Skip to content
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
Menu
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021

Podrobnosti programa

Kako do fleksibilnih, hibridnih marketinških ekip?

#Predavanje

Tamara Valenčič: Fleksibilnost dela – velik izziv vodenja marketinških ekip Delo od doma ni enako delu od koderkoli. Vodenje razpršenih...

Vesna M. Kovač

vodja HR,Celtra

Vito Babuder

vodja marketinga, Klančar žerjavi

Tamara Valenčič

strokovnjakinja na področju razvoja in upravljanja talentov, organizacijskega dizajna in HRM

Matej Golob

soustanovitelj in vodilni partner, CorpoHub
Vsebina

Tamara Valenčič: Fleksibilnost dela – velik izziv vodenja marketinških ekip

Delo od doma ni enako delu od koderkoli. Vodenje razpršenih ekip marketingarjev je še posebej zahtevno. Kaj se zgodi s kreativnostjo ob hibridnem delu? Nove generacije marketingarjev imajo nova pričakovanja. Uf, koliko izzivov. O njih bo govorila Tamara Valenčič ob številnih primerih, kako so te izzive reševala in jih rešujejo mala in velika podjetja z zelo različnih dejavnosti. Zelo koristno za vse, ki želite uspešno voditi marketinške ekipe v hibridnem okolju.

Vesna M. Kovač (Celtra): Kako ohranjati produktivnost in razvijati kulturo v hibridnih oblikah dela – praktične izkušnje

Prešli smo na hibridne oblike dela, malo od doma, malo v pisarni, malo na tretjih lokacijah … Člani ekipe niso več skupaj vsak dan, vsak teden, vsak mesec … V takšnih razmerah se pojavijo izzivi, kako zadržati raven produktivnosti? Postavi se vprašanje, kako ohraniti ali razvijati kulturo, ki nas je v ekipi, podjetju odlikovala v preteklosti? S temi izzivi so se že pred covidom-19 srečali tudi v Celtri, ki je mednarodno podjetje, v katerem zaposleni že dolgo delajo v različnih hibridnih oblikah. Zato so njihove izkušnje lahko koristne za vse, ki jih zanima, kako zadržati oziroma izboljšati produktivnost in razvijati kulturo v hibridnih razmerah delovanja marketinške ekipe.

Matej Golob (CorpoHub): Kako »small talk« vpliva na rezultate in kaj dela Google na Krku?

Čustva, strah in strast v kombinaciji s številkami ter statistično analizo. To je moderni marketing, in to mora biti tudi moderno delo v novih hibridnih razmerah. Imamo svoja mnenja in občutke o hibridnem delu, vodenju, vendar nimamo vedno prav – podkrepiti ali ovreči jih moramo s številkami. Kaj misliti, ali več empatije in popustljivosti do ekipe negativno vpliva na doseganje rokov in rezultatov? Najnovejše raziskave na področju novih oblik dela nekatere naše domneve potrjujejo, nekatere mite pa razbijajo. O tem, kaj nam danes glede hibridnega dela in vodenja govorijo številke, bo govoril Matej Golob. Uporabimo te ugotovitve za boljše vodenje svojih marketinških ekip.

Vito Babuder (Klančar žerjavi): Kako lahko digitalni marketing uspešno »lovi« nove sodelavce v gradbeništvu – praktični primeri

Spoznali bomo praktične primere digitalnih marketinških akcij za pridobivanje novih sodelavcev. Tudi v gradbeništvu je primanjkljaj dobrega kadra. Kako priti do njega? Kako potencialnim kandidatom predstaviti delovno mesto, ki ga sploh ne poznajo? Kaj ima na voljo vodja marketinga, da pritegne nov kader? Katere akcije so izvedli in kakšni so bili učinki? Nekaj odgovorov bomo dobili v tem prispevku.

31 maja, 2022

13:30

/

14:45

Dvorana Europa, Grand hotel Bernardin

Celoten program

Sponzorji

Ostala zanimiva predavanja

Več predavanj

tor 31. Maj, 2022 08:30

Registracija

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 09:00

Kako lahko in mora marketing izkoristiti metaverse, dimenzijo X?

Nicholas Pringle (R/GA London): Od sprehajanja do skrolanja. Nick nam bo razložil metaverzum, veriženje podatkovnih blokov in druge elemente spleta 3.0 ter pokazal, kakšen potencial za blagovne znamke predstavlja novi virtualni svet. Kako oblikovati smiselne strategije, ki presegajo trženje in...
Več informacij

tor 31. Maj, 2022 10:30

Fresh odmor s Petrolom

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 11:00

Potrošniki se stalno spreminjajo – kako prepoznati “novo” vedenje svojih potrošnikov?

Vesna Hajnšek (Swarowski): Kako danes razumeti globalnega porabnika? Potrošniške navade, slog kupovanja, trendi se stalno spreminjajo. Že v Sloveniji, v domačem okolju, je temu težko slediti. Težko se je odločati, kaj so trajne spremembe, katere spremembe so pomembne za mojo...
Več informacij

tor 31. Maj, 2022 12:15

Kosilo

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 13:30

Kako do fleksibilnih, hibridnih marketinških ekip?

Tamara Valenčič: Fleksibilnost dela – velik izziv vodenja marketinških ekip Delo od doma ni enako delu od koderkoli. Vodenje razpršenih ekip marketingarjev je še posebej zahtevno. Kaj se zgodi s kreativnostjo ob hibridnem delu? Nove generacije marketingarjev imajo nova pričakovanja. Uf,...
Več informacij

Pridružite se nam 31. maja in 01. junija 2022

Prijava

Zgradimo zaupanje kot glavno gonilo vrednosti v današnjem burnem svetu..

“Klaus-Dieter Koch, ustanovitelj, BrandTrust”

Lokacija

Grand Hotel Bernardin Obala 2 6320 Portorož

Kontakt

jasna.spende@finance.si, +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470

Sledite nam

Na socialnih omrežjih

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event