Novice 26. 01. 2022Male skrivnosti vodenja v hibridni realnosti Preberi več 17. 01. 2022Marketingu v zdravstvu se poleg osnovnih štirih P-jev (produkt, prodajna pot, cena in promocija) pridružuje še en P – pacient. Preberi več 08. 12. 202110 napovedi za prihodnost znamk in podjetij – kam naj usmerijo svoj pogled Preberi več 29. 11. 2021Marketing s svojimi kompetencami pomaga uresničevati organizacijsko kulturo Preberi več 22. 11. 2021»Vsak dan iščite nove tržne poti« Preberi več 16. 11. 2021Novi uporabniki in nove potrebe terjajo hitrejše odzive Preberi več 08. 11. 2021Marketing lahko v teh časih v družbi pusti globoko sled Preberi več 30. 09. 2021(intervju) Blagovne znamke so v neposrednem stiku s kupci zacvetele Preberi več 22. 09. 2021Prelistajte prilogo SMK 2021 Preberi več 06. 09. 2021(intervju) Za vedno več ljudi je popoln spremljevalec hišni ljubljenček Preberi več 01. 09. 2021(intervju) Marketingarji, dovolj je čakanja z vlaganji v strojno učenje Preberi več 24. 08. 2021(intervju) »Le malo podjetij obvlada umetnost uspešnega sledenja donosnosti naložb v marketing« Preberi več 18. 08. 2021(intervju) Kako je Donat ‘izgubil’ Mg Preberi več 23. 07. 2021(Intervju: Tilen Travnik) Kako dojema podjetništvo po desetletju svetovanja startupom in kako mu to koristi pri razvoju brezmesnega steaka Preberi več 23. 02. 2021MARKETINŠKA ODLIČNOST 2021 – INTENZIVNO PRENOVLJENA MARKETINŠKA NAGRADA Preberi več 23. 02. 2021[RAZPIS SMK] ZAKAJ SI VAŠA ZGODBA ZASLUŽI MESTO V PROGRAMU 26. SMK? Preberi več 07. 10. 2020(INTERVJU) PRI SPLETNIH PROMOCIJSKIH DOGODKIH NE GRE ZA ENKRATNO INVESTICIJO Preberi več 07. 10. 2020(INTERVJU) »V BLIŽNJI PRIHODNOSTI BOMO DOBILI KRISTALNO KROGLO NA STEROIDIH« Preberi več 30. 09. 2020(INTERVJU) ČLOVEŠKA ČUSTVA DELUJEJO KOT ALGORITEM Preberi več 30. 09. 2020(INTERVJU) NE ZAČNITE Z MARKETINGOM! Preberi več 22. 09. 2020(INTERVJU) »ROČNO PREGLEDAMO ČISTO VSAK KOŠČEK SADJA IN ZELENJAVE, KI ZAPUSTI NAŠE SKLADIŠČE« Preberi več 16. 03. 2020»NA SMK SE ODPRAVLJAM PRIZNATI NEKAJ LASTNIH NAPAK« Preberi več 10. 02. 2020Nove vrednosti, nove vrednote Preberi več 29. 05. 2019(S SMK) Kaj morate vedeti, če želite zvišati ceno svojega izdelka Preberi več 28. 05. 2019To so podjetja, ki so pokazala največ marketinške odličnosti Preberi več 28. 05. 2019Imamo zmagovalce nagrade Marketinška odličnost 2019! 👏👏👏 Preberi več 28. 05. 2019S SMK: Kako naj gre podjetje skozi digitalno preobrazbo? Preberi več 28. 05. 2019S SMK: Podatki so le del strategije, ne čudežna palica Preberi več 28. 05. 2019S SMK: Zakaj moram kupiti pralni stroj z zaslonom na dotik, če hočem samo oprane obleke? Preberi več 28. 05. 2019Oddajanje radia BOB v živo izpred hotela Bernardin Preberi več 28. 05. 2019S SMK: Pogovarjajte se o priložnostih jutrišnjega dneva, ne pa o včerajšnjih uspehih Preberi več 24. 05. 2019To so finalisti za nagrado za marketinško odličnost Preberi več 23. 05. 2019Jaka Levstek: Že danes se začnite pripravljati na kupce, ki bodo aktualni čez pet let Preberi več 23. 05. 2019Mobilna aplikacija 24. SMK vas čaka, da si jo naložite na vaš pametni telefon Preberi več 16. 05. 2019Brezplačno si prenesite knjižico #24SMK in se odločite za rast! Preberi več 16. 05. 2019Podatki in marketing: Več veste o stranki, lažje ji boste prodajali Preberi več 16. 05. 2019Aleksandar Bijelić: Pri digitalnem preoblikovanju se najprej osredotočite na ljudi, šele nato na tehnologijo Preberi več 16. 05. 2019Jean-Philippe Schepens: Marketing danes vodijo podatki, ne dober občutek direktorja marketinga Preberi več 24. 04. 2019Spletno mesto samo po sebi ne povečuje prodaje, je pa orodje, ki to omogoča. Preberi več 19. 04. 2019Žiga Lešnik: Kupci lažje sprejmejo višjo ceno, če dobijo kaj v zameno Preberi več 11. 04. 2019Kako so Ajdovci naredili sladoled, ki zažiga na Instagramu Preberi več 10. 04. 