Jaka Kladnik (Switch to Eleven) in Rok Zajc (Bold.group): Samoorganizirani večfunkcijski timi sami skrbijo za svoj P & L, zaposlovanje, prodajno uspešnost ‒ prvi takšen uspešen primer v Sloveniji
Spoznali bomo ozadje mednarodno potrjenega primera vpeljave večfunkcijskih timov, sestavljenih iz predstavnikov generacije Z, ki samostojno skrbijo za delo z naročniki, prodajno učinkovitost, zaposlovanje v svojih timih in imajo svoj lasten P & L. Predstavili nam bodo svoje izkušnje, prednosti in tudi slabosti takšne napredne, agilne organizacije. Jaka Kladnik pa bo povzel iztočnice, kako bi podobno organizacijo lahko vpeljali tudi v marketinške oddelke podjetij.
Maja Treven (SKB banka): Agilnost marketinške ekipe vodi do večje uporabe naprednih analitičnih modelov in izboljšanje učinkovitosti direktnih marketinških aktivnosti
V prispevku bomo videli, kako deluje agilnost marketinga v praksi od plačilnih kartic, gameifikacije lojalnosti, gradnje skupnosti … V banki so sledili načelom agilnosti in dosegli večjo uporabo analitičnih modelov pri izboljšanju učinkovitosti digitalnih marketinških aktivnosti. Zanimivo za vse, ki želite agilnost in podatkovni pristop vpeljati v delovanje svojih ekip in podjetja.
Aleš Špetič (Klevio): Rock’n’roll iskanja »idealnega fita« med izdelkom in uporabniki
V prispevku bomo slišali nekaj izkušenj, kaj je v stanju nenehnih sprememb in kriz pomembno za uspešno inoviranje in iskanje prave ponudbe za pravi trg. Klevio je svojo ponudbo in svojo ciljno skupino uporabnikov v štirih letih nekajkrat popolnoma zamenjal. Produkt, ki se je Alešu na začetku zdel briljanten, je danes povsem drugačen. Namenjen je tudi povsem drugi ciljni skupini. Vmes je spoznaval svet glasbenih studiev, bolnišnic, svet Airbnbja, poslovnih prostorov v zgodovinsko zaščitenih objektih … Aleš nas bo popeljal skozi to konstantno spreminjanje, zavračanje in iskanje novih ciljnih skupin in z nami delil glavne nauke in tehnike, ki so mu pomagali na tej poti. Koristno za vse, ki želite najti idealno ujemanje med izdelkom in uporabniki.
Matjaž Butara (BigBang): Edinstvena praksa uspešnega povezovanja eNPS, NPS in prodajnih rezultatov/KPI v Sloveniji
Spremljamo NPS, spremljamo prodajne rezultate, spremljamo razpoloženje zaposlenih …, a kako vse to povezati v učinkovit sistem vodenja prodajnih ekip s ciljem doseganja prodajnih ciljev? V BigBangu vsakih 14 dni spremljajo eNPS in lahko predvidevajo, kako se bodo gibali prodajni KPI oziroma znajo ob slabših prodajnih rezultatih takoj poiskati vzroke v percepciji zaposlenih in kupcev ter se ustrezno odzvati. V praksi so potrdili povezavo med eNPS, NPS in prodajno uspešnostjo. Bi radi dokazovali učinke svojih marketinških aktivnosti – prisluhnite Matjažu.