Skip to content
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
Menu
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021

Podrobnosti programa

Biti trajnosten« ni več dovolj za konkurenčno prednost – kako doseči več?

#Predavanje

Žiga Vraničar (Narayan): Trajnost kot gonilo rasti nove oblike industrije prehrane in vloga marketinga pri tem                                                                                                   Trajnost ni več »lepo je...

Samo Krančan

direktor razvoja za mehanske komponente, Danfoss

Gašper Hren

vodja projektov, Danfoss

Jure Šumi

vodja digitalnega marketinga in blagovnih znamk, Knauf Insulation

Alenka Bizilj Kavrečič

samostojni specialist za digitalni marketing, Iskraemeco
Vsebina

Žiga Vraničar (Narayan): Trajnost kot gonilo rasti nove oblike industrije prehrane in vloga marketinga pri tem                                                                                                  

Trajnost ni več »lepo je biti trajen«, ampak je lahko tudi temelj poslovne uspešnosti. Posebej v prehranski panogi, kjer se navade porabnikov spreminjajo v smeri drugačne prehrane. Narayan je podjetje s sedežem v Sloveniji, svoje izdelke prodaja v 70 tisoč trgovinah na 30 trgih in zadnjih pet let dosega vsaj 50-odstotno rast prihodkov. Njihova vizija je v regiji povezati celotno verigo od pridelave osnovne sestavine do prodaje »plant based« prehranskih izdelkov. Pri tem je trajnost je temelj njihovega poslovanja in rasti. V prispevku bodo pokazali, kako je lahko trajnost gonilo rasti, temelj ustvarjanja prihodkov in konkurenčne prednosti podjetja ter kakšno vlogo pri tem igra marketing.

Jure Šumi (Knauf Insulation): Trajnost ni več prednost, ampak nuja, če ne želimo izgubiti tržnega deleža

V gradbeni panogi stranke zahtevajo trajnostne rešitve, banke ugodneje financirajo trajnostne projekte, do sredstev EU težje prideš brez trajnostnega poslovanja … Tako da trajnost ni več prednost, ampak nuja za uspešno poslovanje. Prednost je v tem, kako v resnici trajnostno posluješ. V prispevku bomo spoznali projekte, ki jih vodi ali usmerja marketing na globalni ravni v skupini Knauf Insulation, in ki podjetju omogočajo ohranjati oziroma povečevati tržne deleže. Od analize Life Cycle vseh izdelkov, za transport volumsko optimiziranih izdelkov, sprememb embalaže, gradnje novih tovarn za ponovno uporabo že uporabljenih izdelkov … Ker trajnost ni omejena na skrb za okolje, ampak vključuje tudi družbeno trajnost, opolnomočene in angažirane zaposlene, bomo videli tudi primere, kako se pri Knaufu Insulation lotevajo tudi tega izziva.

Alenka Bizilj Kavrenčič (Iskraemeco): Vloga in orodja marketinga pri zasuku podjetja v trajnostno poslovanje

Iskraemeco je pred nekaj leti sprejel strategijo, ki jih usmerja v storitve, v ponudnika storitev in tehnologij v konceptih pametnih mest, e-mobilnosti, Energy IoT. Odzivajo se na pobude strank in prilagajajo svoje izdelke. V prispevku bomo videli, kako marketing in marketinška orodja pomagajo repozicionirati podjetje na globalnem trgu. Od vključenosti v razvoj novih izdelkov prek mednarodnega programa za otroke Zeleni pingvin, do uporabe marketinških orodij v pogovorih z odločevalci v EU … Zanimiv pregled vpletenosti marketinga v zasuk podjetja k trajnostnemu poslovanju.

Gašper Hren in Samo Krančar (Danfoss): Usmeritev na trajnost je »mindshift« za organizacijo in zaposlene – osebne izkušnje, kako okužiti organizacijo s trajnostjo

Samo in Gašper sta skupaj še z nekaj somišljeniki sledila viziji postati številka 1 v trajnosti v svoji panogi. Ob rednem delu so začeli spoznavati pričakovanja mednarodnih strank, pregledali notranje procesa, naredili analizo Life Cycle … Fokus na trajnost je prinesla spremembo njihove miselnosti. Trajnost je veliko več kot iskanje prihrankov. S svojimi rezultati so korporaciji »dali misliti«, da bi v prihodnje oblikovala oddelek za področje trajnosti … Njune izkušnje, kako »pognati« trajnost skozi svojo organizacijo, bodo tema predstavitve. Koristno za vse, ki verjamete v trajnost kot pomemben element poslovne uspešnosti in želite o tem prepričati svoje organizacije.

1 junija, 2022

10:45

/

11:45

Dvorana Europa, Grand hotel Bernardin

Celoten program

Sponzorji

Ostala zanimiva predavanja

Več predavanj

tor 31. Maj, 2022 08:30

Registracija

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 09:00

Kako lahko in mora marketing izkoristiti metaverse, dimenzijo X?

Nicholas Pringle (R/GA London): Od sprehajanja do skrolanja. Nick nam bo razložil metaverzum, veriženje podatkovnih blokov in druge elemente spleta 3.0 ter pokazal, kakšen potencial za blagovne znamke predstavlja novi virtualni svet. Kako oblikovati smiselne strategije, ki presegajo trženje in...
Več informacij

tor 31. Maj, 2022 10:30

Fresh odmor s Petrolom

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 11:00

Potrošniki se stalno spreminjajo – kako prepoznati “novo” vedenje svojih potrošnikov?

Vesna Hajnšek (Swarowski): Kako danes razumeti globalnega porabnika? Potrošniške navade, slog kupovanja, trendi se stalno spreminjajo. Že v Sloveniji, v domačem okolju, je temu težko slediti. Težko se je odločati, kaj so trajne spremembe, katere spremembe so pomembne za mojo...
Več informacij

tor 31. Maj, 2022 12:15

Kosilo

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 13:30

Kako do fleksibilnih, hibridnih marketinških ekip?

Tamara Valenčič: Fleksibilnost dela – velik izziv vodenja marketinških ekip Delo od doma ni enako delu od koderkoli. Vodenje razpršenih ekip marketingarjev je še posebej zahtevno. Kaj se zgodi s kreativnostjo ob hibridnem delu? Nove generacije marketingarjev imajo nova pričakovanja. Uf,...
Več informacij

Pridružite se nam 31. maja in 01. junija 2022

Prijava

Zgradimo zaupanje kot glavno gonilo vrednosti v današnjem burnem svetu..

“Klaus-Dieter Koch, ustanovitelj, BrandTrust”

Lokacija

Grand Hotel Bernardin Obala 2 6320 Portorož

Kontakt

jasna.spende@finance.si, +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470

Sledite nam

Na socialnih omrežjih

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event