Skip to content
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
    • ARHIV-2022
Menu
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
    • ARHIV-2022
PRIJAVA

Podrobnosti programa

Imamo pogum za razvoj svojih blagovnih znamk

#Predavanje

Dean Levačič

Dean Levačič

marketinški svetovalec, Agilcon
Alex Angel

Alex Angel

strokovnjakinja za marketing
Lazar Džamić

Lazar Džamić

predavatelj, pisec, kreativni strateg
Vsebina

Lazar Džamić: Kako pripravljeni ste na nove načine gradnje svoje blagovne znamke?

V preteklosti so se blagovne znamke gradile predvsem na izkušnjah z izdelki, mešanici oglaševanja in promocij ter izkušnjah strank. Čeprav ti vidiki še vedno veljajo, zlasti v različnih državah, je na razvitejših trgih in predvsem v digitalnem prostoru narava znamčenja postala bolj večplastna in presega tradicionalne pristope – zlasti zunaj najožjega trga blaga za široko porabo.

Pri sodelovanju z različnimi sodelavci in strankami v preteklosti sem spoznal, da je treba blagovno znamko, pripravljeno na digitalno okolje, graditi na šest dodatnih načinov; z drugimi besedami − spremenila se je tudi narava znamčenja.

To je eden od razlogov, zakaj številnim blagovnim znamkam ni uspelo osvojiti digitalnega prostora in so nekatere digitalne platforme (na primer Youtube in Tiktok) večinoma prepustile vplivnežem.

Skratka, priča smo premiku od tako imenovanega modela prekinitve v trženjskih dejavnostih (med katerimi je oglaševanje najbolj opazno) k modelu povabila – biti tisto, čemur ljudje želijo nameniti svoj čas: to pa pomeni različne stvari, od izobraževanja in podpore do navdiha in grajenja skupnosti.

Alex Angel: Onkraj družbenih medijev: izkoriščanje polnega potenciala skupnosti za poslovno rast

Kot nekdanja vodja skupnosti pri Redditu z več kot desetletjem izkušenj s sodelovanjem z blagovnimi znamkami po vsem svetu je Alex Angel iz prve roke videla neizkoriščeni potencial, ki ga za poslovno rast pomenijo skupnosti. V tej predstavitvi bo povedala, kako lahko skupnosti vplivajo na organizacijo onkraj pobud v družbenih medijih, in razčlenila glavne kazalnike uspeha. Predstavila bo oprijemljive korake, s katerimi lahko marketinške ekipe izkoristijo polni potencial skupnosti pri spodbujanju evolutivne rasti. Če ste vložili čas in sredstva v razvoj občinstva svoje blagovne znamke in iščete poti, kako ga še bolj pritegniti, se morate udeležiti te predstavitve. Pridružite se nam in odkrijte moč skupnosti pri spodbujanju poslovne rasti ter se naučite, kako lahko svoja trženjska prizadevanja dvignete na višjo raven.

Dean Levačič (Agilcon): Izkoristite tehnologijo za svojo marketinško in tržno prednost – B2C in B2B
Tehnologija odločilno vpliva na naše marketinške prakse. Ampak, ali smo resnično pripravljeni maksimalno izkoristi vse njene koristi? Kako podjetje tehnološko organizirati in s tem aktivirati podatke, ki so na voljo, za boljšo komunikacijo in podporo strank v realnem času in na vseh kontaktnih točkah? Kako marketinške kampanje in lojalnostne programe personalizirati, jih avtomatizirati in oplemenititi s tako imenovanimi next best action? Kako se pripraviti na vse koristi AI pri oblikovanju uporabniške izkušnje v realnem času?  Nekaj odgovorov vam bo ponudil Dean Levačič. Koristno za vse v B2C ali B2B, ki ne želijo zaostajati na področju marketinške tehnologije.

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event