Skip to content
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
    • ARHIV-2022
Menu
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
    • ARHIV-2022
PRIJAVA

Podrobnosti programa

Podelitev nagrad Marketinška odličnost

#Podelitev nagrad

Vsebina

Marketing je srce podjetja, je tisti, ki žene podjetje naprej, zato mora biti vedno v izjemni kondiciji. Le najboljši v svoji stroki si lahko prislužijo nagrado Marketinška odličnost, zato smo prepričani, da tudi vaš projekt ne sme manjkati. Marketinške projekte, za katere menite, da so med najboljšimi v državi, lahko letos prijavite v eno od štirih kategorij:

  • Odličnost marketinške strategije (Za celovit spekter marketinških aktivnosti, ki zajema širši spekter marketinških aktivnosti in razmišljanja)
  • Odličnost trajnostnega delovanja (Za izrazito trajnostno usmerjene projekte s pozitivnimi družbenimi in/ali okoljskimi učinki)
  • Marketinška odličnost kot odziv na izredne okoliščine (Projekti ali rešitve, ki jih je podjetje uvedlo kot odgovor na posebne okoliščine; novega konkurenta na trgu, dvig cen surovin, spremembe v panogi, družbeno dogajanje, združevanje/prevzem podjetij, izguba dela trga …)
  • Odličen korak pred drugimi (Novost ali inovacija na enem od 7P, nov poslovni model, transformacija/optimizacija poslovnih procesov …)

Člani strokovne komisije so …
Strokovna komisija v vsaki kategoriji izbere zmagovalca, podeli pa tudi glavno nagrado. Člani strokovne komisije so strokovnjaki, izkušeni marketinški direktorji ter direktorji različnih področij v najuspešnejših slovenskih podjetjih. S svojimi projekti boste morali prepričati Petro Čadež, direktorico marketinga, SPP delikatesni namazi v Atlantic Drogi Kolinski, Janeza Rakuščka, izvršnega kreativnega direktorja v agenciji Luna/TBWA, Mojco Avšič, direktorico marketinga in uporabniške izkušnje v Petrolu, Jureta Bohinca, direktorja marketinga v A1, Živo Čižman, podpredsednico marketinga v Outfit7, Leona Korošca, direktorja zimske divizije in podpredsednika skupine Elan, Andreja Krajnerja, direktorja komunikacij v NLB-ju, Viktorijo Radojević Mavrič, izvršno direktorico marketinga in razvoja v Skupini Mercator, Vesno Žabkar, redno profesorico za področje trženja na Ekonomski fakulteti UL ter Špelo Žorž, direktorico v agenciji Shift.

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event