2019(intervju) Le dva meseca potrebujete, da obrnete življenje na glavo Preberi več 30. 05. 2018Droga Kolinska veliki zmagovalec nagrade za marketinško odličnost leta Preberi več 30. 05. 2018SMK2018) Zakaj morda potrebujete dizajnersko razmišljanje, četudi niste Lego Preberi več 29. 05. 2018Blockchain postaja največja disrupcija duopola Facebooka in Googla Preberi več 23. 05. 2018Kako prodati prek spleta v povsem digitalni nakupni poti Preberi več 06. 05. 2018Sindrom sijočih novih igrač ali kako umetna inteligenca spreminja marketing Preberi več 06. 05. 201823. Slovenska marketinška konferenca – spoznajte govorce Preberi več 06. 05. 2018Blockchain je novi internet, tudi v marketingu Preberi več 06. 05. 2018[intervju] Jeremy Waite: Modeli, ki temeljijo na klikih, postajajo nepomembni Preberi več 06. 05. 2018Kaj je izziv letošnje raziskave Mind Wide Open? Preberi več 06. 05. 2018(video) Katere so najpogostejše napake pri digitalnem marketingu? Preberi več 05. 05. 2018[intervju] Paradoks, ki se ga da razložiti s pomanjkanjem vpetosti dizajna Preberi več 25. 04. 2018[intervju] Kako dobro lahko napovemo prihodnost naloge, ki je pred nami? Preberi več 25. 04. 2018[intervju] »Junakom dajem vsak dan vsak trenutek res celega sebe in občutek je fantastičen« Preberi več 28. 02. 2018Marketing (r)evolution* Preberi več 26. 02. 2018Steklarna Hrastnik je veliki zmagovalec nagrade marketinška odličnost 2017 Preberi več 26. 02. 2018Kako se danes in kako se bodo jutri dosegali dobiček, rast, razvoj? Preberi več 26. 02. 2018Ste primer izjemne marketinške prakse? Preberi več 02. 06. 2017(video) Če hočeš obstati na trgu in prodajati, moraš odkrivati in zadovoljevati potrebe kupcev. Preberi več 02. 06. 2017(video) Gaskell: Cena izdelka ni številka, je izkušnja, ki jo morate ponuditi Preberi več 02. 06. 2017Portoroški ‘marketing snapchat’ Preberi več 16. 04. 201722. SMK – Kevin Gaskell – Be passionate Preberi več 16. 03. 201722. SMK – Kevin Gaskell – Marketing is H2H Preberi več 16. 03. 201722. SMK – Fedja Hvastija – Kako izstopati na trgu? Preberi več 16. 03. 201722. SMK – Matjaž Grm – Marketing mora dvigovati vrednost Preberi več 16. 03. 201722. SMK – Bojan Radun – Stereotipi v marketingu Preberi več
17. 01. 2022Marketingu v zdravstvu se poleg osnovnih štirih P-jev (produkt, prodajna pot, cena in promocija) pridružuje še en P – pacient. Preberi več
24. 08. 2021(intervju) »Le malo podjetij obvlada umetnost uspešnega sledenja donosnosti naložb v marketing« Preberi več
23. 07. 2021(Intervju: Tilen Travnik) Kako dojema podjetništvo po desetletju svetovanja startupom in kako mu to koristi pri razvoju brezmesnega steaka Preberi več
22. 09. 2020(INTERVJU) »ROČNO PREGLEDAMO ČISTO VSAK KOŠČEK SADJA IN ZELENJAVE, KI ZAPUSTI NAŠE SKLADIŠČE« Preberi več
28. 05. 2019S SMK: Zakaj moram kupiti pralni stroj z zaslonom na dotik, če hočem samo oprane obleke? Preberi več
28. 05. 2019S SMK: Pogovarjajte se o priložnostih jutrišnjega dneva, ne pa o včerajšnjih uspehih Preberi več
23. 05. 2019Jaka Levstek: Že danes se začnite pripravljati na kupce, ki bodo aktualni čez pet let Preberi več
23. 05. 2019Mobilna aplikacija 24. SMK vas čaka, da si jo naložite na vaš pametni telefon Preberi več
16. 05. 2019Aleksandar Bijelić: Pri digitalnem preoblikovanju se najprej osredotočite na ljudi, šele nato na tehnologijo Preberi več
16. 05. 2019Jean-Philippe Schepens: Marketing danes vodijo podatki, ne dober občutek direktorja marketinga Preberi več
06. 05. 2018[intervju] Jeremy Waite: Modeli, ki temeljijo na klikih, postajajo nepomembni Preberi več
25. 04. 2018[intervju] »Junakom dajem vsak dan vsak trenutek res celega sebe in občutek je fantastičen« Preberi več
02. 06. 2017(video) Če hočeš obstati na trgu in prodajati, moraš odkrivati in zadovoljevati potrebe kupcev. Preberi več
02. 06. 2017(video) Gaskell: Cena izdelka ni številka, je izkušnja, ki jo morate ponuditi Preberi več