Dva dneva trendov v marketingu, dobrih praks in učinkovitih marketinških prijemov iz najrazličnejših industrij
V teku je 22. Slovenska marketinška konferenca, ki bo skoraj 600 udeležencev opremila z novimi znanji, vpogledi in – kot najpogosteje navajajo prisotni marketingaši – navdihom.
V sklopu, poimenovanem ‘Marketing snapchat’, so bili v dobri uri predstavljeni uspešni marketinški prijemi zadnjega leta iz raznovrstnih podjetij, s katerimi so reševali različne marketinške probleme.
Pomen reševanja problema kupca je izpostavil Fedja Hvastija iz 3D Art, ki podjetjem med drugim pomaga pri sejemskih nastopih. V Studio Moderna so se uspešno spopadli z večletnim padcem direktnega odziva na katalog, klicev v klicni center na podlagi kataloga. Kako so katalog spremenili v igro, je podrobno pojasnil Bojan Šturm.
»Kako priti do cilja, ki nam ga je postavil lastnik? Vse moramo obrniti na glavo!« je uspešno zgodbo napovedal Matjaž Omejc iz Addiko banke, ki je njihov pristop strnil v tri točke: pravi produkt, prava komunikacija in vrhunsko prodajno osebje. Med drugim je glede enega takšnih produktov oz. njihovih uspešnih zgodb preteklega leta zanimivo izpostavil, da namenoma niso komunicirali digitalne poslovalnice, saj »če bomo rekli, da je to digitalna poslovalnica, bodo ljudje imeli nek strah …«.
Z lijakom pa je udeležence omrežil Luka Kogovšek, ki je izpostavil marketinške aktivnosti Ona-On in preko njih dokazoval pomen in uporabnost prodajnega lijaka: »Pogledaš v lijak in vidiš, kje bo največja dodana vrednost.« Gre za model, ki se ga poslužuje ta portal za zmenke za ovrednotenje vsake posamezne marketinške aktivnosti, celo posamezne Facebook objave. Pri tem je Kogovšek izpostavil učinkovitost spletnih anket, edinstvenega sodelovanja s slovenskim raparjem in druge primere.
Poslovna akademija
Portoroški ‘marketing snapchat’
Foto: Jernej Lasič