Ivan Kovačević

Prezentacija ---- Ivan Kovačević ----

Ivan Kovačević (Bruketa & Žinić & Grey): Kako blagovne znamke v regiji preoblikujejo izkušnje kupcev – primeri iz različnih panog Pogledali bomo v zakulisje, kako blagovne znamke iz različnih panog poskušajo izboljšati izkušnjo kupcev, s tem da vpeljujejo nove ugotovitve o »customer journey«, poti svojih kupcev. Videli bomo, kako je banka oblikovala novo vrsto podružnice, specializirano za izobraževanje strank, ki ne sprejemajo v celoti digitalnih rešitev, in kako s tem prihranijo tudi pri stroških. Drug primer nam bo pokazal, kako podjetje v regiji prodaja rabljene avtomobile zgolj na spletu, brez fizičnega stika med kupcem in izdelkom pred nakupom. Kako oblikovati porabniško izkušnjo, ki strankam pomaga sprejeti tako pomembno odločitev zgolj v digitalnem svetu? Videli bomo tudi, kako je zavarovalnica vključila svojo skupnost ob praznovanju 150-letnice … Predstavitev je zanimiva za vse, ki želijo izboljšati izkušnje svojih strank in se razlikovati od konkurenčnih blagovnih znamk.

Deli...

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email