Ranko Jelača (Lactalis Group): »Mastering marketing budget« – praktične izkušnje
V prispevku bomo videli, kako izkušeni menedžer razmišlja, ko mora sestaviti proračun za različne trge. Kaj je prvi pogoj za uspešno načrtovanje, kako se odločati, koliko vložiti v določen segment marketinga, koliko investirati v nov komunikacijski kanal, koliko vlagati, če prodaja na določenem trgu pade oziroma raste … Pridružite se nam in imeli boste enkratno priložnost vpogleda v razmišljanje, ki je gotovo uporabno tudi v drugih panogah.
Katarina Pivk Kreft (Kotanyi): Kako v turbulentnih obdobjih uspešno braniti omejena marketinška sredstva – praktični primer Kotanyi
V zaostrenih razmerah je proračun vedno ena od akutnih tem. Pogosto govorimo o zmanjševanju sredstev, črtanju ali prelaganju aktivnosti … Katarina Pivk Kreft bo z nami delila svoje izkušnje in pristop, ki je pripeljal do ohranitve oziroma rasti budgeta tudi v zaostrenih razmerah. Kreativnost in iznajdljivost pri načrtovanju aktivnosti z omejenimi sredstvi vsekakor prispevajo k ohranitvi sredstev in pomembnosti marketinga znotraj podjetja. Zanimivo in koristno predavanje za vse, ki imate omejena sredstva, jih želite ohraniti/povečati in povečati svojo vlogo pri uspešnem poslovanju podjetja.
Odkrit pogovor Kako naj se marketingar loti budgetiranja v sedanjih razmerah? V pogovoru bodo sodelovali Mitja Pirc (Kearney), Ranko Jelača (Lactalis Group) in Katarina Pivk Kreft (Kotanyi).