Skip to content
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
Menu
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
  • 26. 02. 2018

Kako se danes in kako se bodo jutri dosegali dobiček, rast, razvoj?

SMK konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

V teku so priprave programa za 23. Slovensko marketinško konferenco, ki bo 29. in 30. maja v Portorožu.

Programski svet 23. Slovenske marketinške konference (SMK), ki ga sestavljajo predsednik Primož Hvala (H&S Consulting) ter članice in člani Nataša Mithans (Renderspace), Uroš Cvetko (Zavarovalnica Triglav), Aleksandra Kregar Brus (Atlantic grupa/Droga Kolinska), David Rozman (Hocoma AG), Matjaž Grm (Adria Mobil), Mitja Pirc (Indigo Consulting), Peter Frankl, Tatjana Pogačnik, Jasna Špende (vsi Časnik Finance) ter Tanja Kavran (‎Društvo za marketing Slovenije), že pripravlja program tega osrednjega marketinškega dogodka, na katerem ne bo manjkalo izvrstnih govorcev, ki se bodo podrobno posvetili širokem spektru aktualnih marketinških tem.

Zadnjih 22 let vedno znova ugotavljamo, da so uspešna tista podjetja, ki marketing živijo. Tudi če nimajo oddelka marketinga. Sočasno ugotavljamo, da se okolje in potrošniki vsako leto spremenijo. Torej se mora spreminjati tudi marketing. In vemo, da se ljudje težko spreminjamo. Vendar vedno znova vidimo, da je marketinško razmišljanje bilo in bo ključ do uspeha. Prihodke podjetjem pač nosijo kupci, potrošniki. Tisti, ki je boljši v odnosu z njimi ima več nad črto. Ima boljšo osnovo za dobiček, za rast, za razvoj. Kako se danes in kako se bodo jutri dosegali dobiček, rast, razvoj? O tem bomo govorili na 23. SMK, pravi Primož Hvala.

 

Foto: Ales Beno
Člani(ce) programskega sveta 23. Slovenske marketinške konference

Slovenska marketinška konferenca je že leta osrednji dogodek, na katerem se predstavijo najnovejši trendi in dobre prakse v slovenskem in tujem marketinškem okolju. Društvo za marketing Slovenije in časnik Financevsako leto pripravita raznovrsten program, v katerem ne manjka vrhunskih tujih in domačih govorcev, in ki pokriva širok razpon tem, ki so tako ali drugače povezane z marketingom. Slovenska marketinška konferenca bo tudi letos potekala konec meseca maja (29. in 30. maja 2018).

Posreduj članek

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnovejše

Male skrivnosti vodenja v hibridni realnosti

Marketingu v zdravstvu se poleg osnovnih štirih P-jev (produkt, prodajna pot, cena in promocija) pridružuje še en P – pacient.

10 napovedi za prihodnost znamk in podjetij – kam naj usmerijo svoj pogled

Marketing s svojimi kompetencami pomaga uresničevati organizacijsko kulturo

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event