Mark Adams (Vice): Kako se prebiti in razvijati svojo blagovno znamko v 2022 Najsi delate za veliko korporacijo, zaganjate lastno...
#Predavanje
direktorica področja marketinga in upravljanja celostne izkušnje strank, Triglav Skladi
ustanovitelj in partner, Yootree
izvršni direktor za poslovno strategijo in novo rast, Atlantic Grupa
poslovna svetovalka, Nubis
podpredsednik in vodja inovacij, Vice
Vsebina
Mark Adams (Vice): Kako se prebiti in razvijati svojo blagovno znamko v 2022
Najsi delate za veliko korporacijo, zaganjate lastno podjetje ali gradite svojo osebno blagovno znamko, velja nekaj temeljnih pravil, ki jih morate poznati, če želite biti uspešni v letu 2022 in v prihodnje. Mark Adams bo predstavil »pet pravil preboja«, ki jih morate spoznati in obvladati, da boste sploh imeli možnost biti razumljeni in opaženi v vse bolj glasnem, natrpanem in raztresenem svetu. Pripravite vprašanja, saj vam bo Mark v sodelovanju z občinstvom pokazal, kako uporabljati teh pet pomembnih načel, ki bodo spremenila vaš posel in življenje.
Marko Kufrin (Atlantic Grupa): Ustvarjanje novih virov rasti (v težkih časih)
Imate posebno enoto za pobude za rast? Kako organizirati nove pobude za rast in kako k njim pristopiti v teh viharnih časih? Atlantic Grupa je v zadnjih dveh letih z novim pristopom ustvarila in predstavila tri nove blagovne znamke. Kaj so se naučili iz tega novega strateškega, organizacijskega in operativnega pristopa k ustvarjanju novih blagovnih znamk? Na predstavitvi bodo poskusili odgovoriti na nekaj od teh vprašanj. Zanimivo za vse, ki iščete nove priložnosti za rast z ustvarjanjem novih blagovnih znamk ali virov prihodkov na splošno.
Ksenija Škrlj (Nubis): Kako lahko marketing izkoristi digitalno preobrazbo? Za večji fokus na stranke. Za svojo boljšo pozicijo v podjetju.
Digitalna preobrazba je veliko več kot oglaševanje na družbenih omrežjih. Prinaša priložnosti za nove poslovne modele, inovativnost, večji fokus na uporabnike … V prispevku bomo videli, kako marketing lahko kreira in soustvarja rešitve na različnih področjih digitalne preobrazbe in s tem zagotovi pomembnejše mesto v podjetju. Dobili bomo tudi ogledalo, kje marketing v slovenskih podjetjih še ni vključen v proces digitalne preobrazbe in kaj s tem izgubljajo marketingarji. Prispevek bo ob praktičnih B2B- in B2C-primerih razširil obzorja in prinesel dodatne ideje.
Mojca Ivanc (Triglav Skladi) in Ivor Bogunić (Yootree): Kako smo ustvarili naložbene rešitve za potrebe novih časov in ljudi – primer Triglav Skladi
V prispevku bomo videli, kako so pri družbi Triglav Skladi z aktivnim spremljanjem globalnih finančnih trendov in raziskovanjem individualnih želja uporabnikov oblikovali 4 nove naložbene rešitve za potrebe novih časov in potrebe sodobnega človeka. Spoznali bomo kako so prepoznali te nove potrebe, razvili rešitve in jih tudi uspešno lansirali na trg. Zanimivo za vse, ki iščete načine prepoznavanja novih potreb svojih potrošnikov in kako svoje novosti učinkovito komunicirati svojim potrošnikom.
Sponzorji
Ostala zanimiva predavanja
Več predavanj
tor 31. Maj, 2022 09:00
Nicholas Pringle (R/GA London): Od sprehajanja do skrolanja. Nick nam bo razložil metaverzum, veriženje podatkovnih blokov in druge elemente spleta 3.0 ter pokazal, kakšen potencial za blagovne znamke predstavlja novi virtualni svet. Kako oblikovati smiselne strategije, ki presegajo trženje in...
tor 31. Maj, 2022 11:00
Vesna Hajnšek (Swarowski): Kako danes razumeti globalnega porabnika? Potrošniške navade, slog kupovanja, trendi se stalno spreminjajo. Že v Sloveniji, v domačem okolju, je temu težko slediti. Težko se je odločati, kaj so trajne spremembe, katere spremembe so pomembne za mojo...
tor 31. Maj, 2022 13:30
Tamara Valenčič: Fleksibilnost dela – velik izziv vodenja marketinških ekip Delo od doma ni enako delu od koderkoli. Vodenje razpršenih ekip marketingarjev je še posebej zahtevno. Kaj se zgodi s kreativnostjo ob hibridnem delu? Nove generacije marketingarjev imajo nova pričakovanja. Uf,...
Pridružite se nam 31. maja in 01. junija 2022
Zgradimo zaupanje kot glavno gonilo vrednosti v današnjem burnem svetu..
“Klaus-Dieter Koch, ustanovitelj, BrandTrust”

Lokacija
Grand Hotel Bernardin Obala 2 6320 Portorož

Kontakt
jasna.spende@finance.si, +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470

Sledite nam
Na socialnih omrežjih