Maciej Zawadziński (Piwik PRO): Kako se pripraviti na digitalno neodvisnost EU in kako se odmakniti od najbolj priljubljenih trženjskih orodij?...
#Predavanje
direktor Razvoja produktov in storitev, Telekom Slovenije
soustanovitelj agencije za igrifikacijo Escapebox
specialist za programatični ekosistem, iPROM
glavni izvršni direktor, Piwik PRO
Vsebina
Maciej Zawadziński (Piwik PRO): Kako se pripraviti na digitalno neodvisnost EU in kako se odmakniti od najbolj priljubljenih trženjskih orodij?
Različen pristop k zasebnosti med ZDA in Evropo ter posledično prizadevanja za digitalno neodvisnost EU bodo omejili uporabnost številnih platform trženjske tehnologije, ki jih tržniki vsakodnevno uporabljajo, na primer Google Analytics, Facebook in Salesforce. Nekatere platforme kmalu morda ne bodo več dovoljene. Kaj boste storili, če vaša glavna trženjska orodja jutri ne bodo več uporabna in na voljo? Vaše možnosti bodo zelo omejene. Začnite se pripravljati in iskati nove možnosti že danes. Ta predstavitev bo razkrila, kaj različen pristop v ZDA in EU lahko pomeni za tržnike ter kako se ti lahko pripravijo na prihodnost.
Simon Struna (iProm): Kako izstopite z vrtiljaka »velikih« in izkoristite polno moč svojih podatkov?
Globalne medijske platforme, znane tudi kot »ograjeni vrtovi« (walled garden), spodbujajo medsebojno tekmovanje med oglaševalci. Podatke o vaših uporabnikih in podatke, kdo vaša komercialna sporočila gleda ter kako se na njih odziva, agregirajo in jih ponujajo vašim tekmecem. Poslovni model prodaje oglasnega prostora v ekosistemih ograjenih vrtov temelji na višanju cene zakupa po modelu dražbe v realnem času (RTB – real time bidding).
Pospešena digitalizacija medijskega trga, zavedanje pomena varovanja in lastništva podatkov, pridobljenih vzporedno z digitalnim oglaševanjem, ter vse večje zaostritve na področju varovanja zasebnosti uporabnikov interneta podjetja dodatno spodbujajo k premikom zunaj ograjenih vrtov.
Zakaj je gradnja lastnega neodvisnega podatkovnega skladišča (private DMP) strateška naložba? Kako podatke, pridobljene z oglaševanjem, povezati z drugimi podatki iz trženjskih in poslovnih dejavnosti v zaščitenem in varnem okolju? Kako svoje podatke prek oglaševalskih tehnologij (Ad-Tech) učinkovito izkoristiti za komunikacijo z vašim ciljnim občinstvom? Odgovore, podprte s primeri uspešnih praks, dobite v tem prispevku.
Marko Maučec (EscapeBox): Spletni piškotki ali zero-data bombončki: kako s »preprostimi« kvizi do boljših podatkov?
Ko se udarijo tehnološki velikani, posledice občutimo vsi, ki poslujemo na spletu. Kaj pa, če je lahko tudi drugače? Medtem ko so bili še včeraj spletni piškotki podlaga za skoraj vse spletne trženjske aktivnosti, že danes to nadomeščajo zero-party bombončki. Zakaj? Zakaj jih potrebujemo? Kakšne odločitve nam pomagajo sprejemati? In zakaj so kvizi orodje, ki nam lahko pomaga (o)bogatiti uporabniške podatkovne zbirke? Videli bomo, kakšne informacije pridobimo s kvizi in kako te pomagajo sprejemati boljše poslovne odločitve.
Simon Slonjšak (Telekom Slovenije): TV oglaševanje se končno spreminja – kaj prinaša prihodnost?
Televizija je še vedno dominanten medij v svetu oglaševanja. TV oglaševanje se ni spremenilo že zadnjih 60 let. Nove tehnologije bodo končno tudi v Sloveniji omogočile bolj targetirano nagovarjanje gledalcev, večjo interakcijo z gledalci, možnost naročila tesne vožnje ali testiranja, oglaševalcem optimizacijo budgetov in večjo učinkovitost in merljivost oglaševanja.
Sponzorji
Ostala zanimiva predavanja
Več predavanj
tor 31. Maj, 2022 09:00
Nicholas Pringle (R/GA London): Od sprehajanja do skrolanja. Nick nam bo razložil metaverzum, veriženje podatkovnih blokov in druge elemente spleta 3.0 ter pokazal, kakšen potencial za blagovne znamke predstavlja novi virtualni svet. Kako oblikovati smiselne strategije, ki presegajo trženje in...
tor 31. Maj, 2022 11:00
Vesna Hajnšek (Swarowski): Kako danes razumeti globalnega porabnika? Potrošniške navade, slog kupovanja, trendi se stalno spreminjajo. Že v Sloveniji, v domačem okolju, je temu težko slediti. Težko se je odločati, kaj so trajne spremembe, katere spremembe so pomembne za mojo...
tor 31. Maj, 2022 13:30
Tamara Valenčič: Fleksibilnost dela – velik izziv vodenja marketinških ekip Delo od doma ni enako delu od koderkoli. Vodenje razpršenih ekip marketingarjev je še posebej zahtevno. Kaj se zgodi s kreativnostjo ob hibridnem delu? Nove generacije marketingarjev imajo nova pričakovanja. Uf,...
Pridružite se nam 31. maja in 01. junija 2022
Zgradimo zaupanje kot glavno gonilo vrednosti v današnjem burnem svetu..
“Klaus-Dieter Koch, ustanovitelj, BrandTrust”

Lokacija
Grand Hotel Bernardin Obala 2 6320 Portorož

Kontakt
jasna.spende@finance.si, +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470

Sledite nam
Na socialnih omrežjih