Pred konferenco vas vabimo k branju priloge SMK. Prepričajte se, kako zanimivi bodo nastopi govorcev na 24. SMK! V živo pa vas bodo navdušili 28. in 29. maja v Portorožu.
Slovenska marketinška konferenca bo letos potekala 28. in 29. maja v Grand hotelu Bernardin v Portorožu pod geslom Odločitev za rast.
28 govorcev, 2 dneva aktualnih vsebin, prek 600 udeležencev
Na SMK bomo zelo konkretni – razmisleku o določeni temi (katere smo uvrstili v bogat dvodnevni program najdete v programskem urniku) bomo dodali konkretne primere iz prakse. Za pokušino pred konferenco smo pripravili nekaj vsebin, iz katerih lahko dobite dober vtis o tem, kako zanimivi bodo nastopi govorcev na 24. SMK. Za vas jih objavljamo na posebni SMK tematski strani, najzanimivejše pa smo zbrali v prilogi SMK, ki je izšla kot del Časnika Finance.
Digitalno okolje, podatki in nove tehnologije so danes del marketinškega vsakdana. In jasno, posledično tudi pomemben del Slovenske marketinške konference. Kot to velja za vse ostale teme, se tudi tega področja ne bomo lotili zgolj površinsko, ampak bomo pogledali v različne segmente digitalnega marketinga, podatkovne analitike in sodobnih tehnologij in, kar je še posebej pomembno, preučili tudi to, kako se implementacija in uporaba različnih digitalnih orodij, pristopov, podatkov in tehnologij odraža na izboljšanju prodajnih rezultatov.
O obvladovanju podatkov bodo govorili:
- Grega Jerkič (In516ht): Finančni in človeški manko ni več izgovor za nedosledno zbiranje in analizo gore podatkov o potrošnikih – praktični primeri
- Andreja Štirn (Petrol): Ključni izzivi povezani z organizacijo, utemeljeno na podatkih – izkušnje Petrola
- Jean-Philippe Schepens (Bisnode, Swan Insights): Če sprejmemo ali ne – podatki obvladujejo uspešne marketinške odločitve
Ponudimo prodajne priložnosti – o tem bosta na konferenci govorila:
- Nescho Topalov (Top Ideas Digital): Kako kombinirati vhodno in izhodno trženje za doseganje občutne rasti – praktični primeri
- David Balažic (Consalta): Marketing za ključne kupce – rast prek učinkovitejšega marketinga