Skip to content
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
    • ARHIV-2022
Menu
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
    • ARHIV-2022
PRIJAVA
  • 23. 02. 2021

MARKETINŠKA ODLIČNOST 2021 – INTENZIVNO PRENOVLJENA MARKETINŠKA NAGRADA

SMK konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Po podelitvi jubilejne 5. nagrade marketinška odličnost so se v Društvu za marketing Slovenije (DMS) odločili za intenzivno prenovo nagrade. Namen prenove je razširiti prepoznavnost različnih vidikov marketinške odličnosti in jo še bolj približati marketinški stroki. Odslej bodo z nagrado nagrajevali tudi odlične posamezne marketinške projekte, prakse in strategije.

Podjetja lahko tako svoje projekte prijavijo v 4 glavne kategorije, izmed do treh finalistov vsake kategorije pa bo strokovna komisija izbrala zmagovalce posameznih kategorij. Strokovna komisija bo izbrala tudi prejemnika glavne nagrade: najboljši projekt/ideja/inovacija izmed vseh kategorij.

V kategorijo ‘Odličen korak pred drugimi’ lahko podjetja prijavijo projekte, ki jih lahko opišejo  z besedo ‘novo’, ‘narejeno drugače’. Druga kategorija ‘Odličnost marketinške strategije’ je naslednik nagrade marketinška odličnost iz preteklih let. Tretja kategorija ‘Odličnost odgovornega delovanja’ naslavlja trajnostni vidik rešitev, četrta kategorija pa ‘Marketinško odličnost v izrednih razmerah’.

Več o pravilih prijave in izboru najdete na spletni strani DMS. Za prijavo je potrebno izpolniti strukturiran vprašalnik, ki ga je potrebno poslati do 7. maja 2021, slovesna podelitev nagrad pa bo 25. maja 2021 na Slovenski marketinški konferenci v Portorožu.

Posreduj članek

Najnovejše

SMK 2023] Za nami je 28. Slovenska marketinška konferenca

To so podjetja, ki so pokazala največ marketinške odličnosti

Male skrivnosti vodenja v hibridni realnosti

Marketingu v zdravstvu se poleg osnovnih štirih P-jev (produkt, prodajna pot, cena in promocija) pridružuje še en P – pacient.

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event