Skip to content
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
Menu
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021

Novice

26. 01. 2022
Male skrivnosti vodenja v hibridni realnosti
Preberi več
17. 01. 2022
Marketingu v zdravstvu se poleg osnovnih štirih P-jev (produkt, prodajna pot, cena in promocija) pridružuje še en P – pacient.
Preberi več
08. 12. 2021
10 napovedi za prihodnost znamk in podjetij – kam naj usmerijo svoj pogled
Preberi več
29. 11. 2021
Marketing s svojimi kompetencami pomaga uresničevati organizacijsko kulturo
Preberi več
22. 11. 2021
»Vsak dan iščite nove tržne poti«
Preberi več
16. 11. 2021
Novi uporabniki in nove potrebe terjajo hitrejše odzive
Preberi več
08. 11. 2021
Marketing lahko v teh časih v družbi pusti globoko sled
Preberi več
30. 09. 2021
(intervju) Blagovne znamke so v neposrednem stiku s kupci zacvetele
Preberi več
22. 09. 2021
Prelistajte prilogo SMK 2021
Preberi več
06. 09. 2021
(intervju) Za vedno več ljudi je popoln spremljevalec hišni ljubljenček
Preberi več
01. 09. 2021
(intervju) Marketingarji, dovolj je čakanja z vlaganji v strojno učenje
Preberi več
24. 08. 2021
(intervju) »Le malo podjetij obvlada umetnost uspešnega sledenja donosnosti naložb v marketing«
Preberi več
18. 08. 2021
(intervju) Kako je Donat ‘izgubil’ Mg
Preberi več
23. 07. 2021
(Intervju: Tilen Travnik) Kako dojema podjetništvo po desetletju svetovanja startupom in kako mu to koristi pri razvoju brezmesnega steaka
Preberi več
23. 02. 2021
MARKETINŠKA ODLIČNOST 2021 – INTENZIVNO PRENOVLJENA MARKETINŠKA NAGRADA
Preberi več
23. 02. 2021
[RAZPIS SMK] ZAKAJ SI VAŠA ZGODBA ZASLUŽI MESTO V PROGRAMU 26. SMK?
Preberi več
07. 10. 2020
(INTERVJU) PRI SPLETNIH PROMOCIJSKIH DOGODKIH NE GRE ZA ENKRATNO INVESTICIJO
Preberi več
07. 10. 2020
(INTERVJU) »V BLIŽNJI PRIHODNOSTI BOMO DOBILI KRISTALNO KROGLO NA STEROIDIH«
Preberi več
30. 09. 2020
(INTERVJU) ČLOVEŠKA ČUSTVA DELUJEJO KOT ALGORITEM
Preberi več
30. 09. 2020
(INTERVJU) NE ZAČNITE Z MARKETINGOM!
Preberi več
22. 09. 2020
(INTERVJU) »ROČNO PREGLEDAMO ČISTO VSAK KOŠČEK SADJA IN ZELENJAVE, KI ZAPUSTI NAŠE SKLADIŠČE«
Preberi več
16. 03. 2020
»NA SMK SE ODPRAVLJAM PRIZNATI NEKAJ LASTNIH NAPAK«
Preberi več
10. 02. 2020
Nove vrednosti, nove vrednote
Preberi več
29. 05. 2019
(S SMK) Kaj morate vedeti, če želite zvišati ceno svojega izdelka
Preberi več
28. 05. 2019
To so podjetja, ki so pokazala največ marketinške odličnosti
Preberi več
28. 05. 2019
Imamo zmagovalce nagrade Marketinška odličnost 2019! 👏👏👏
Preberi več
28. 05. 2019
S SMK: Kako naj gre podjetje skozi digitalno preobrazbo?
Preberi več
28. 05. 2019
S SMK: Podatki so le del strategije, ne čudežna palica
Preberi več
28. 05. 2019
S SMK: Zakaj moram kupiti pralni stroj z zaslonom na dotik, če hočem samo oprane obleke?
Preberi več
28. 05. 2019
Oddajanje radia BOB v živo izpred hotela Bernardin
Preberi več
28. 05. 2019
S SMK: Pogovarjajte se o priložnostih jutrišnjega dneva, ne pa o včerajšnjih uspehih
Preberi več
24. 05. 2019
To so finalisti za nagrado za marketinško odličnost
Preberi več
23. 05. 2019
Jaka Levstek: Že danes se začnite pripravljati na kupce, ki bodo aktualni čez pet let
