*Marketinški koncepti so danes delno ali povsem drugačni. Lahko bi govorili o marketinški revoluciji. SMK bo pokazal, kateri koncepti že danes prinašajo rezultate. Ne bomo govorili, kaj bi lahko delovalo, ampak kaj že deluje danes in bo tudi jutri.
Tehnologije so drugačne, konkurenca je drugačna, porabniki so drugačni. Zato so se spremenili tudi marketinški koncepti. Lahko bi zagovarjali, da je vse popolnoma drugače, da so koncepti 7P popolnoma zastareli … A ne bomo. Še vedno lahko ponudijo soliden okvir marketinškega razmišljanja, če se prilagodijo. Namesto o izdelku moramo razmišljati o celotni izkušnji porabnikov in kupcev od trenutka spoznavanja problema, prek odločanja, nakupa in konzumacije/uživanja ob uporabi izdelka. »Fancy« se temu zdaj reče »customer experience«. Če ostaneš danes zgolj na P, te ni več. Zato govorimo o (r)evoluciji marketinga. Pridi na SMK in spoznaj koncepte, orodja in aktivnosti, ki že danes dajejo konkretne poslovne učinke, povečujejo zvestobo porabnikov, osvajajo nove segmente kupcev, dosegajo večjo vrednost znamke v očeh kupcev, izkoriščajo nove tehnologije za povečevanje prihodkov …
SMK bo letos pokazal, kako so se spremenili marketinški koncepti, kako resnično izboljšati uporabniško izkušnjo porabnikov z našimi znamkami, kako tehnologija danes prinaša nove priložnosti za marketingarja, kako v resnici podjetja profitirajo z uporabo »big data«, kako danes inovirajo … Pokazali bomo, kako se tradicionalno podjetje prilagodi in lansira nov izdelek za povsem digitalno publiko. Ne bomo govorili o »design thinkingu«, ampak kako ga podjetja dejansko uporabljajo za izboljševanje svoje storitve, izkušnje svojih porabnikov z njihovimi znamkami. Pokazali bomo, kateri novi poslovni modeli delujejo, kateri ne. Ne bomo govorili o kriptovalutah, ampak kako tehnologija blockchain že danes spreminja panoge in kaj to pomeni za marketingarje. Pokazal bomo, kdaj in kako je znamka resnično usmerjena k porabniku, kako speljati kakršnokoli transformacijo v podjetju … Govorili bomo, kako si izboriti vlogo nosilca sprememb v svojem podjetju. Kaj mora marketingar znati, kako delovati, da bo uspešen tudi jutri. Pokazali bomo primere najboljše marketinške prakse v Sloveniji in širše.
Pridite na SMK in spoznajte spremenjeni marketing. Investirajte dva dni, da boste na tekočem z vsemi (r)evolucijami, ki smo jim priča v marketingu. Pridite po nove ideje. Razmislite, kako ste lahko še boljši. Preverite, ali so vaše kompetence primerne za jutrišnjega direktorja/direktorico marketinga. Vabljeni na največje druženje marketingarjev v Sloveniji.
Primož Hvala, predsednik programskega sveta SMK