Skip to content
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
Menu
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021

Podrobnosti programa

Močnejši od viharjev!

#Predavanje

Mark Adams (Vice): Kako se prebiti in razvijati svojo blagovno znamko v 2022 Najsi delate za veliko korporacijo, zaganjate lastno...

Mojca Ivanc

direktorica področja marketinga in upravljanja celostne izkušnje strank, Triglav Skladi

Ivor Bogunić

ustanovitelj in partner, Yootree

Marko Kufrin

izvršni direktor za poslovno strategijo in novo rast, Atlantic Grupa

Ksenija Škrlj

poslovna svetovalka, Nubis

Mark Adams

podpredsednik in vodja inovacij, Vice
Vsebina

Mark Adams (Vice): Kako se prebiti in razvijati svojo blagovno znamko v 2022

Najsi delate za veliko korporacijo, zaganjate lastno podjetje ali gradite svojo osebno blagovno znamko, velja nekaj temeljnih pravil, ki jih morate poznati, če želite biti uspešni v letu 2022 in v prihodnje. Mark Adams bo predstavil »pet pravil preboja«, ki jih morate spoznati in obvladati, da boste sploh imeli možnost biti razumljeni in opaženi v vse bolj glasnem, natrpanem in raztresenem svetu. Pripravite vprašanja, saj vam bo Mark v sodelovanju z občinstvom pokazal, kako uporabljati teh pet pomembnih načel, ki bodo spremenila vaš posel in življenje.

Marko Kufrin (Atlantic Grupa): Ustvarjanje novih virov rasti (v težkih časih)                  

Imate posebno enoto za pobude za rast? Kako organizirati nove pobude za rast in kako k njim pristopiti v teh viharnih časih? Atlantic Grupa je v zadnjih dveh letih z novim pristopom ustvarila in predstavila tri nove blagovne znamke. Kaj so se naučili iz tega novega strateškega, organizacijskega in operativnega pristopa k ustvarjanju novih blagovnih znamk? Na predstavitvi bodo poskusili odgovoriti na nekaj od teh vprašanj. Zanimivo za vse, ki iščete nove priložnosti za rast z ustvarjanjem novih blagovnih znamk ali virov prihodkov na splošno.

Ksenija Škrlj (Nubis):  Kako lahko marketing izkoristi digitalno preobrazbo? Za večji fokus na stranke. Za svojo boljšo pozicijo v podjetju.

Digitalna preobrazba je veliko več kot oglaševanje na družbenih omrežjih. Prinaša priložnosti za nove poslovne modele, inovativnost, večji fokus na uporabnike … V prispevku bomo videli, kako marketing lahko kreira in soustvarja rešitve na različnih področjih digitalne preobrazbe in s tem zagotovi pomembnejše mesto v podjetju. Dobili bomo tudi ogledalo, kje marketing v slovenskih podjetjih še ni vključen v proces digitalne preobrazbe in kaj s tem izgubljajo marketingarji. Prispevek bo ob praktičnih B2B- in B2C-primerih razširil obzorja in prinesel dodatne ideje.     

Mojca Ivanc (Triglav Skladi) in Ivor Bogunić (Yootree): Kako smo ustvarili naložbene rešitve za potrebe novih časov in ljudi – primer Triglav Skladi

V prispevku bomo videli, kako so pri družbi Triglav Skladi z aktivnim spremljanjem globalnih finančnih trendov in raziskovanjem individualnih želja uporabnikov oblikovali 4 nove naložbene rešitve  za potrebe novih časov in potrebe sodobnega človeka. Spoznali bomo kako so prepoznali te nove potrebe, razvili rešitve in jih tudi uspešno lansirali na trg. Zanimivo za vse, ki iščete načine prepoznavanja novih potreb svojih potrošnikov in kako svoje novosti učinkovito komunicirati svojim potrošnikom.

1 junija, 2022

09:00

/

10:30

Dvorana Europa, Grand hotel Bernardin

Celoten program

Sponzorji

Ostala zanimiva predavanja

Več predavanj

tor 31. Maj, 2022 08:30

Registracija

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 09:00

Kako lahko in mora marketing izkoristiti metaverse, dimenzijo X?

Nicholas Pringle (R/GA London): Od sprehajanja do skrolanja. Nick nam bo razložil metaverzum, veriženje podatkovnih blokov in druge elemente spleta 3.0 ter pokazal, kakšen potencial za blagovne znamke predstavlja novi virtualni svet. Kako oblikovati smiselne strategije, ki presegajo trženje in...
Več informacij

tor 31. Maj, 2022 10:30

Fresh odmor s Petrolom

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 11:00

Potrošniki se stalno spreminjajo – kako prepoznati “novo” vedenje svojih potrošnikov?

Vesna Hajnšek (Swarowski): Kako danes razumeti globalnega porabnika? Potrošniške navade, slog kupovanja, trendi se stalno spreminjajo. Že v Sloveniji, v domačem okolju, je temu težko slediti. Težko se je odločati, kaj so trajne spremembe, katere spremembe so pomembne za mojo...
Več informacij

tor 31. Maj, 2022 12:15

Kosilo

Več informacij

tor 31. Maj, 2022 13:30

Kako do fleksibilnih, hibridnih marketinških ekip?

Tamara Valenčič: Fleksibilnost dela – velik izziv vodenja marketinških ekip Delo od doma ni enako delu od koderkoli. Vodenje razpršenih ekip marketingarjev je še posebej zahtevno. Kaj se zgodi s kreativnostjo ob hibridnem delu? Nove generacije marketingarjev imajo nova pričakovanja. Uf,...
Več informacij

Pridružite se nam 31. maja in 01. junija 2022

Prijava

Zgradimo zaupanje kot glavno gonilo vrednosti v današnjem burnem svetu..

“Klaus-Dieter Koch, ustanovitelj, BrandTrust”

Lokacija

Grand Hotel Bernardin Obala 2 6320 Portorož

Kontakt

jasna.spende@finance.si, +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470

Sledite nam

Na socialnih omrežjih

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event