V teku so priprave programa za 23. Slovensko marketinško konferenco, ki bo 29. in 30. maja v Portorožu.
Programski svet 23. Slovenske marketinške konference (SMK), ki ga sestavljajo predsednik Primož Hvala (H&S Consulting) ter članice in člani Nataša Mithans (Renderspace), Uroš Cvetko (Zavarovalnica Triglav), Aleksandra Kregar Brus (Atlantic grupa/Droga Kolinska), David Rozman (Hocoma AG), Matjaž Grm (Adria Mobil), Mitja Pirc (Indigo Consulting), Peter Frankl, Tatjana Pogačnik, Jasna Špende (vsi Časnik Finance) ter Tanja Kavran (Društvo za marketing Slovenije), že pripravlja program tega osrednjega marketinškega dogodka, na katerem ne bo manjkalo izvrstnih govorcev, ki se bodo podrobno posvetili širokem spektru aktualnih marketinških tem.
Zadnjih 22 let vedno znova ugotavljamo, da so uspešna tista podjetja, ki marketing živijo. Tudi če nimajo oddelka marketinga. Sočasno ugotavljamo, da se okolje in potrošniki vsako leto spremenijo. Torej se mora spreminjati tudi marketing. In vemo, da se ljudje težko spreminjamo. Vendar vedno znova vidimo, da je marketinško razmišljanje bilo in bo ključ do uspeha. Prihodke podjetjem pač nosijo kupci, potrošniki. Tisti, ki je boljši v odnosu z njimi ima več nad črto. Ima boljšo osnovo za dobiček, za rast, za razvoj. Kako se danes in kako se bodo jutri dosegali dobiček, rast, razvoj? O tem bomo govorili na 23. SMK, pravi Primož Hvala.
Slovenska marketinška konferenca je že leta osrednji dogodek, na katerem se predstavijo najnovejši trendi in dobre prakse v slovenskem in tujem marketinškem okolju. Društvo za marketing Slovenije in časnik Financevsako leto pripravita raznovrsten program, v katerem ne manjka vrhunskih tujih in domačih govorcev, in ki pokriva širok razpon tem, ki so tako ali drugače povezane z marketingom. Slovenska marketinška konferenca bo tudi letos potekala konec meseca maja (29. in 30. maja 2018).