Skip to content
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
Menu
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021

Aktualno

Marketinška odličnost – podaljšan rok za prijave

Prijave na letošnje nagrade marketinška odličnost smo podaljšali do 20. junija. Vaše projekte lahko prijavite na info@dmslo.si. Marketinško odličnim podjetjem se bomo poklonili na 26. Slovenski marketinški konferenci v Portorožu.

Prijave na letošnje nagrade marketinška odličnost smo podaljšali do 20. junija. Vaše projekte lahko prijavite na info@dmslo.si. Marketinško odličnim podjetjem se bomo poklonili na 26. Slovenski marketinški konferenci v Portorožu, ki smo jo predstavili na 4. in 5. oktober.

Odličnost pomeni biti najboljši v okoliščinah, v katerih delaš in presegati pričakovanja. Podjetje lahko ima manjši proračun, a v sklopu razpoložljivih sredstev dosega svoj maksimum. Če pri tem pokaže še inovativne pristope, potem je to prednost. Pri doseganju marketinške odličnosti so najbolj uspešni tisti projekti, ki so blizu srca ustvarjalcev in snovalcev projektov. Zmagujejo tisti projekti, ki skozi prijavo dokažejo kako in zakaj so boljši od konkurence.

Nagrade bomo podelili v 4 kategorijah:
  • 1. kategorija: ODLIČEN KORAK PRED DRUGIMI
  • 2. kategorija: ODLIČNOST MARKETINŠKE STRATEGIJE
  • 3. kategorija: ODLIČNOST ODGOVORNEGA DELOVANJA
  • 4. kategorija: MARKETINŠKA ODLIČNOST V IZREDNIH RAZMERAH

Izstopajo tiste prijave, ki jasno prikažejo, da podjetje natančno razume pomen marketinga in ki dokažejo, da je marketing gonilo dobrih poslovnih rezultatov!

>> VSE O NAGRADI

Deli...

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event