Kristen Laina White (Nike): Prihodnost e-trgovine? Bodite bolj osebni, odločni in praktični
Po veliki rasti v zadnjih letih je elektronsko poslovanje pred številnimi izzivi. Kako spodbujati zvestobo in povezanost s svojimi strankami ter ustvariti pomenljivejše poslovanje in odnose? Kako zagotoviti nadaljnjo rast spletne prodaje? O čem morajo razmišljati tržniki, ko poskušajo podpreti elektronsko poslovanje svojih blagovnih znamk? Trgovci na drobno in blagovne znamke bi morali razmisliti, kako ustvariti bolj osebno izkušnjo elektronskega poslovanja, kako graditi z namenom in kako biti praktični za stranke. Kristen White bo svoje misli podkrepila s primeri iz različnih panog. Če želite še bolj razviti svoje elektronsko poslovanje, se nam pridružite na tej predstavitvi.
Jure Knehtl (WeScale): Hrabro preverite ali je vaš performance marketing lahko učinkovitejši
Performance marketing je mogoče najbolj izrabljana beseda zadnjega obdobja digitalnega marketinga. Vsi bi tudi želeli takojšne, instantne in velike učinke. Velikokrat smo razočarani. Jure Knehtl bo na osnovi večletnih izkušenj pripravil pregled, kako v resnici uspešno povezati vse spletne kanale in pripraviti svojo spletno trgovino za hitro rast, kje naredimo največ napak, kakšen freamwork uporabiti in kako poskrbeti za učinkovit performance marketing v Sloveniji in tujini. Koristno za vse, ki so se pripravljeni pogledati v ogledalo in narediti odločen korak naprej k resnično učinkovitejšemu performance marketingu.
Mirela Čanić: »Digital marketing’s hall of shame« – najpogostejše B2B- in B2C-napake, iz katerih se še vedno lahko učimo
Mirela Čanić nam bo postavila ogledalo. Vodila nas bo skozi primere najpogostejših napak, ki jih še vedno delamo v digitalnem marketingu. Tako B2B kot B2C. Od zanemarjanja temeljev e-poštnega marketinga, neupoštevanja komentarjev strank, ignoriranja poziva k nakupu … Dobili boste kratek opomnik, kaj so največje napake pri digitalnem marketingu. Zato, da jih sami ne bi ponavljali.
Mark Mavretič (Synthesia): Kako smo zgradili »mašinerijo« za rast B2B?
Katera preprosta načela so Synthesio, največjo platformo na svetu za ustvarjanje videovsebin z uporabo UI, postavila ob bok najuspešnejšim podjetjem? Kako lahko marketinška ekipa zagotovi predvidljivo rast podjetja? Lahko FB in IG uspešno delujeta v B2B-okolju in zakaj sta v prvi vrsti za uspeh pomembna pogum in kreativnost? Mark Mavretič je eden izmed prvih zaposlenih v ekipi za rast Synthesie in z nami bo delil konkretne odgovore na zgornja vprašanja.