Žiga Vraničar (Narayan): Trajnost kot gonilo rasti nove oblike industrije prehrane in vloga marketinga pri tem Trajnost ni več »lepo je...
#Predavanje
direktor razvoja za mehanske komponente, Danfoss
vodja projektov, Danfoss
vodja digitalnega marketinga in blagovnih znamk, Knauf Insulation
samostojni specialist za digitalni marketing, Iskraemeco
Vsebina
Žiga Vraničar (Narayan): Trajnost kot gonilo rasti nove oblike industrije prehrane in vloga marketinga pri tem
Trajnost ni več »lepo je biti trajen«, ampak je lahko tudi temelj poslovne uspešnosti. Posebej v prehranski panogi, kjer se navade porabnikov spreminjajo v smeri drugačne prehrane. Narayan je podjetje s sedežem v Sloveniji, svoje izdelke prodaja v 70 tisoč trgovinah na 30 trgih in zadnjih pet let dosega vsaj 50-odstotno rast prihodkov. Njihova vizija je v regiji povezati celotno verigo od pridelave osnovne sestavine do prodaje »plant based« prehranskih izdelkov. Pri tem je trajnost je temelj njihovega poslovanja in rasti. V prispevku bodo pokazali, kako je lahko trajnost gonilo rasti, temelj ustvarjanja prihodkov in konkurenčne prednosti podjetja ter kakšno vlogo pri tem igra marketing.
Jure Šumi (Knauf Insulation): Trajnost ni več prednost, ampak nuja, če ne želimo izgubiti tržnega deleža
V gradbeni panogi stranke zahtevajo trajnostne rešitve, banke ugodneje financirajo trajnostne projekte, do sredstev EU težje prideš brez trajnostnega poslovanja … Tako da trajnost ni več prednost, ampak nuja za uspešno poslovanje. Prednost je v tem, kako v resnici trajnostno posluješ. V prispevku bomo spoznali projekte, ki jih vodi ali usmerja marketing na globalni ravni v skupini Knauf Insulation, in ki podjetju omogočajo ohranjati oziroma povečevati tržne deleže. Od analize Life Cycle vseh izdelkov, za transport volumsko optimiziranih izdelkov, sprememb embalaže, gradnje novih tovarn za ponovno uporabo že uporabljenih izdelkov … Ker trajnost ni omejena na skrb za okolje, ampak vključuje tudi družbeno trajnost, opolnomočene in angažirane zaposlene, bomo videli tudi primere, kako se pri Knaufu Insulation lotevajo tudi tega izziva.
Alenka Bizilj Kavrenčič (Iskraemeco): Vloga in orodja marketinga pri zasuku podjetja v trajnostno poslovanje
Iskraemeco je pred nekaj leti sprejel strategijo, ki jih usmerja v storitve, v ponudnika storitev in tehnologij v konceptih pametnih mest, e-mobilnosti, Energy IoT. Odzivajo se na pobude strank in prilagajajo svoje izdelke. V prispevku bomo videli, kako marketing in marketinška orodja pomagajo repozicionirati podjetje na globalnem trgu. Od vključenosti v razvoj novih izdelkov prek mednarodnega programa za otroke Zeleni pingvin, do uporabe marketinških orodij v pogovorih z odločevalci v EU … Zanimiv pregled vpletenosti marketinga v zasuk podjetja k trajnostnemu poslovanju.
Gašper Hren in Samo Krančar (Danfoss): Usmeritev na trajnost je »mindshift« za organizacijo in zaposlene – osebne izkušnje, kako okužiti organizacijo s trajnostjo
Samo in Gašper sta skupaj še z nekaj somišljeniki sledila viziji postati številka 1 v trajnosti v svoji panogi. Ob rednem delu so začeli spoznavati pričakovanja mednarodnih strank, pregledali notranje procesa, naredili analizo Life Cycle … Fokus na trajnost je prinesla spremembo njihove miselnosti. Trajnost je veliko več kot iskanje prihrankov. S svojimi rezultati so korporaciji »dali misliti«, da bi v prihodnje oblikovala oddelek za področje trajnosti … Njune izkušnje, kako »pognati« trajnost skozi svojo organizacijo, bodo tema predstavitve. Koristno za vse, ki verjamete v trajnost kot pomemben element poslovne uspešnosti in želite o tem prepričati svoje organizacije.
Sponzorji
Ostala zanimiva predavanja
Več predavanj
tor 31. Maj, 2022 09:00
Nicholas Pringle (R/GA London): Od sprehajanja do skrolanja. Nick nam bo razložil metaverzum, veriženje podatkovnih blokov in druge elemente spleta 3.0 ter pokazal, kakšen potencial za blagovne znamke predstavlja novi virtualni svet. Kako oblikovati smiselne strategije, ki presegajo trženje in...
tor 31. Maj, 2022 11:00
Vesna Hajnšek (Swarowski): Kako danes razumeti globalnega porabnika? Potrošniške navade, slog kupovanja, trendi se stalno spreminjajo. Že v Sloveniji, v domačem okolju, je temu težko slediti. Težko se je odločati, kaj so trajne spremembe, katere spremembe so pomembne za mojo...
tor 31. Maj, 2022 13:30
Tamara Valenčič: Fleksibilnost dela – velik izziv vodenja marketinških ekip Delo od doma ni enako delu od koderkoli. Vodenje razpršenih ekip marketingarjev je še posebej zahtevno. Kaj se zgodi s kreativnostjo ob hibridnem delu? Nove generacije marketingarjev imajo nova pričakovanja. Uf,...
Pridružite se nam 31. maja in 01. junija 2022
Zgradimo zaupanje kot glavno gonilo vrednosti v današnjem burnem svetu..
“Klaus-Dieter Koch, ustanovitelj, BrandTrust”

Lokacija
Grand Hotel Bernardin Obala 2 6320 Portorož

Kontakt
jasna.spende@finance.si, +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470

Sledite nam
Na socialnih omrežjih