Tanja Špende (Pivovarna Laško Union): Kaj se lahko naučimo od »revenue managerja«? Spodbuda za marketing Funkcija »revenue manager« je v...
#Predavanje
svetovalka
ustanoviteljica, Internavti
Senior Director Marketing, Nike EMEA - Senior Direktor Marketinga, Nike Direct EMEA
Mindset & online business coach
Revenue manager, Pivovarna Laško Union
Vsebina
Tanja Špende (Pivovarna Laško Union): Kaj se lahko naučimo od »revenue managerja«? Spodbuda za marketing
Funkcija »revenue manager« je v nekaterih dejavnostih navzoča že nekaj let, v drugih se vse bolj razvija. Celovita skrb za prihodke in naložbe, identifikacija novih priložnosti na trgu, odločanje na temelju podatkov, in ne predvidevanj. Je mogoče navzočnost revenue managerja v naši ekipi dobra spodbuda k še boljšemu marketinškemu razmišljanju in delovanju? Smo lahko v prihodnje bolj uspešni pri svojem delu ravno zaradi te okrepitve ekipe? V prispevku bomo videli, kakšna je vloga revenue managementa in na katerih petih področjih deluje, ter spoznali nekaj konkretnih primerov, kako je pripomogla k uspešnejšemu poslovanju v Sloveniji in tujini. Koristno za vse, ki svojo vlogo v prihodnje vidijo še bolj v smeri skrbi za poslovanje podjetja.
Sanja Križan: Tudi ti imaš znanje, da greš (z njim) lahko na svojo pot
Sanja je dala odpoved korporativnemu delovniku in vsakodnevnemu divjanju vrtec-služba, služba-vrtec. Predstavila nam bo kako lahko z uporabo marketinškega znanja začnemo svoj posel. Pri njej je posel še toliko bolj zanimiv, ker pomaga drugim, da digitalizirajo in »produktivizirajo« svoje storitve – namesto prodajanja svojega časa, prodajajo »produkte«- in s tem prihranijo svoj čas in povečajo prihodke. Vse to v online svetu. Veliko izzivov za nekoga, ki ni bil rojen z mobilnim telefonom v roki. Kako narediti ta korak iz varnega korporativnega okolja in kako ti marketing pri tem zagotovo lahko pomaga? O tem govori zgodba Sanje Križan.
Zaključna okrogla miza:
Zakaj imam v teamu raje marketingaše generacij X ali milenijce kot tiste iz generacije Z? In zakaj je čustvena inteligenca obvezna oprema marketingašev?
Pogovor o prihodnosti profila marketingaša. Kakšno znanje in komnpetence moramo razviti, da bomo kompetenčni na trgu dela v prihodnje.
Pogovor bo vodila Urša Pučko (Internavti).
V pogovoru sodelujeta David Pivk (Nike) in Marjana Lavrič Šulman (samostojna svetovalka)
Sponzorji
Ostala zanimiva predavanja
Več predavanj
tor 31. Maj, 2022 09:00
Nicholas Pringle (R/GA London): Od sprehajanja do skrolanja. Nick nam bo razložil metaverzum, veriženje podatkovnih blokov in druge elemente spleta 3.0 ter pokazal, kakšen potencial za blagovne znamke predstavlja novi virtualni svet. Kako oblikovati smiselne strategije, ki presegajo trženje in...
tor 31. Maj, 2022 11:00
Vesna Hajnšek (Swarowski): Kako danes razumeti globalnega porabnika? Potrošniške navade, slog kupovanja, trendi se stalno spreminjajo. Že v Sloveniji, v domačem okolju, je temu težko slediti. Težko se je odločati, kaj so trajne spremembe, katere spremembe so pomembne za mojo...
tor 31. Maj, 2022 13:30
Tamara Valenčič: Fleksibilnost dela – velik izziv vodenja marketinških ekip Delo od doma ni enako delu od koderkoli. Vodenje razpršenih ekip marketingarjev je še posebej zahtevno. Kaj se zgodi s kreativnostjo ob hibridnem delu? Nove generacije marketingarjev imajo nova pričakovanja. Uf,...
Pridružite se nam 31. maja in 01. junija 2022
Zgradimo zaupanje kot glavno gonilo vrednosti v današnjem burnem svetu..
“Klaus-Dieter Koch, ustanovitelj, BrandTrust”

Lokacija
Grand Hotel Bernardin Obala 2 6320 Portorož

Kontakt
jasna.spende@finance.si, +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470

Sledite nam
Na socialnih omrežjih