Preberi več
23. 05. 2019
Mobilna aplikacija 24. SMK vas čaka, da si jo naložite na vaš pametni telefon
Preberi več
16. 05. 2019
Brezplačno si prenesite knjižico #24SMK in se odločite za rast!
Preberi več
16. 05. 2019
Podatki in marketing: Več veste o stranki, lažje ji boste prodajali
Preberi več
16. 05. 2019
Aleksandar Bijelić: Pri digitalnem preoblikovanju se najprej osredotočite na ljudi, šele nato na tehnologijo
Preberi več
16. 05. 2019
Jean-Philippe Schepens: Marketing danes vodijo podatki, ne dober občutek direktorja marketinga
Preberi več
24. 04. 2019
Spletno mesto samo po sebi ne povečuje prodaje, je pa orodje, ki to omogoča.
Preberi več
19. 04. 2019
Žiga Lešnik: Kupci lažje sprejmejo višjo ceno, če dobijo kaj v zameno
Preberi več
11. 04. 2019
Kako so Ajdovci naredili sladoled, ki zažiga na Instagramu
Preberi več
10. 04. 2019
(intervju) Le dva meseca potrebujete, da obrnete življenje na glavo
Preberi več
30. 05. 2018
Droga Kolinska veliki zmagovalec nagrade za marketinško odličnost leta
Preberi več
30. 05. 2018
SMK2018) Zakaj morda potrebujete dizajnersko razmišljanje, četudi niste Lego
Preberi več
29. 05. 2018
Blockchain postaja največja disrupcija duopola Facebooka in Googla
Preberi več
23. 05. 2018
Kako prodati prek spleta v povsem digitalni nakupni poti
Preberi več
06. 05. 2018
Sindrom sijočih novih igrač ali kako umetna inteligenca spreminja marketing
Preberi več
06. 05. 2018
23. Slovenska marketinška konferenca – spoznajte govorce
Preberi več
06. 05. 2018
Blockchain je novi internet, tudi v marketingu
Preberi več
06. 05. 2018
[intervju] Jeremy Waite: Modeli, ki temeljijo na klikih, postajajo nepomembni
Preberi več
06. 05. 2018
Kaj je izziv letošnje raziskave Mind Wide Open?
Preberi več
06. 05. 2018
(video) Katere so najpogostejše napake pri digitalnem marketingu?
Preberi več
05. 05. 2018
[intervju] Paradoks, ki se ga da razložiti s pomanjkanjem vpetosti dizajna
Preberi več
25. 04. 2018
[intervju] Kako dobro lahko napovemo prihodnost naloge, ki je pred nami?
Preberi več
25. 04. 2018
[intervju] »Junakom dajem vsak dan vsak trenutek res celega sebe in občutek je fantastičen«
Preberi več
28. 02. 2018
Marketing (r)evolution*
Preberi več
26. 02. 2018
Steklarna Hrastnik je veliki zmagovalec nagrade marketinška odličnost 2017
Preberi več
26. 02. 2018
Kako se danes in kako se bodo jutri dosegali dobiček, rast, razvoj?
Preberi več
26. 02. 2018
Ste primer izjemne marketinške prakse?
Preberi več
02. 06. 2017
(video) Če hočeš obstati na trgu in prodajati, moraš odkrivati in zadovoljevati potrebe kupcev.
Preberi več
02. 06. 2017
(video) Gaskell: Cena izdelka ni številka, je izkušnja, ki jo morate ponuditi
Preberi več
02. 06. 2017
Portoroški ‘marketing snapchat’
Preberi več
16. 04. 2017
22. SMK – Kevin Gaskell – Be passionate
Preberi več
16. 03. 2017
22. SMK – Kevin Gaskell – Marketing is H2H
Preberi več
16. 03. 2017
22. SMK – Fedja Hvastija – Kako izstopati na trgu?
Preberi več
16. 03. 2017
22. SMK – Matjaž Grm – Marketing mora dvigovati vrednost
Preberi več
16. 03. 2017
22. SMK – Bojan Radun – Stereotipi v marketingu
Preberi več

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event