka
21:00 - 22:00
Podelitev nagrad
Podelitev nagrade Marketinška odličnost
- Dvorana Europa, Grand hotel Bernardin
Sponzor dogodka
22:00
Zabava
Zabava – News Cafe
Prikaži opis programa

Okrepčevalnica News Cafe, Obala 4f, 6320 Portorož

- News Cafe
Sponzor dogodka
09:00 - 10:30
Predavanje
Kultura in kompetence marketingarjev
Prikaži opis programa

Nikola Vuković (Boston Consulting Group): Kako biti korak pred drugimi – trajnostno

V prispevku bomo videli, kakšne kompetence potrebuje sodobni marketing in marketingaši. Imeti strateške competence, da je lahko relevanten partner Top management. Še vedno imeti “tradicionalne” (segmentacija, 4P….). A nujno je danes razvijati tudi vsa novejša znanja, sposobnosti (IT, data, digital..). Raziskava, v katero je BCG vključil preko 200 podjetji iz različnih industrij po celem svetu, je pokazala, da znamke, ki že izkoriščajo podatke in napredne tehnologije za dostavo najboljše uporabniške izkušnje, dosegajo do 20% višje prihodke in do 30% prihranke. Tehnologija in podatki so in bodo še pomembnejši. Ampak kar so tudi ugotovili je, da so ljudje in organizacija tisti, ki naredijo resnično razliko in omogočijo vzdržno prednost pred konkurenco in stabilno rast podjetji. Dolgoročno napredek zahteva prave talente, sposobnosti in pravo organizacijsko kulturo. Ampak kako sistematično graditi prave kompetence, organizacijo, kulturo? O tem bo govora v uvodnem prispevku drugega dne konference.

Maruša Grah (Styria digital marketplaces): Imate znanja, ki se iščejo v marketingu? Imate osnovno za svojo rast?

Kakšne kandidate iščejo podjetja na področju marketinga? Kakšna znanja in izkušnje? Kakšne spretnosti? Se je to v zadnjih letih spremenilo? Ali še (že) imate kompetence, ki se danes iščejo v marketingu? Imate osnovno za svojo rast? V prispevku bodo predstavljene ugotovitve analize portala MojeDelo.com o tem, kako se spreminja izbor zaželenih marketinških znanj pri slovenskih podjetjih.

Zrcalce, zrcalce na steni, povej … kako marketing in marketingarje vidijo odločevalci?

Pogled treh direktorjev slovenskih in mednarodnih podjetij na vlogo marketinga danes, kaj nam manjka in kaj pričakujejo od svojega direktorja marketinga.

- Dvorana Europa, Grand hotel Bernardin
Prikaži govorce
  • Nikola Vuković, principal, Boston Consulting Group
  • Maruša Grah, direktorica marketinga, Styria digital marketplaces
10:30 - 10:50
Odmor za druženje
odmor za druženje
Prikaži opis programa

odmor za druženje

- Preddverje dvorane Europa, Grand hotel Bernardin
Sponzor dogodka
10:50 - 11:35
Predavanje
Marketing lahko pospeši rast
Prikaži opis programa

Osrednji govornik konference Emil Tedeschi (Atlantic Grupa): Razvoj marketinga za pospešitev rasti(Building Marketing to Fuel Growth)

Ustanovitelj in CEO Atlantic Grupe, največje družbe FMCG v regiji, bo razkril ozadje uspeha blagovnih znamk skupine, ki so osvojile regijo in osvajajo svet. Kako je marketing lahko gonilna sila razvoja resnično k strankam usmerjene kulture (customer centric), motor inovacij, kako uporablja nove tehnologije, kako izboljšuje izkušnjo strank (customer experience), kako razvija marketinške kompetence v marketinškem in vseh drugih oddelkih skupine, kako je spremenil organizacijo celotne skupine, ki sledi sodobnemu porabniku … Ne nazadnje, kako doseči, da bodo zaposleni glavni ambasadorji znamk podjetja. Govoril bo o svojem videnju marketinga in kako je marketingu uspelo pospešiti razvoj in rast Atlantic Grupe.

