Skip to content
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
Menu
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021

Podrobnosti programa

Kako do večje podatkovne neodvisnost in večje digitalne učinkovitost v naslednjih letih?

#Predavanje

Maciej Zawadziński (Piwik PRO): Kako se pripraviti na digitalno neodvisnost EU in kako se odmakniti od najbolj priljubljenih trženjskih orodij?...

Simon Slonjšak

direktor Razvoja produktov in storitev, Telekom Slovenije

Marko Maučec

soustanovitelj agencije za igrifikacijo Escapebox

Simon Struna

specialist za programatični ekosistem, iPROM

Maciej Zawadziński

glavni izvršni direktor, Piwik PRO
Vsebina

Maciej Zawadziński (Piwik PRO): Kako se pripraviti na digitalno neodvisnost EU in kako se odmakniti od najbolj priljubljenih trženjskih orodij?

Različen pristop k zasebnosti med ZDA in Evropo ter posledično prizadevanja za digitalno neodvisnost EU bodo omejili uporabnost številnih platform trženjske tehnologije, ki jih tržniki vsakodnevno uporabljajo, na primer Google Analytics, Facebook in Salesforce. Nekatere platforme kmalu morda ne bodo več dovoljene. Kaj boste storili, če vaša glavna trženjska orodja jutri ne bodo več uporabna in na voljo? Vaše možnosti bodo zelo omejene. Začnite se pripravljati in iskati nove možnosti že danes. Ta predstavitev bo razkrila, kaj različen pristop v ZDA in EU lahko pomeni za tržnike ter kako se ti lahko pripravijo na prihodnost.

Simon Struna (iProm): Kako izstopite z vrtiljaka »velikih« in izkoristite polno moč svojih podatkov?                                                                                              

Globalne medijske platforme, znane tudi kot »ograjeni vrtovi« (walled garden), spodbujajo medsebojno tekmovanje med oglaševalci. Podatke o vaših uporabnikih in podatke, kdo vaša komercialna sporočila gleda ter kako se na njih odziva, agregirajo in jih ponujajo vašim tekmecem. Poslovni model prodaje oglasnega prostora v ekosistemih ograjenih vrtov temelji na višanju cene zakupa po modelu dražbe v realnem času (RTB – real time bidding).

Pospešena digitalizacija medijskega trga, zavedanje pomena varovanja in lastništva podatkov, pridobljenih vzporedno z digitalnim oglaševanjem, ter vse večje zaostritve na področju varovanja zasebnosti uporabnikov interneta podjetja dodatno spodbujajo k premikom zunaj ograjenih vrtov. 

Zakaj je gradnja lastnega neodvisnega podatkovnega skladišča (private DMP) strateška naložba? Kako podatke, pridobljene z oglaševanjem, povezati z drugimi podatki iz trženjskih in poslovnih dejavnosti v zaščitenem in varnem okolju? Kako svoje podatke prek oglaševalskih tehnologij (Ad-Tech) učinkovito izkoristiti za komunikacijo z vašim ciljnim občinstvom? Odgovore, podprte s primeri uspešnih praks, dobite v tem prispevku.

Marko Maučec (EscapeBox): Spletni piškotki ali zero-data bombončki: kako s »preprostimi« kvizi do boljših podatkov? 

Ko se udarijo tehnološki velikani, posledice občutimo vsi, ki poslujemo na spletu. Kaj pa, če je lahko tudi drugače? Medtem ko so bili še včeraj spletni piškotki podlaga za skoraj vse spletne trženjske aktivnosti, že danes to nadomeščajo zero-party bombončki. Zakaj? Zakaj jih potrebujemo? Kakšne odločitve nam pomagajo sprejemati? In zakaj so kvizi orodje, ki nam lahko pomaga (o)bogatiti uporabniške podatkovne zbirke? Videli bomo, kakšne informacije pridobimo s kvizi in kako te pomagajo sprejemati boljše poslovne odločitve.

Simon Slonjšak (Telekom Slovenije): TV oglaševanje se končno spreminja – kaj prinaša prihodnost?

Televizija je še vedno dominanten medij v svetu oglaševanja. TV oglaševanje se ni spremenilo že zadnjih 60 let. Nove tehnologije bodo končno tudi v Sloveniji omogočile bolj targetirano nagovarjanje gledalcev, večjo interakcijo z gledalci, možnost naročila tesne vožnje ali testiranja, oglaševalcem optimizacijo budgetov in večjo učinkovitost in merljivost oglaševanja.

31 maja, 2022

15:00

/

16:30

Dvorana Europa, Grand hotel Bernardin

Celoten program

Sponzorji

Ostala zanimiva predavanja

Več predavanj

tor 31. Maj, 2022 08:30

Registracija

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 09:00

Kako lahko in mora marketing izkoristiti metaverse, dimenzijo X?

Nicholas Pringle (R/GA London): Od sprehajanja do skrolanja. Nick nam bo razložil metaverzum, veriženje podatkovnih blokov in druge elemente spleta 3.0 ter pokazal, kakšen potencial za blagovne znamke predstavlja novi virtualni svet. Kako oblikovati smiselne strategije, ki presegajo trženje in...
Več informacij

tor 31. Maj, 2022 10:30

Fresh odmor s Petrolom

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 11:00

Potrošniki se stalno spreminjajo – kako prepoznati “novo” vedenje svojih potrošnikov?

Vesna Hajnšek (Swarowski): Kako danes razumeti globalnega porabnika? Potrošniške navade, slog kupovanja, trendi se stalno spreminjajo. Že v Sloveniji, v domačem okolju, je temu težko slediti. Težko se je odločati, kaj so trajne spremembe, katere spremembe so pomembne za mojo...
Več informacij

tor 31. Maj, 2022 12:15

Kosilo

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 13:30

Kako do fleksibilnih, hibridnih marketinških ekip?

Tamara Valenčič: Fleksibilnost dela – velik izziv vodenja marketinških ekip Delo od doma ni enako delu od koderkoli. Vodenje razpršenih ekip marketingarjev je še posebej zahtevno. Kaj se zgodi s kreativnostjo ob hibridnem delu? Nove generacije marketingarjev imajo nova pričakovanja. Uf,...
Več informacij

Pridružite se nam 31. maja in 01. junija 2022

Prijava

Zgradimo zaupanje kot glavno gonilo vrednosti v današnjem burnem svetu..

“Klaus-Dieter Koch, ustanovitelj, BrandTrust”

Lokacija

Grand Hotel Bernardin Obala 2 6320 Portorož

Kontakt

jasna.spende@finance.si, +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470

Sledite nam

Na socialnih omrežjih

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event