Jupi, nova renesansa
“COVID je prinesel super izzive za marketingaše, je pravo »darilo«. Evo, tole je prvič in zadnjič, da omenjamo COVID v povezavi z letošnjo Slovensko marketinško konferenco. Na glavnem odru največje kongresne dvorane v Sloveniji bo beseda C… namreč prepovedana. Ne bomo govorili kaj se je dogajalo, ampak kje smo in kaj nam marketinška prihodnost prinaša. In imamo veliko priložnosti o katerih bomo govorili.
Tektonski premiki v življenju in vedenju potrošnikov so idealne razmere za renesanso marketinga. Z renesanso se povezujejo izrazi preporod, prelomnica od preteklosti, oživljanje preteklih idej z novimi pristopi k razmišljanju, humanizem … Mogoče je tudi marketing na takšni prelomnici?”
Tako v uvodniku priloge SMK razmišlja predsednik programskega sveta Primož Hvala. Še več razmišljan in zanimivih vsebin preverite v prilogi SMK2021.
Če pa želite dobiti še boljši vpogled v to, kakšen bo marketing v prihodnje, da boste lahko pripravili svoj biznis za prihodnost je najbolje, da se osebno udeležite Slovenske marketinške konference (SMK) 4. in 5. oktobra v Portorožu.
Vabljeni v Portorož!
Prijavite se lahko tukaj>>