- Dvorana Europa, Grand hotel Bernardin
Prikaži govorce
  • Emil Tedeschi, Predsednik in izvršni direktor družbe Atlantic Grupa
11:35 - 12:15
Pogovor
Pogovor: Kako vodilni vidijo vlogo marketinga in organizacijske kulture pri rasti
Prikaži opis programa

Gosti:

Blaž Brodnjak, predsednik uprave, NLB in drugi
Tadej Čoroli, član uprave, Zavarovalnica Triglav
Adrian Ježina, predsednik poslovodstva družbe, Telemach

- Dvorana Europa, Grand hotel Bernardin
Prikaži govorce
  • Blaž Brodnjak, predsednik uprave, NLB
  • Tadej Čoroli, član uprave, Zavarovalnica Triglav
  • Adrian Ježina, predsednik poslovodstva družbe, Telemach
12:15 - 13:00
Odmor za kosilo
odmor za kosilo
Prikaži opis programa

odmor za kosilo

- Hoteli Bernardin, d. d.
13:00 - 14:30
Predavanje
Cena, izdelek, uporabniška izkušnja
Prikaži opis programa

Žiga Lešnik (Simon-Kucher & Partners): V iskanju rasti

Kadar govorimo o rasti podjetja, imamo tržniki in prodajniki v mislih predvsem povečevanje prodaje ali z vstopom na nove trge ali z večanjem prodajne ponudbe. Ker pa je prodajna rast z ekonomskega vidika smiselna samo, če prinaša dodaten dobiček, pri njenem načrtovanju nikakor ne smemo spregledati ključnega vzvoda, ki ga imamo v rokah in ga v strateškem smislu premalokrat uporabimo: to so cene. V prispevku bodo predstavljene pragmatične in v praksi preverjene cenovne taktike, s katerimi lahko dolgoročno dosežemo rast prihodkov in dobička. Predavanje bodo spremljali primeri dobre prakse: kako nekatera podjetja v rednih presledkih zvišajo ceno glavnih izdelkov in ostanejo uspešna; kako vedeti, katerim izdelkom lahko zvišamo cene in katerim ne; kako uspešna podjetja skrbijo za cenovno komunikacijo in zakaj jim uspeva.

Janez Rihtaršič (Domel): Kako doseči, da novi izdelki prispevajo 30 odstotkov prihodkov?

Domel je v zadnjih letih razširil portfelj svojih izdelkov in ni vezan le na panogo gospodinjskih aparatov, po kateri je mogoče javnosti bolj poznan. Ta nova področja jim prinašajo že velik delež prihodkov. V prispevku bomo spoznali ozadje širitve Domela na nova produktna področja, kako se odločajo za širitve na nova področja in kako so organizirali razvoj. Videli bomo, da razvoj ne pomeni zgolj produktnega razvoja, ampak premik na področje storitev. Kaj to pomeni za njihov konkurenčni položaj in rast v prihodnje? Koristno za vse, ki razmišljajo, kako s širitvijo produktnega portfelja dosegati rast.

Primož Mahne (Gigodesign): Kako izboljšanje uporabniške izkušnje vpliva na rast zadovoljstva porabnikov, rast znamke in podjetja?

Seznanili se bomo z več primeri, kako ukvarjanje z uporabniško izkušnjo vpliva na rast tržne znamke oziroma podjetja. Ne bomo govorili o prilagajanju spletnih strani (kar se danes pogosto napačno povezuje z uporabniško izkušnjo), ampak o resničnem poudarku na uporabniški izkušnji. Pri zdravi rasti namreč ne gre za neskončno pridobivanje novih strank, temveč za zagotavljanje odlične izkušnje že pridobljenim strankam. Kako poenostavitev procesov pri strankah zmanjšuje ovire za uporabo vaše storitve? Kako sistemsko odpravljanje vzrokov za pritožbe izboljša izkušnjo in zniža stroške za podporo kupcem? Kako inovacija, ki temelji na odlični uporabniški izkušnji, omogoča disrupcijo trga, zagotovi diferenciacijo in uresničuje poslanstvo podjetja? Avtor bo ponudil tudi konceptualni okvir za razmišljanje vsem, ki bi želeli izboljšati izkušnjo svojih potrošnikov. Primerno za velike in male organizacije, znamke.

- Dvorana Europa, Grand hotel Bernardin
Prikaži govorce
  • Žiga Lešnik, višji svetovalec, Simon-Kucher & Partners
  • Janez Rihtaršič, direktor razvoja, Domel
  • Primož Mahne, vodja design raziskav in brand strateg, Gigodesign
Sponzor dogodka
14:30 - 14:45
Odmor
odmor za osvežitev
Prikaži opis programa

odmor za osvežitev

- Preddverje dvorane Europa, Grand hotel Bernardin
14:45 - 16:00
Predavanje
Presezite svoje meje
Prikaži opis programa

Aleš Falatov (SIJ): Biti drugačen pomeni iti preko ustaljenih vzorcev – kako?

