Skip to content
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
Menu
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021

Podrobnosti programa

Kako lahko in mora marketing izkoristiti metaverse, dimenzijo X?

#Predavanje

Nicholas Pringle (R/GA London): Od sprehajanja do skrolanja. Nick nam bo razložil metaverzum, veriženje podatkovnih blokov in druge elemente spleta...

Klemen Peternel

ustanovitelj in direktor, Kalmia

Nick Pringle

izvršni kreativni direktor, R/GA

Christopher Coomes

Inovator in menedžer
Vsebina

Nicholas Pringle (R/GA London): Od sprehajanja do skrolanja.

Nick nam bo razložil metaverzum, veriženje podatkovnih blokov in druge elemente spleta 3.0 ter pokazal, kakšen potencial za blagovne znamke predstavlja novi virtualni svet. Kako oblikovati smiselne strategije, ki presegajo trženje in lahko tradicionalen poslovni model preoblikujejo z ustvarjanjem novih virov dohodkov za prihodnost.  

Klemen Peternel (Kalmia): NFT – samo še en »buzzword« ali pa priložnost za blagovne znamke, marketingaše?                                                                                                                      

Tweet prodan za 3 mio $, slike mačk za nekaj tisoč $… o NFTjih se to pomlad vsepovsod govori.  Ampak ali je to zgolj še en »balonček« ali je v tem kaj trajnega za marketingaše? V prispevku bomo videli kaj se trenutno dogaja okoli NFTjev na svetovnem trgu, kako se »vključujejo« socialna omrežja v NFT norijo… Čeprav je sedaj hype, tehnologija ima potencial, da poenostavi naše življenje od menjave lastništva realnih sredstev brez posrednika (nepremičnine, premičnine, intelektualna lastnina, patenti) do covid potrdil. Dobili bomomhiter uvid tudi v pravni in davčni vidik NFTjev. Koristno za vse, ki želijo aktivno vstopiti v NFT svet in tiste, ki želijo biti zgolj informirani, kaj NFT prinaša znamkam ali vsakemu posamezniku.

Christopher Coomes: Trženje v metaverzumu in širše. Začnite zdaj ali lovite zaostanek pozneje. 

Metaverzum se spreminja iz dneva v dan. Christopher Coomes bo predstavil priložnosti, ki jih novi virtualni svetovi prinašajo blagovnim znamkam in trženju. Ne le v prihodnosti, ampak že zdaj! Kaj morajo vodje blagovnih znamk storiti danes, da bi se pripravili in dobro izkoristili virtualni svet v prihodnjih 12 mesecih. Kako razširiti blagovno znamko, pridobiti nove uporabnike in služiti v spletnem svetu. Če želite biti del virtualne prihodnosti, nikakor ne smete zamuditi te predstavitve.

31 maja, 2022

09:00

/

10:30

Dvorana Europa, Grand hotel Bernardin

Celoten program

Sponzorji

Ostala zanimiva predavanja

Več predavanj

tor 31. Maj, 2022 08:30

Registracija

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 09:00

Kako lahko in mora marketing izkoristiti metaverse, dimenzijo X?

Nicholas Pringle (R/GA London): Od sprehajanja do skrolanja. Nick nam bo razložil metaverzum, veriženje podatkovnih blokov in druge elemente spleta 3.0 ter pokazal, kakšen potencial za blagovne znamke predstavlja novi virtualni svet. Kako oblikovati smiselne strategije, ki presegajo trženje in...
Več informacij

tor 31. Maj, 2022 10:30

Fresh odmor s Petrolom

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 11:00

Potrošniki se stalno spreminjajo – kako prepoznati “novo” vedenje svojih potrošnikov?

Vesna Hajnšek (Swarowski): Kako danes razumeti globalnega porabnika? Potrošniške navade, slog kupovanja, trendi se stalno spreminjajo. Že v Sloveniji, v domačem okolju, je temu težko slediti. Težko se je odločati, kaj so trajne spremembe, katere spremembe so pomembne za mojo...
Več informacij

tor 31. Maj, 2022 12:15

Kosilo

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 13:30

Kako do fleksibilnih, hibridnih marketinških ekip?

Tamara Valenčič: Fleksibilnost dela – velik izziv vodenja marketinških ekip Delo od doma ni enako delu od koderkoli. Vodenje razpršenih ekip marketingarjev je še posebej zahtevno. Kaj se zgodi s kreativnostjo ob hibridnem delu? Nove generacije marketingarjev imajo nova pričakovanja. Uf,...
Več informacij

Pridružite se nam 31. maja in 01. junija 2022

Prijava

Zgradimo zaupanje kot glavno gonilo vrednosti v današnjem burnem svetu..

“Klaus-Dieter Koch, ustanovitelj, BrandTrust”

Lokacija

Grand Hotel Bernardin Obala 2 6320 Portorož

Kontakt

jasna.spende@finance.si, +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470

Sledite nam

Na socialnih omrežjih

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event