Tamara Valenčič: Fleksibilnost dela – velik izziv vodenja marketinških ekip Delo od doma ni enako delu od koderkoli. Vodenje razpršenih...
#Predavanje
vodja HR,Celtra
vodja marketinga, Klančar žerjavi
strokovnjakinja na področju razvoja in upravljanja talentov, organizacijskega dizajna in HRM
soustanovitelj in vodilni partner, CorpoHub
Vsebina
Tamara Valenčič: Fleksibilnost dela – velik izziv vodenja marketinških ekip
Delo od doma ni enako delu od koderkoli. Vodenje razpršenih ekip marketingarjev je še posebej zahtevno. Kaj se zgodi s kreativnostjo ob hibridnem delu? Nove generacije marketingarjev imajo nova pričakovanja. Uf, koliko izzivov. O njih bo govorila Tamara Valenčič ob številnih primerih, kako so te izzive reševala in jih rešujejo mala in velika podjetja z zelo različnih dejavnosti. Zelo koristno za vse, ki želite uspešno voditi marketinške ekipe v hibridnem okolju.
Vesna M. Kovač (Celtra): Kako ohranjati produktivnost in razvijati kulturo v hibridnih oblikah dela – praktične izkušnje
Prešli smo na hibridne oblike dela, malo od doma, malo v pisarni, malo na tretjih lokacijah … Člani ekipe niso več skupaj vsak dan, vsak teden, vsak mesec … V takšnih razmerah se pojavijo izzivi, kako zadržati raven produktivnosti? Postavi se vprašanje, kako ohraniti ali razvijati kulturo, ki nas je v ekipi, podjetju odlikovala v preteklosti? S temi izzivi so se že pred covidom-19 srečali tudi v Celtri, ki je mednarodno podjetje, v katerem zaposleni že dolgo delajo v različnih hibridnih oblikah. Zato so njihove izkušnje lahko koristne za vse, ki jih zanima, kako zadržati oziroma izboljšati produktivnost in razvijati kulturo v hibridnih razmerah delovanja marketinške ekipe.
Matej Golob (CorpoHub): Kako »small talk« vpliva na rezultate in kaj dela Google na Krku?
Čustva, strah in strast v kombinaciji s številkami ter statistično analizo. To je moderni marketing, in to mora biti tudi moderno delo v novih hibridnih razmerah. Imamo svoja mnenja in občutke o hibridnem delu, vodenju, vendar nimamo vedno prav – podkrepiti ali ovreči jih moramo s številkami. Kaj misliti, ali več empatije in popustljivosti do ekipe negativno vpliva na doseganje rokov in rezultatov? Najnovejše raziskave na področju novih oblik dela nekatere naše domneve potrjujejo, nekatere mite pa razbijajo. O tem, kaj nam danes glede hibridnega dela in vodenja govorijo številke, bo govoril Matej Golob. Uporabimo te ugotovitve za boljše vodenje svojih marketinških ekip.
Vito Babuder (Klančar žerjavi): Kako lahko digitalni marketing uspešno »lovi« nove sodelavce v gradbeništvu – praktični primeri
Spoznali bomo praktične primere digitalnih marketinških akcij za pridobivanje novih sodelavcev. Tudi v gradbeništvu je primanjkljaj dobrega kadra. Kako priti do njega? Kako potencialnim kandidatom predstaviti delovno mesto, ki ga sploh ne poznajo? Kaj ima na voljo vodja marketinga, da pritegne nov kader? Katere akcije so izvedli in kakšni so bili učinki? Nekaj odgovorov bomo dobili v tem prispevku.
Sponzorji
Ostala zanimiva predavanja
Več predavanj
tor 31. Maj, 2022 09:00
Nicholas Pringle (R/GA London): Od sprehajanja do skrolanja. Nick nam bo razložil metaverzum, veriženje podatkovnih blokov in druge elemente spleta 3.0 ter pokazal, kakšen potencial za blagovne znamke predstavlja novi virtualni svet. Kako oblikovati smiselne strategije, ki presegajo trženje in...
tor 31. Maj, 2022 11:00
Vesna Hajnšek (Swarowski): Kako danes razumeti globalnega porabnika? Potrošniške navade, slog kupovanja, trendi se stalno spreminjajo. Že v Sloveniji, v domačem okolju, je temu težko slediti. Težko se je odločati, kaj so trajne spremembe, katere spremembe so pomembne za mojo...
tor 31. Maj, 2022 13:30
Tamara Valenčič: Fleksibilnost dela – velik izziv vodenja marketinških ekip Delo od doma ni enako delu od koderkoli. Vodenje razpršenih ekip marketingarjev je še posebej zahtevno. Kaj se zgodi s kreativnostjo ob hibridnem delu? Nove generacije marketingarjev imajo nova pričakovanja. Uf,...
Pridružite se nam 31. maja in 01. junija 2022
Zgradimo zaupanje kot glavno gonilo vrednosti v današnjem burnem svetu..
“Klaus-Dieter Koch, ustanovitelj, BrandTrust”

Lokacija
Grand Hotel Bernardin Obala 2 6320 Portorož

Kontakt
jasna.spende@finance.si, +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470

Sledite nam
Na socialnih omrežjih