V prispevku bomo spoznali dva izziva – ali lahko izkušnje iz ponujanja privatnih letov prenesemo v trženje proizvodov in kako biti drugačen, ko ponujaš jeklo, »čisti proizvod«. Diferenciacija je velik izziv danes. Kako preseči omejitve, ko je tvoje izhodišče izdelek, jeklo, kjer so vsaka odstopanja od standardov pomenijo reklamacijo kupcev. Marsikdo bo pomisli »jeklo je ja jeklo«. Aleš Falatov bo govoril, kakšen premik je moral narediti, ko je iz industrije privatnih letov prešel v industrijo jekla in kaj počno zadnja leta v SIJ, da njihovo jeklo »ni le jeklo«.

Jugoslav Petković (Flaviar): Izkušnje, kako rasti za 10, 90 ali 890 odstotkov

Skozi zgodbo Flaviarja,globalnega kluba za ljubitelje žganih alkoholnih pijač,bomo izvedeli, katere so pomembne odločitve v zvezi z rastjo. Vsekakor je prva odločitev, kakšno rast želimo. Ta odločitev pa vpliva na številne operativne poteze. Flaviar je moral spremeniti poslovni model, da bi lahko dosegal želeno rast. Kaj so naredili? Rast je možna tudi prek nakupov podjetij, znamk. Kako so se tega lotili pri Flaviarju in kaj so se naučili, ko so prevzeli svojega takrat največjega tekmeca? Rast je povezana s prodajno uspešnostjo. Kako se prodajni pristop razlikuje med Slovenijo in ZDA? Česa bi se Slovenci lahko nalezli od Američanov, da bi lažje rasli?

Sklepni govor – Sara Isaković, dobitnica olimpijske medalje: Kako sem premagala izziv olimpijskega finala in kako naj marketingar premaguje napor in stres vsakodnevnega posla

- Dvorana Europa, Grand hotel Bernardin
Prikaži govorce
  • Aleš Falatov, direktor marketinga, SIJ, d.d.
  • Jugoslav Petković, podjetnik, angelski investitor, direktor podjetja Flaviar
  • Sara Isaković, 'performance psihologinja' in olimpijska podprvakinja
08:30 - 09:00
Prihod in registracija udeležencev
Prikaži opis programa

Prihod udeležencev na predkonferenčno SMK-srečanje, ki je prvo tovrstno srečanje po karanteni. In ker je SMK vedno pravo mesto za druženje, enako velja tudi za predkonferenčni SMK dogodek.

Orehov gaj
09:00 - 10:10
Razmisleki, ki jih mora danes /junija/ narediti vsak marketingar
Prikaži opis programa
  • Mitja Pirc (Deloitte): Težki izzivi in velike priložnosti v času COVID-19

V krizi, povzročeni s COVID-19, so pred nami številni izzivi in tudi velike priložnosti. Marketing kot funkcija in marketing kot poslovna filozofija se soočata z mnogimi vprašanji. Recimo marketinški budget bomo dali »na pol« – kaj zmanjšati, kaj ohraniti? Postavili smo spletno prodajo – kaj naj bodo naslednji koraki? Pritisk na cene, zahteve po čim več promocijah? Spremenjeno vedenje porabnikov in nove priložnosti v ponudbi in prodajnih kanalih? Smo lahko še bolj pogumni in ambiciozni v naših načrtih? V prispevku bomo spoznali, na kaj vse naj marketingar pomisli in skuša odgovoriti, ko se bo ubadal s proračunom, pritiski na cene, izzivi, kako razvijati digitalne aktivnosti, kako izkoristi nove priložnosti in kako naj načrtuje do konca leta 2020 in v letu 2021. Dobili bomo opomnik, kako se čim bolje pripraviti na vse te ključne izzive pred jesenjo 2020.

  • Zenel Batagelj in Matjaž Robinšak (Valicon): »Korona« ti da krila

Napotki za retail, FMCG, finančno in telco industrijo. V prispevku bomo videli, kako se je razmišljanje porabnikov v zadnjih tednih spremenilo in kako morajo te spremembe upoštevati marketingarji. Seznanili se bomo z nekaterimi posledicami, ki jih spremenjeno razmišljanje porabnikov prinaša za upravljavce blagovnih znamk v prodaji na drobno, FMCG, finančni in telekomunikacijski industriji. Uporabno za vse marketingarje in obvezno za tiste, ki delujete v omenjenih štirih industrijah.

