Bojan Šturm (Qonverto): Kako smo splezali iz »doline solz« oziroma brutalno odkrito o padcih in vzponih e-poslovne znamke Sugaronly
Pred letom dni so bili prepričani, da bodo brez težav na trge zahodne Evrope poslali novo znamko hitre mode. Poznali so zakonitosti e-poslovanja, performance marketinga, ujeli bodo val Tiktoka … Začetne hipoteze se, žal, v praksi niso potrdile. Bojan Šturm nam bo predstavil, kako so analizirali položaj, v katerem so se znašli, in kakšne ukrepe so vpeljali za dvig konverzije, dvig vrednosti košarice in izboljšanje dobičkonosnosti projekta. Izjemno koristno za vse, ki ste oziroma razmišljate o svojem e-poslovanju.
Primož Ogrizek (Aroma Global): Z zgodbo, fokusom na celovito izkušnjo in optimizacijo prodajnega spleta do mednarodne širitve v zasičeni panogi; primer aRoma
Spoznali bomo zgodbo nastanka blagovne znamke sladoleda z italijanskim pridihom in močno željo po rasti. Od kod ideja poskusiti zgraditi novo znamko v »sladoledni panogi«, ki je že tako zasičena, kako se je znamka poskusila širiti in kako se širi danes ter predvsem, kako je za uspeh treba obvladovati vse od kakovosti izdelka, njegovega videza, cenovnega spleta do upravljanja izkušenj strank. Zgolj za primer – kaj menite, se bolje prodaja sladoled »piccolo«, »grande«, »regolare« …? Prezentacija za vse, ki razmišljate, na kaj vse je treba misliti, če želimo danes zgraditi novo znamko v zasičeni panogi.
Tina Mele (TheGreenWitch): Kako doktorica medicinske znanosti postane spletna podjetnica, »zelena čarovnica«?
V prispevku bomo slišali, kako je doktorica medicinske znanosti, z redno zaposlitvijo v farmacevtski korporaciji, postala spletna podjetnica, ki lahko od svoje ljubezni do naravnih zelišč, poučevanja, nasvetov po spletu mirno živi. Dovolj zasluži, dela, kolikor želi, kjerkoli želi. Sama izboljšuje svoje programe in širi svoj posel. Lep primer poguma in kako lahko vsako ljubezen obrnemo v uspešen poslovni model. Lep primer enostavne digitalizacije svetovanja o naravnih zeliščih.
Bit Sever in Gregor Boštjančič: Ljubezen do videa te popelje okoli sveta in omogoči nov poslovni model
Bit in Anže Sever nista nameravala imeti popotniške oddaje na TV Slovenija. Bit je bil samo zelo navdušen nad videoprodukcijo. Gregor Boštjančič pa je želel ustanoviti agencijo za potovanja po svetu, a je pandemija njegovo idejo ustavila. Poti so se križale in rojevali so se novi projekti, vlogi, stran na Youtubu, oddaje …. dopolnjeval se je poslovni model. In sedaj imata Bit in Anže tudi oddajo na TV. V prispevku bomo spoznali, kako so iz ljubezni do videovsebin in potovanj začeli graditi ponudbeni splet različnih vsebin in kam se želijo še širiti. Zanimivo za vse, ki razmišljate o novih kanalih prihodkov ali kako iz svojega hobija narediti posel.