Skip to content
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
Menu
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
  • 28. 02. 2018

Marketing (r)evolution*

SMK konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

*Marketinški koncepti so danes delno ali povsem drugačni. Lahko bi govorili o marketinški revoluciji. SMK bo pokazal, kateri koncepti že danes prinašajo rezultate. Ne bomo govorili, kaj bi lahko delovalo, ampak kaj že deluje danes in bo tudi jutri.

Tehnologije so drugačne, konkurenca je drugačna, porabniki so drugačni. Zato so se spremenili tudi marketinški koncepti. Lahko bi zagovarjali, da je vse popolnoma drugače, da so koncepti 7P popolnoma zastareli … A ne bomo. Še vedno lahko ponudijo soliden okvir marketinškega razmišljanja, če se prilagodijo. Namesto o izdelku moramo razmišljati o celotni izkušnji porabnikov in kupcev od trenutka spoznavanja problema, prek odločanja, nakupa in konzumacije/uživanja ob uporabi izdelka. »Fancy« se temu zdaj reče »customer experience«. Če ostaneš danes zgolj na P, te ni več. Zato govorimo o (r)evoluciji marketinga. Pridi na SMK in spoznaj koncepte, orodja in aktivnosti, ki že danes dajejo konkretne poslovne učinke, povečujejo zvestobo porabnikov, osvajajo nove segmente kupcev, dosegajo večjo vrednost znamke v očeh kupcev, izkoriščajo nove tehnologije za povečevanje prihodkov …

SMK bo letos pokazal, kako so se spremenili marketinški koncepti, kako resnično izboljšati uporabniško izkušnjo porabnikov z našimi znamkami, kako tehnologija danes prinaša nove priložnosti za marketingarja, kako v resnici podjetja profitirajo z uporabo »big data«, kako danes inovirajo … Pokazali bomo, kako se tradicionalno podjetje prilagodi in lansira nov izdelek za povsem digitalno publiko. Ne bomo govorili o »design thinkingu«, ampak kako ga podjetja dejansko uporabljajo za izboljševanje svoje storitve, izkušnje svojih porabnikov z njihovimi znamkami. Pokazali bomo, kateri novi poslovni modeli delujejo, kateri ne. Ne bomo govorili o kriptovalutah, ampak kako tehnologija blockchain že danes spreminja panoge in kaj to pomeni za marketingarje. Pokazal bomo, kdaj in kako je znamka resnično usmerjena k porabniku, kako speljati kakršnokoli transformacijo v podjetju … Govorili bomo, kako si izboriti vlogo nosilca sprememb v svojem podjetju. Kaj mora marketingar znati, kako delovati, da bo uspešen tudi jutri. Pokazali bomo primere najboljše marketinške prakse v Sloveniji in širše.

Pridite na SMK in spoznajte spremenjeni marketing. Investirajte dva dni, da boste na tekočem z vsemi (r)evolucijami, ki smo jim priča v marketingu. Pridite po nove ideje. Razmislite, kako ste lahko še boljši. Preverite, ali so vaše kompetence primerne za jutrišnjega direktorja/direktorico marketinga. Vabljeni na največje druženje marketingarjev v Sloveniji.

Primož Hvala, predsednik programskega sveta SMK

Intevju

Posreduj članek

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnovejše

Male skrivnosti vodenja v hibridni realnosti

Marketingu v zdravstvu se poleg osnovnih štirih P-jev (produkt, prodajna pot, cena in promocija) pridružuje še en P – pacient.

10 napovedi za prihodnost znamk in podjetij – kam naj usmerijo svoj pogled

Marketing s svojimi kompetencami pomaga uresničevati organizacijsko kulturo

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event