  • Rok Hrastnik (Sensilab): Kako smo se rešili, ko nam je začel umirati glavni motor rasti – lekcije tudi za današnji čas

Nihče še ni doživel situacije, v kateri smo se znašli v zadnjih tednih. Kdorkoli težko govori, kaj narediti v takšnih razmerah. Lahko pa poiščemo vzporednice s preteklostjo, ko smo leta 2018 na krilih vzpona Facebooka kot prodajnega kanala na Sensilabu prodajo povečali za 143 odstotkov, število zaposlenih za 64 odstotkov, leto pa končali z aktivno internetno prodajo na 22 trgih EU. Le leto za tem se je Facebook začel sesuvati, mi pa smo sočasno ekipo povečali še za 23 odstotkov. Preživetje in nadaljnja rast sta zahtevala vnovično transformacijo podjetja. Kako smo se lotili izziva, kaj vse smo prevetrili in kako smo spet še x-tič znova izumili svoje podjetje?

Orehov gaj
Prikaži govorce
  • Mitja Pirc, direktor poslovnega svetovanja, Deloitte
  • Zenel Batagelj, partner, Valicon, d.o.o.
  • Matjaž Robinšak, direktor raziskav in partner, Valicon
  • Rok Hrastnik, član uprave, izvršni direktor za marketing v skupini Sensilab
10:10 - 10:30
Odmor za druženje
Prvo marketinško druženje po karanteni
Prikaži opis programa

Odmor za druženje

- Orehov gaj
10:30 - 11:30
Predavanje
Ukrepi za marketinško uspešnost v jeseni 2020
Prikaži opis programa
  • Peter Vidmar (Agencija 101): Kaj se zgodi, ko ima ves svet isti brief?

Sporočila malih, velikih, lokalnih, globalnih znamk v zadnjih tednih so bila izjemno podobna. Slogani, koncepti in ideje so kar preskakovali z znamke na znamko na način, kot ga še nismo doživeli. Povsem razumljivo glede na to, da smo bili vsi soočeni z isto situacijo. In kako v poplavi enakih sporočil izstopati? Se da izstopati tudi tako, da poveš isto kot drugi, le da bolje? S Petrom se bomo pogovarjali o tem, kako v času, ko vsi govorimo isto, govoriti drugače. 

  • Barbara Modic (Sila & Modic Consulting): Kako sestavim učinkovit medijski budget za jesen 2020?

Mogoče imate vi podobne dileme: Vsi gredo na digital, a klasični mediji so še vedno gledani. Oglaševanje na Facebooku se draži, ali lahko več dobim na klasičnih kanalih? Katera platforma prinaša najboljše učinke? Imam manjši predvideni budget za jesen 2020 – kam naj investiram, kako naj se pogajam z mediji? Odgovore na nekatere od teh izzivov, ki jih ima danes pred seboj marsikateri marketingar, nam bo na podlagi izjemnega poznavanja medijskega sveta, oglaševanja in medijskega planiranja ponudila Barbara Modic.

  • Peter Curk (Petrol): Kako se lotiti iskanja internih rezerv za uspešno delo marketinga?

Marsikatera marketinška ekipa bo v prihodnje iskala interne vire za izvajanje svojih aktivnosti. Kako pristopiti k »internizaciji« aktivnosti, da ne bo trpela naša uspešnost? Kaj lahko izvajamo interno, zakaj nekaterih stvari ni dobro izvajati brez zunanje pomoči, kako optimizirati sodelovanje z zunanjimi partnerji, ko njihov obseg zmanjšamo …? Nekaj odgovorov bomo prepoznali skozi izkušnje Petrola, ki je v zadnjem obdobju nekatere svoje marketinške aktivnosti »ponotranjil«. Spoznajte njihove izkušnje, da boste bolje opravili svojo optimizacijo dela.

- Orehov gaj
Prikaži govorce
  • Peter Vidmar, soustanovitelj in direktor Agencije 101
  • Barbara Modic, svetovalka za marketing in medije, Sila&Modic consulting
  • Peter Curk, direktor marketinga, Petrol
11:30 - 11:45
Odmor za druženje
Odmor za druženje
Prikaži opis programa

Odmor za druženje

- Orehov gaj
11:45 - 12:30
Predavanje
Uspešne marketinške aktivnosti v aprilu 2020 – uporabno jeseni
Prikaži opis programa
  • Lovro Peterlin (A1): Popolna digitalna nakupna izkušnja v živo – »learning points« za marketingaše

V prispevku ne bomo videli, kaj »live digitalni shop« spreminja v razmišljanju in delu marketingaša. Slišali bomo, kaj so se po tednih uporabe na A1 naučili o »live shopu« – kakšna je prodajna uspešnost, kako se vedejo stranke, kako zaposleni, kako učinkovito komunicirati nov kanal … Koristno za vse, ki razmišljate o implementaciji »live shopa«.

