Boris Cergol (Endava): Dva koraka naprej od ChatGPT – kakšne bodo spremembe in priložnosti za porabnike in marketingarje?
Po prispevku boste imeli občutek, kakšne so bližnje novosti, ki jih bo omogočila umetna inteligenca, kakšne bodo novosti za nas porabnike in kakšne bodo nove možnosti za marketingarje. Zanimivo bo na primer videti, kakšen bo zelo kmalu lahko razvoj novih izdelkov in kakšno vlogo bomo sploh imeli marketingarji. Na drugi strani pa bodo nam, porabnikom, vse bolj dostopne nekatere storitve, ki so sedaj predvsem v dosegu premožnejših, denimo osebni asistenti, tutorji, coachi … Zanimivo za vse, ki bi želeli poznati dva, tri korake naprej od ChatGPT in se pripraviti na svojo prihodnjo vlogo.
Timotej Gracner (Petsy Labs): Performance marketing na steroidih: Praktični primeri uporabe tehnologije AI v marketingu
V prispevku bomo spoznali praktične posledice, ki jih je ChatGPT prinesel v delovanje marketinške ekipe hitrorastočega podjetja. Ne bomo kazali, kako sestavijo članek za objavo na družbenih omrežjih. Ampak bomo pokazali, kako sta se spremenila način in organizacija dela, kako so se spremenile zadolžitve posameznikov in njihove sposobnosti. Videli bomo, kakšne praktične posledice in vpliv na učinkovitost marketinške ekipe je prinesla nova tehnologija. Videli bomo, v čem so posamezniki boljši, ker tehnologijo aktivno uporabljajo že pol leta. Koristno za vodje marketinga in za marketingarje, ki ne želijo, da jih prehitijo vsi, ki tehnologijo uporabljajo, ne le spremljajo.
Ursula Lavrenčič (KOBI): AI pomaga do boljših izdelkov, spreminja proces učenja in daje staršem nove izzive pri vzgoji otrok.
Poslanstvo KOBI je izumljati, oblikovati in razvijati orodja, ki otrokom pomagajo pri učenju branja. AI jim omogoča razvijati dodatne funkcionalnosti aplikacije, ki še izboljšajo otrokovo učenje branja, podjetju prihranijo stroške in čas. Bo pa tudi zelo spremenil način izobraževanja. Ursula nam bo predstavila, kako jim AI v praksi pomaga razvijati boljše rešitve, boljši produkt. Kot poznavalka AI, procesov učenja in mati treh otrok pa bo z nami delila tudi svoje razmišljanje, kako naj starši danes vodijo otroke pri uporabi AI, na kaj je treba biti pozoren, da bo umetna inteligenca v korist otrokovega razvoja.
Zenel Batagelj (Valicon) in Simon Cetin (Iprom) – »To bo f…« oziroma pogled dveh izkušenih marketingarjev na AI
Svoje videnje praktičnih priložnosti in dilem, ki jih AI prinaša marketingu, poslu in družbi, bosta predstavila Zenel Batagelj (Valicon) in Simon Cetin (Iprom). Kakšne priložnosti prinaša, kako vpliva na marketinške procese in akcije, kako boste raziskovali vedenje porabnikov v prihodnje, katere naše aktivnosti bo v celoti nadomestil AI, česa se pri AI lahko veselimo in česa naj se bojimo, kako naj se marketingar pripravi, da bo z AI še boljši pri svojem delu … Prisluhnite, da bo AI za vas priložnost in ne »kriza«.