Skip to content
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
Menu
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021

Podrobnosti programa

Mlade znamke na pohodu – kaj se lahko naučimo od njih?

#Predavanje

Petra Parovel (SWY): Kako »z nič« danes zgraditi svojo znamko oblačil? Izkušnje SWY V prispevku bomo spoznali, kako je Petra začela...

Jannik Diefenbach

ustanovitelj, Gramps GmbH

Klavdija Novak

lastnica, Frizer Crispus

Uroš Svenšek

strokovnjak za digitalno komuniciranje, Agencija 101

Petra Parovel

direktorica, SWY
Vsebina

Petra Parovel (SWY): Kako »z nič« danes zgraditi svojo znamko oblačil? Izkušnje SWY

V prispevku bomo spoznali, kako je Petra začela in kako razvija znamko oblačil SWY, ki jo nosi že več kot 60 tisoč Slovenk in Slovencev. Začela je brez predhodnih izkušenj v panogi oblačil. Kako ji je uspelo pridobiti toliko sledilcev, kakšno komunikacijo uporablja, kako jih z izkušnjo in transparentnostjo pretvori v kupce in kako vidi gradnjo skupnosti uporabnikov SWY … Nekaj odgovorov bo delila z nami v tem prispevku. Koristno za vse, ki bi začeli ustvarjati svojo znamko od začetka in zanimivo za vse, ki skrbite za »utečene« znamke, ker mogoče dobite idejo za kakšno spremembo.

Klavdija Novak (Frizer Crispus): Pogum, dobra ekipa in marketinško razmišljanje premagajo vse ovire!

V prispevku bomo spoznali, kako je z marketinškim razmišljanjem lokalni frizerski salon povečal promet za 40%, odprl novo enoto, razširil segment uporabnikov…in to tudi ob zaprtju zaradi COVIDa. Videli bomo, kako preoblikovati cene, kako dodajati storitve, kako biti občutljiv na spremembe v populaciji, kako z resnično omejenimi sredstvi uspešno izvajati vsebinski marketing. Vse to so dosegli ob izgubi ustanovitelja salona. Izjemna zgodba, ki je lahko spodbuda marsikateremu marketingašu.

Jannik Diefenbach: Kako moj dedek navdihuje tisoče starejših po svetu? – Tako da jim kaže, kako kul je biti starejši.

Slišali bomo zgodbo slovenskega dedka Alojza in njegovega vnuka Jannika, ki prek svojih profilov na družbenih omrežjih dosegata na tisoče mladih in starejših.

V predstavitvi boste izvedeli, katere blagovne znamke sodelujejo s starejšimi in zakaj ter kako nagovarjanje starejših vpliva tudi na mlajše generacije. Zanimivo za vse, ki želijo hkrati aktivno komunicirati z različnimi generacijami.

Uroš Svenšek (Agencija 101): Kako se razvijajo mlade blagovne znamke in kaj se od njih lahko naučijo »tradicionalisti«?

V prispevku bomo dobili pregled, kaj za svoj uspeh počnejo mlade blagovne znamke, ki so se pojavile na trgu ob pomoči Instagrama, Tiktoka, Facebooka … in influencerjev. Ne kaj počno, ampak kako pridejo do svojih porabnikov, kako gradijo svojo »community« sledilcev, kaj ponujajo svojim kupcem. Predvsem bo prispevek namenjen razmišljanju, kaj se od mladih blagovnih znamk lahko naučijo »tradicionalne« znamke. Koristno za vse, ki bi želeli biti »v toku spremenjenega razvoja blagovnih znamk«.

 

31 maja, 2022

16:45

/

18:00

Dvorana Europa, Grand hotel Bernardin

Celoten program

Sponzorji

Ostala zanimiva predavanja

Več predavanj

tor 31. Maj, 2022 08:30

Registracija

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 09:00

Kako lahko in mora marketing izkoristiti metaverse, dimenzijo X?

Nicholas Pringle (R/GA London): Od sprehajanja do skrolanja. Nick nam bo razložil metaverzum, veriženje podatkovnih blokov in druge elemente spleta 3.0 ter pokazal, kakšen potencial za blagovne znamke predstavlja novi virtualni svet. Kako oblikovati smiselne strategije, ki presegajo trženje in...
Več informacij

tor 31. Maj, 2022 10:30

Fresh odmor s Petrolom

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 11:00

Potrošniki se stalno spreminjajo – kako prepoznati “novo” vedenje svojih potrošnikov?

Vesna Hajnšek (Swarowski): Kako danes razumeti globalnega porabnika? Potrošniške navade, slog kupovanja, trendi se stalno spreminjajo. Že v Sloveniji, v domačem okolju, je temu težko slediti. Težko se je odločati, kaj so trajne spremembe, katere spremembe so pomembne za mojo...
Več informacij

tor 31. Maj, 2022 12:15

Kosilo

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 13:30

Kako do fleksibilnih, hibridnih marketinških ekip?

Tamara Valenčič: Fleksibilnost dela – velik izziv vodenja marketinških ekip Delo od doma ni enako delu od koderkoli. Vodenje razpršenih ekip marketingarjev je še posebej zahtevno. Kaj se zgodi s kreativnostjo ob hibridnem delu? Nove generacije marketingarjev imajo nova pričakovanja. Uf,...
Več informacij

Pridružite se nam 31. maja in 01. junija 2022

Prijava

Zgradimo zaupanje kot glavno gonilo vrednosti v današnjem burnem svetu..

“Klaus-Dieter Koch, ustanovitelj, BrandTrust”

Lokacija

Grand Hotel Bernardin Obala 2 6320 Portorož

Kontakt

jasna.spende@finance.si, +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470

Sledite nam

Na socialnih omrežjih

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event