Skip to content
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
Menu
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021

Podrobnosti programa

Marketingaši prihodnosti – boš med njimi?

#Predavanje

Tanja Špende (Pivovarna Laško Union):  Kaj se lahko naučimo od »revenue managerja«? Spodbuda za marketing Funkcija »revenue manager« je v...

Marjana Lavrič Šulman

svetovalka

Urša Pučko

ustanoviteljica, Internavti

David Pivk

Senior Director Marketing, Nike EMEA - Senior Direktor Marketinga, Nike Direct EMEA

Sanja Križan

Mindset & online business coach

Tanja Špende

Revenue manager, Pivovarna Laško Union
Vsebina

Tanja Špende (Pivovarna Laško Union):  Kaj se lahko naučimo od »revenue managerja«? Spodbuda za marketing

Funkcija »revenue manager« je v nekaterih dejavnostih navzoča že nekaj let, v drugih se vse bolj razvija. Celovita skrb za prihodke in naložbe, identifikacija novih priložnosti na trgu, odločanje na temelju podatkov, in ne predvidevanj. Je mogoče navzočnost revenue managerja v naši ekipi dobra spodbuda k še boljšemu marketinškemu razmišljanju in delovanju? Smo lahko v prihodnje bolj uspešni pri svojem delu ravno zaradi te okrepitve ekipe? V prispevku bomo videli, kakšna je vloga revenue managementa in na katerih petih področjih deluje, ter spoznali nekaj konkretnih primerov, kako je pripomogla k uspešnejšemu poslovanju v Sloveniji in tujini. Koristno za vse, ki svojo vlogo v prihodnje vidijo še bolj v smeri skrbi za poslovanje podjetja.

Sanja Križan: Tudi ti imaš znanje, da greš (z njim) lahko na svojo pot

Sanja je dala odpoved korporativnemu delovniku in vsakodnevnemu divjanju vrtec-služba, služba-vrtec. Predstavila nam bo kako lahko z uporabo marketinškega znanja začnemo svoj posel. Pri njej je posel še toliko bolj zanimiv, ker pomaga drugim, da digitalizirajo in »produktivizirajo« svoje storitve – namesto prodajanja svojega časa, prodajajo »produkte«- in s tem prihranijo svoj čas in povečajo prihodke. Vse to v online svetu. Veliko izzivov za nekoga, ki ni bil rojen z mobilnim telefonom v roki. Kako narediti ta korak iz varnega korporativnega okolja in kako ti marketing pri tem zagotovo lahko pomaga? O tem govori zgodba Sanje Križan.

Zaključna okrogla miza:

Zakaj imam v teamu raje marketingaše generacij X ali milenijce kot tiste iz generacije Z? In zakaj je čustvena inteligenca obvezna oprema marketingašev?

Pogovor o prihodnosti profila marketingaša. Kakšno znanje in komnpetence moramo razviti, da bomo kompetenčni na trgu dela v prihodnje.

Pogovor bo vodila Urša Pučko (Internavti).

V pogovoru sodelujeta David Pivk (Nike) in Marjana Lavrič Šulman (samostojna svetovalka)

1 junija, 2022

13:00

/

14:00

Dvorana Europa, Grand hotel Bernardin

Celoten program

Sponzorji

Ostala zanimiva predavanja

Več predavanj

tor 31. Maj, 2022 08:30

Registracija

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 09:00

Kako lahko in mora marketing izkoristiti metaverse, dimenzijo X?

Nicholas Pringle (R/GA London): Od sprehajanja do skrolanja. Nick nam bo razložil metaverzum, veriženje podatkovnih blokov in druge elemente spleta 3.0 ter pokazal, kakšen potencial za blagovne znamke predstavlja novi virtualni svet. Kako oblikovati smiselne strategije, ki presegajo trženje in...
Več informacij

tor 31. Maj, 2022 10:30

Fresh odmor s Petrolom

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 11:00

Potrošniki se stalno spreminjajo – kako prepoznati “novo” vedenje svojih potrošnikov?

Vesna Hajnšek (Swarowski): Kako danes razumeti globalnega porabnika? Potrošniške navade, slog kupovanja, trendi se stalno spreminjajo. Že v Sloveniji, v domačem okolju, je temu težko slediti. Težko se je odločati, kaj so trajne spremembe, katere spremembe so pomembne za mojo...
Več informacij

tor 31. Maj, 2022 12:15

Kosilo

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 13:30

Kako do fleksibilnih, hibridnih marketinških ekip?

Tamara Valenčič: Fleksibilnost dela – velik izziv vodenja marketinških ekip Delo od doma ni enako delu od koderkoli. Vodenje razpršenih ekip marketingarjev je še posebej zahtevno. Kaj se zgodi s kreativnostjo ob hibridnem delu? Nove generacije marketingarjev imajo nova pričakovanja. Uf,...
Več informacij

Pridružite se nam 31. maja in 01. junija 2022

Prijava

Zgradimo zaupanje kot glavno gonilo vrednosti v današnjem burnem svetu..

“Klaus-Dieter Koch, ustanovitelj, BrandTrust”

Lokacija

Grand Hotel Bernardin Obala 2 6320 Portorož

Kontakt

jasna.spende@finance.si, +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470

Sledite nam

Na socialnih omrežjih

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event