Nicholas Pringle (R/GA London): Od sprehajanja do skrolanja. Nick nam bo razložil metaverzum, veriženje podatkovnih blokov in druge elemente spleta...
#Predavanje
ustanovitelj in direktor, Kalmia
izvršni kreativni direktor, R/GA
Inovator in menedžer
Vsebina
Nicholas Pringle (R/GA London): Od sprehajanja do skrolanja.
Nick nam bo razložil metaverzum, veriženje podatkovnih blokov in druge elemente spleta 3.0 ter pokazal, kakšen potencial za blagovne znamke predstavlja novi virtualni svet. Kako oblikovati smiselne strategije, ki presegajo trženje in lahko tradicionalen poslovni model preoblikujejo z ustvarjanjem novih virov dohodkov za prihodnost.
Klemen Peternel (Kalmia): NFT – samo še en »buzzword« ali pa priložnost za blagovne znamke, marketingaše?
Tweet prodan za 3 mio $, slike mačk za nekaj tisoč $… o NFTjih se to pomlad vsepovsod govori. Ampak ali je to zgolj še en »balonček« ali je v tem kaj trajnega za marketingaše? V prispevku bomo videli kaj se trenutno dogaja okoli NFTjev na svetovnem trgu, kako se »vključujejo« socialna omrežja v NFT norijo… Čeprav je sedaj hype, tehnologija ima potencial, da poenostavi naše življenje od menjave lastništva realnih sredstev brez posrednika (nepremičnine, premičnine, intelektualna lastnina, patenti) do covid potrdil. Dobili bomomhiter uvid tudi v pravni in davčni vidik NFTjev. Koristno za vse, ki želijo aktivno vstopiti v NFT svet in tiste, ki želijo biti zgolj informirani, kaj NFT prinaša znamkam ali vsakemu posamezniku.
Christopher Coomes: Trženje v metaverzumu in širše. Začnite zdaj ali lovite zaostanek pozneje.
Metaverzum se spreminja iz dneva v dan. Christopher Coomes bo predstavil priložnosti, ki jih novi virtualni svetovi prinašajo blagovnim znamkam in trženju. Ne le v prihodnosti, ampak že zdaj! Kaj morajo vodje blagovnih znamk storiti danes, da bi se pripravili in dobro izkoristili virtualni svet v prihodnjih 12 mesecih. Kako razširiti blagovno znamko, pridobiti nove uporabnike in služiti v spletnem svetu. Če želite biti del virtualne prihodnosti, nikakor ne smete zamuditi te predstavitve.
Sponzorji
Ostala zanimiva predavanja
Več predavanj
tor 31. Maj, 2022 09:00
Nicholas Pringle (R/GA London): Od sprehajanja do skrolanja. Nick nam bo razložil metaverzum, veriženje podatkovnih blokov in druge elemente spleta 3.0 ter pokazal, kakšen potencial za blagovne znamke predstavlja novi virtualni svet. Kako oblikovati smiselne strategije, ki presegajo trženje in...
tor 31. Maj, 2022 11:00
Vesna Hajnšek (Swarowski): Kako danes razumeti globalnega porabnika? Potrošniške navade, slog kupovanja, trendi se stalno spreminjajo. Že v Sloveniji, v domačem okolju, je temu težko slediti. Težko se je odločati, kaj so trajne spremembe, katere spremembe so pomembne za mojo...
tor 31. Maj, 2022 13:30
Tamara Valenčič: Fleksibilnost dela – velik izziv vodenja marketinških ekip Delo od doma ni enako delu od koderkoli. Vodenje razpršenih ekip marketingarjev je še posebej zahtevno. Kaj se zgodi s kreativnostjo ob hibridnem delu? Nove generacije marketingarjev imajo nova pričakovanja. Uf,...
Pridružite se nam 31. maja in 01. junija 2022
Zgradimo zaupanje kot glavno gonilo vrednosti v današnjem burnem svetu..
“Klaus-Dieter Koch, ustanovitelj, BrandTrust”

Lokacija
Grand Hotel Bernardin Obala 2 6320 Portorož

Kontakt
jasna.spende@finance.si, +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470

Sledite nam
Na socialnih omrežjih