Skip to content
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
    • ARHIV-2022
Menu
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
    • ARHIV-2022
PRIJAVA

Podrobnosti programa

Pogumno kreiramo kulturo inovativnosti

#Predavanje

Andraž Tori

Andraž Tori

produktni direktor, Outbrain
Filip Remškar

Filip Remškar

direktor Castoola
Rinalda Klemenčič

Rinalda Klemenčič

direktorica Službe za inovacije in podatkovno poslovanje, Zavarovalnica Sava
Vsebina

Andraž Tori (Outbrain): »Don’t die“

V prispevku bomo spoznali izkušnje, izzive, ključne nauke s področja inovativnosti in razvoja, ki jih je Andraž Tori pridobil skozi razvoj Zemante in sedaj vodenja razvoja v Outbrainu. Kako on vidi ključne dejavnike, ki vplivajo na razvoj novih rešitev, kaj so »blockerji«, kako pivotirati v manjši organizaciji in kaj to pomeni za večjo globalno organizacijo, kakšna je vloga vodji… Koristno za vse, ki želite biti gonilo razvoja, inovativnosti, vpeljave novosti v svojih organizacij.

Rinalda Klemenčič (Zavarovalnica Sava): Pridobivanje prednosti skozi inovacije – proces, metode in rezultati

Mogoče ima kdo napačen vtis, da je zavarovalništvo »počasna« dejavnost. Ni bila in tudi ne bo. Zato najboljši s konkurenco tekmujejo tudi v razvoju novih rešitev. V prispevku bomo spoznali, kako se inoviranja lotevajo v Zavarovalnici Sava – kakšen šeststopenjski proces uporabljajo, kakšne metode za vključevanje uporabnikov in kako inovacije vrednotijo, da so tudi tržno uspešne. V zadnjem obdobju so razvili več kot 20 različnih rešitev – z nekaterimi so bili prvi na trgu in jim konkurenca lahko zgolj sledi. Koristno za vse, ki želite biti hitrejši in uspešnejši v inoviranju svoje ponudbe glede na svojo konkurenco.

Filip Remškar (Castoola): Televizija ni »mrtva« – sila se prebudi. Ciljano TV oglaševanje.

Televizija je še vedno prevladujoča velesila oglaševalskega ekosistema. Vendar pa je televizijsko oglaševanje dolgo »spalo na lovorikah«, medtem ko so digitalni mediji in družbena omrežja vidno načeli njeno prevlado in jo tudi prehiteli.

Skokovit tehnološki razvoj in drastične spremembe navad gledanja so televizijsko oglaševanje postavili pred veliko preizkušnjo. Toda televizija je v zadnjih letih vendarle doživela odločilen premik. Televizijsko oglaševanje je izkoristilo prednosti digitalnega sveta in jih uspešno preneslo na največji ekran v gospodinjstvu. In tako smo stopili v novo dobo digitaliziranega televizijskega oglaševanja, ki ga poganja najboljše televizije in spleta, to je ciljano TV oglaševanje.

 

 

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event