Petra Parovel (SWY): Kako »z nič« danes zgraditi svojo znamko oblačil? Izkušnje SWY V prispevku bomo spoznali, kako je Petra začela...
#Predavanje
ustanovitelj, Gramps GmbH
lastnica, Frizer Crispus
strokovnjak za digitalno komuniciranje, Agencija 101
direktorica, SWY
Vsebina
Petra Parovel (SWY): Kako »z nič« danes zgraditi svojo znamko oblačil? Izkušnje SWY
V prispevku bomo spoznali, kako je Petra začela in kako razvija znamko oblačil SWY, ki jo nosi že več kot 60 tisoč Slovenk in Slovencev. Začela je brez predhodnih izkušenj v panogi oblačil. Kako ji je uspelo pridobiti toliko sledilcev, kakšno komunikacijo uporablja, kako jih z izkušnjo in transparentnostjo pretvori v kupce in kako vidi gradnjo skupnosti uporabnikov SWY … Nekaj odgovorov bo delila z nami v tem prispevku. Koristno za vse, ki bi začeli ustvarjati svojo znamko od začetka in zanimivo za vse, ki skrbite za »utečene« znamke, ker mogoče dobite idejo za kakšno spremembo.
Klavdija Novak (Frizer Crispus): Pogum, dobra ekipa in marketinško razmišljanje premagajo vse ovire!
V prispevku bomo spoznali, kako je z marketinškim razmišljanjem lokalni frizerski salon povečal promet za 40%, odprl novo enoto, razširil segment uporabnikov…in to tudi ob zaprtju zaradi COVIDa. Videli bomo, kako preoblikovati cene, kako dodajati storitve, kako biti občutljiv na spremembe v populaciji, kako z resnično omejenimi sredstvi uspešno izvajati vsebinski marketing. Vse to so dosegli ob izgubi ustanovitelja salona. Izjemna zgodba, ki je lahko spodbuda marsikateremu marketingašu.
Jannik Diefenbach: Kako moj dedek navdihuje tisoče starejših po svetu? – Tako da jim kaže, kako kul je biti starejši.
Slišali bomo zgodbo slovenskega dedka Alojza in njegovega vnuka Jannika, ki prek svojih profilov na družbenih omrežjih dosegata na tisoče mladih in starejših.
V predstavitvi boste izvedeli, katere blagovne znamke sodelujejo s starejšimi in zakaj ter kako nagovarjanje starejših vpliva tudi na mlajše generacije. Zanimivo za vse, ki želijo hkrati aktivno komunicirati z različnimi generacijami.
Uroš Svenšek (Agencija 101): Kako se razvijajo mlade blagovne znamke in kaj se od njih lahko naučijo »tradicionalisti«?
V prispevku bomo dobili pregled, kaj za svoj uspeh počnejo mlade blagovne znamke, ki so se pojavile na trgu ob pomoči Instagrama, Tiktoka, Facebooka … in influencerjev. Ne kaj počno, ampak kako pridejo do svojih porabnikov, kako gradijo svojo »community« sledilcev, kaj ponujajo svojim kupcem. Predvsem bo prispevek namenjen razmišljanju, kaj se od mladih blagovnih znamk lahko naučijo »tradicionalne« znamke. Koristno za vse, ki bi želeli biti »v toku spremenjenega razvoja blagovnih znamk«.
Sponzorji
Ostala zanimiva predavanja
Več predavanj
tor 31. Maj, 2022 09:00
Nicholas Pringle (R/GA London): Od sprehajanja do skrolanja. Nick nam bo razložil metaverzum, veriženje podatkovnih blokov in druge elemente spleta 3.0 ter pokazal, kakšen potencial za blagovne znamke predstavlja novi virtualni svet. Kako oblikovati smiselne strategije, ki presegajo trženje in...
tor 31. Maj, 2022 11:00
Vesna Hajnšek (Swarowski): Kako danes razumeti globalnega porabnika? Potrošniške navade, slog kupovanja, trendi se stalno spreminjajo. Že v Sloveniji, v domačem okolju, je temu težko slediti. Težko se je odločati, kaj so trajne spremembe, katere spremembe so pomembne za mojo...
tor 31. Maj, 2022 13:30
Tamara Valenčič: Fleksibilnost dela – velik izziv vodenja marketinških ekip Delo od doma ni enako delu od koderkoli. Vodenje razpršenih ekip marketingarjev je še posebej zahtevno. Kaj se zgodi s kreativnostjo ob hibridnem delu? Nove generacije marketingarjev imajo nova pričakovanja. Uf,...
Pridružite se nam 31. maja in 01. junija 2022
Zgradimo zaupanje kot glavno gonilo vrednosti v današnjem burnem svetu..
“Klaus-Dieter Koch, ustanovitelj, BrandTrust”

Lokacija
Grand Hotel Bernardin Obala 2 6320 Portorož

Kontakt
jasna.spende@finance.si, +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470

Sledite nam
Na socialnih omrežjih