Marketing je srce podjetja, je tisti, ki žene podjetje naprej, zato mora biti vedno v izjemni kondiciji. Le najboljši v svoji stroki si lahko prislužijo nagrado Marketinška odličnost, zato smo prepričani, da tudi vaš projekt ne sme manjkati. Marketinške projekte, za katere menite, da so med najboljšimi v državi, lahko letos prijavite v eno od štirih kategorij:
- Odličnost marketinške strategije (Za celovit spekter marketinških aktivnosti, ki zajema širši spekter marketinških aktivnosti in razmišljanja)
- Odličnost trajnostnega delovanja (Za izrazito trajnostno usmerjene projekte s pozitivnimi družbenimi in/ali okoljskimi učinki)
- Marketinška odličnost kot odziv na izredne okoliščine (Projekti ali rešitve, ki jih je podjetje uvedlo kot odgovor na posebne okoliščine; novega konkurenta na trgu, dvig cen surovin, spremembe v panogi, družbeno dogajanje, združevanje/prevzem podjetij, izguba dela trga …)
- Odličen korak pred drugimi (Novost ali inovacija na enem od 7P, nov poslovni model, transformacija/optimizacija poslovnih procesov …)
Člani strokovne komisije so …
Strokovna komisija v vsaki kategoriji izbere zmagovalca, podeli pa tudi glavno nagrado. Člani strokovne komisije so strokovnjaki, izkušeni marketinški direktorji ter direktorji različnih področij v najuspešnejših slovenskih podjetjih. S svojimi projekti boste morali prepričati Petro Čadež, direktorico marketinga, SPP delikatesni namazi v Atlantic Drogi Kolinski, Janeza Rakuščka, izvršnega kreativnega direktorja v agenciji Luna/TBWA, Mojco Avšič, direktorico marketinga in uporabniške izkušnje v Petrolu, Jureta Bohinca, direktorja marketinga v A1, Živo Čižman, podpredsednico marketinga v Outfit7, Leona Korošca, direktorja zimske divizije in podpredsednika skupine Elan, Andreja Krajnerja, direktorja komunikacij v NLB-ju, Viktorijo Radojević Mavrič, izvršno direktorico marketinga in razvoja v Skupini Mercator, Vesno Žabkar, redno profesorico za področje trženja na Ekonomski fakulteti UL ter Špelo Žorž, direktorico v agenciji Shift.