"V korona svetu se ne bo vse spremenilo, marsikatere navade uporabnikov bodo ostale enake!" Klaus-Dieter Koch "Imamo desetletja, v katerih se ne zgodi nič in imamo tedne, v katerih se zgodijo desetletja." Jaka Levstek "Razvij, lansiraj, popravljaj, ponavljaj." Matjaž Butara
Aktualno

- “V korona svetu se ne bo vse spremenilo, marsikatere navade uporabnikov bodo ostale enake!” Klaus-Dieter Koch
- “Imamo desetletja, v katerih se ne zgodi nič in imamo tedne, v katerih se zgodijo desetletja.” Jaka Levstek
- “Razvij, lansiraj, popravljaj, ponavljaj.” Matjaž Butara
- “Danes marketing še posebej potrebuje pogum!” Petra Čadež
Place –> Access: Kako kupci dostopajo do nas?
Price –> Value: Kako dojemanje cene spremeniti v razumevanje vrednosti?
Product –> Experience: Iz produkta se pomikamo v ekonomijo izkušnje.
Promotion –> Education: Kako iz promocije prestopiti v izobraževanje?
“Opolnomočenje ekipe naj v tem času pomeni dodelitev mandata, da naredijo majhne napake. Brez napak ne bo napredka, ker ne bomo dovolj agilni,” je v svojem predavanju razmišljal Jaka Levstek (D.Labs).
Več v člankih.