Podjetja, ki so v preteklem letu izkazala največ marketinške odličnosti, so Droga Kolinska, Knauf Insulation in ZKOTZ.
Društvo za marketing Slovenije je na 23. Slovenski marketinški konferenci, ki ga poleg društva za marketing organizira tudi Časnik Finance, podelilo letošnje nagrade marketinška odličnost 2018, s katero so nagrajena najboljša slovenska podjetja, v katerih je marketing glavno gonilo dobrih poslovnih rezultatov. Med devetimi finalisti je veliki zmagovalec Droga Kolinska.
Gre za nagrado marketinško usmerjenim podjetjem, ki s sodobnimi marketinškimi pristopi in prepletanjem poslovnih funkcij znotraj podjetja uresničujejo marketinško poslanstvo v svojem vsakodnevnem poslovanju in celostni strategiji. Nagrada je namenjena priznanju odlične strateške marketinške naravnanosti celotnega podjetja in tudi izvedbene odličnosti.
»V zadnjih letih so podjetja postala precej bolj ambiciozna in pogumna, veseli nas, da prejemamo prijave iz popolnoma različnih panog, iz podjetij različnih velikosti, tudi iz manjših krajev. Če podjetje dosega dobre rezultate in je za to odgovoren marketing, to nagradimo. Vsem finalistom je skupno, da so dosegli preskok v tem, kako uporabljajo marketing kot filozofijo, kako izboljšujejo svoje procese in usmerjenost k strankam. Ni nujno, da so podjetja odlična že danes, ampak se razvijajo s pravo hitrostjo in v zadnjih letih je v vseh izbranih podjetij opazen velik napredek,« je letošnji izbor komentiral dr. Mitja Pirc, predsednik Društva za marketing Slovenije in predsednik komisije za nagrado marketinška odličnost.
Za letošnjo nagrado marketinška odličnost se je potegovalo devet finalistov v treh kategorijah:
- V kategoriji B2B je slavilo podjetje Knauf Insulation, Škofja Loka.
- V kategoriji mala in srednja podjetja v B2C podjetje ZKOTZ,
- V kategoriji velika podjetja v B2C pa Droga Kolinska, ki je postala tudi veliki zmagovalec nagrade marketinška odličnost 2018.
Finalisti zaslužni za dvig pomena stroke v poslovnem svetu in družbi
Med deveterico finalistov je komisija izbrala najboljša slovenska podjetja, v katerih je marketing glavno gonilo dobrih poslovnih rezultatov in so v zadnjih letih dosegla opazen napredek. Poleg zmagovalcev kategorij so bili med finalisti: A1 Slovenija, Ceneje, Dewesoft, DOBA Fakulteta, Petrol in Zavarovalnica Triglav.
»Vse, kar podjetja naredijo navznoter, se kaže navzven. Vsak izmed finalistov je na svojem področju naredil zelo velike korake naprej, predvsem z interno marketinško organizacijo in z nastopom na trgu. Podjetja so postala precej bolj ambiciozna in pogumna. Hkrati pa marketinga ne razvijajo zgolj znotraj podjetja, ampak dvigujejo raven in pomen marketinške stroke v poslovnem svetu in družbi,« je ob podelitvi nagrad poudaril Mitja Pirc.