  • Mark Žabkar Marič (eBikes Tour): Tudi v turizmu se »korona« lahko izkoristi za pozitiven obrat

V prispevku se bomo seznanili, kako se lahko hitro in uspešno obrne poslovni model. Pri eBikes tour so čez noč ostali brez svoje ciljne skupine. Spremenili so poslovni model, odkrili novo ciljno skupino, prilagodili ponudbo, izvedli digitalno kampanjo in prihodnost po »koroni« je veliko bolj optimistična. Enako »vajo« oziroma testiranje poslovnega modela bi morali vsi opraviti vsaj enkrat na leto. Prispevek bo zanimiv za vse, ki ne želijo ostati brez svojih strank.

  • Dean Habuš (Preprosto.je): Isti izdelki, povsem nova ciljna skupina, nov »value proposition« – v nekaj dneh

Imaš izdelke, imaš dostavo, a tvoji kupci ne delajo in ne potrebujejo več tvojih izdelkov. In to se zgodi čez noč. Kaj narediti? Videli bomo, kako so v nekaj dneh vzpostavili nov model in pristopili k povsem novi ciljni skupini, od B2B preskočili v B2C. V nekaj tednih so večkrat spremenili svoj nagovor oziroma ključno vrednost, ki jo prinašajo svojim novim kupcem. Zelo lep primer agilnosti v definiranju »value propositiona« v kritičnih razmerah. Kako hitri ste bili vi v spremembah?

  • Jure Laharnar (AdStar): »Korona« je resnično priložnost – za hitre in agilne

Izvedeli bomo, kako so v podjetju AdStar od sredine marca pospešili prodajo izdelka široke porabe, katerega sezona pride sicer nekoliko pozneje v letu. Odločilni so bili hitrost, timsko delo in pozitiven pristop k novi realnosti. V tednu dni so prilagodili oglasna sporočila, slikovni material, komunikacijo vplivnic, začeli pridobivati vsebino, ki jo ustvarjajo uporabniki, vse prilagodili v osem različnih jezikov … In na koncu dobili sto tisoč novih sledilcev in rekordno prodajo. Zanimivo za vse, ki želite hitro reagirati na »majhne« spremembe v življenjih svojih kupcev.

- Orehov gaj
Prikaži govorce
  • Lovro Peterlin, direktor, A1 Slovenija
  • Mark Žabkar Marič, direktor, E bike tour Bled
  • Dean Habuš, mladi podjetnik, Preprosto.je
  • Jure Laharnar, vodja digitalnega marketinga, AdStar
12:30 - 12:45
Odmor za druženje
Odmor za druženje
Prikaži opis programa

Odmor za druženje

- Orehov gaj
12:45 - 13:00
Pogovor
Pospešek za marketingarje
Prikaži opis programa

SMK v Portorožu ima ob zaključku prvega dne zadnja leta skritega gosta. Darilo za udeležence konference. To prakso smo ohranili tudi tokrat. Pospešek za lepo poletje in uspešno jesen.

- Orehov gaj
13:00 - 14:00
Ponovno skupaj
Prikaži opis programa

Prvo druženje marketingarjev po koroni. Klepet, delitev zgodb, težav, uspehov, veselja, smeha …

Orehov gaj

14.oktober.2020

Fotoutrinki 25. SMK – drugi dan

Oglej si slike
13.oktober.2020

Fotoutrinki 25. SMK – prvi dan

Oglej si slike
10.avgust.2020

25. SMK – predkonferenčno srečanje

Oglej si slike
30.maj.2019

24. SMK Druženje

Oglej si slike
30.maj.2019

24. SMK Zabava – News Cafe

Oglej si slike
30.maj.2019

24. SMK Drugi dan

Oglej si slike
28.maj.2019

24. SMK Prvi dan

Oglej si slike
15.maj.2019

Kako smo se imeli na 23. SMK

Oglej si slike

Upravljanje registracije

Medijski partner

Mali sponzor in medijski pokrovitelj

Organizator

Mali sponzorji

Uradno vino

Sponzorji

Uradna pošta

Partner

Ta vsebina je zaščitena z geslom, ki so ga prejeli udeleženci 25. SMK. Če ste ga pozabili pišite na jasna.spende@finance.si.
Za ogled prezentacij vpišite svoje geslo:

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Twitter Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Jasna Špende, namestnica direktorice

T: +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470
E: jasna.spende@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2018, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event

Spletno mesto za celovit prikaz vsebin in oglasov poleg lastnih piškotkov uporablja tudi piškotke z zunanjih strežnikov. Ali sprejemate zunanje piškotke?DANEPolitika zasebnosti