Skip to content
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
Menu
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
  • 22. 09. 2021

Prelistajte prilogo SMK 2021

SMK konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Jupi, nova renesansa

“COVID je prinesel super izzive za marketingaše, je pravo »darilo«. Evo, tole je prvič in zadnjič, da omenjamo COVID v povezavi z letošnjo Slovensko marketinško konferenco. Na glavnem odru največje kongresne dvorane v Sloveniji bo beseda C… namreč prepovedana. Ne bomo govorili kaj se je dogajalo, ampak kje smo in kaj nam marketinška prihodnost prinaša. In imamo veliko priložnosti o katerih bomo govorili.

Tektonski premiki v življenju in vedenju potrošnikov so idealne razmere za renesanso marketinga. Z renesanso se povezujejo izrazi preporod, prelomnica od preteklosti, oživljanje preteklih idej z novimi pristopi k razmišljanju, humanizem … Mogoče je tudi marketing na takšni prelomnici?”

Tako v uvodniku priloge SMK razmišlja predsednik programskega sveta Primož Hvala. Še več razmišljan in zanimivih vsebin preverite v prilogi SMK2021.

Če pa želite dobiti še boljši vpogled v to, kakšen bo marketing v prihodnje, da boste lahko pripravili svoj biznis za prihodnost je najbolje, da se osebno udeležite Slovenske marketinške konference (SMK) 4. in 5. oktobra v Portorožu.

Vabljeni v Portorož!
Prijavite se lahko tukaj>>

 

 

pdf-100
Priloga SMK 2021

Posreduj članek

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Najnovejše

Male skrivnosti vodenja v hibridni realnosti

Marketingu v zdravstvu se poleg osnovnih štirih P-jev (produkt, prodajna pot, cena in promocija) pridružuje še en P – pacient.

10 napovedi za prihodnost znamk in podjetij – kam naj usmerijo svoj pogled

Marketing s svojimi kompetencami pomaga uresničevati organizacijsko kulturo

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event