Spoznanja, napake in nauki v trženju – pogovor z Zoranom Vučinićem, nekdanjim operativnim direktorjem družbe Coca-Cola Severna Amerika in članom nadzornega sveta Atlantic Grupe
Pridružite se nam pri iskrenem pogovoru z Zoranom Vučinićem, nekdanjim operativnim direktorjem družbe Coca-Cola Severna Amerika, ki nam bo razkril svoje poglede na to, kaj je potrebno za uspeh blagovne znamke na današnjem konkurenčnem trgu. Vučinić ima dolgoletne izkušnje na širokem geografskem območju, v družbi pa je bil odgovoren za največji proračun za trženje, tako da ima ogromno znanja o ključnih dejavnikih, ki spodbujajo poslovno rast in trženje.
V pogovoru, ki ga ne smete zamuditi, bo Zoran Vučinić prikazal svoje razmišljanje za izvršne direktorje in direktorje trženja, ki želijo zgraditi tržno uspešno blagovno znamko. Od razumevanja globalnega porabnika, krmarjenja med izzivi globalnih trgov do ohranjanja prednosti pred konkurenco – Vučinić nam bo prenesel svoja spoznanja o uspehu blagovnih znamk in praktične nasvete, kako se izogniti pogostim pastem.