Master Your Growth*

Preverite, katerih 16 prispevkov je že uvrščenih v program.

Emil Tedeschi (Atlantic Grupa):Razvoj marketinga za pospešitev rasti(Building Marketing to Fuel Growth)

Ustanovitelj in CEO Atlantic Grupe, največje družbe FMCG v regiji, bo razkril ozadje uspeha blagovnih znamk skupine, ki so osvojile regijo in osvajajo svet. Kako je marketing lahko gonilna sila razvoja resnično k strankam usmerjene kulture (»customer centric«), motor inovacij, kako uporablja nove tehnologije, kako izboljšuje izkušnjo strank (»customer experience«), kako razvija marketinške kompetence v marketinškem in vseh drugih oddelkih skupine, kako je spremenil organizacijo celotne skupine, ki sledi sodobnemu porabniku … Ne nazadnje, kako doseči, da bodo zaposleni glavni ambasadorji znamk podjetja. Govoril bo o svojem videnju marketinga in kako je marketingu uspelo pospešiti razvoj in rast Atlantic Grupe.

Janez Rihtaršič (Domel):Pristopi in organizacija razvoja za uspešno širitev proizvodnega portfelja oziroma kako doseči, da novi izdelki prispevajo 30 odstotkov prihodkov

Domel je v zadnjih letih razširil portfelj svojih izdelkov in ni vezan le na »panogo gospodinjskih aparatov«, po kateri je mogoče javnosti bolj poznan. Ta nova področja jim prinašajo že velik delež prihodkov. V prispevku bomo spoznali ozadje širitve Domela na nova produktna področja, kako se odločajo za širitve na nova področja in kako so organizirali razvoj. Videli bomo, da razvoj ne pomeni zgolj produktnega razvoja, ampak premik na področje storitev. Kaj to pomeni za njihov konkurenčni položaj in rast v prihodnje? Koristno za vse, ki razmišljajo, kako s širitvijo produktnega portfelja dosegati rast.

Jugoslav Petković (Flaviar):Izkušnje, kako rasti za 10, 90 ali 890 odstotkov

Skozi zgodbo Flaviarja,globalnega kluba za ljubitelje žganih alkoholnih pijač,bomo izvedeli, katere so pomembne odločitve v zvezi z rastjo. Vsekakor je prva odločitev, kakšno rast želimo. Ta odločitev pa vpliva na številne operativne poteze. Flaviar je moral spremeniti poslovni model, da bi lahko dosegal želeno rast. Kaj so naredili? Rast je možna tudi prek nakupov podjetij, znamk. Kako so se tega lotili pri Flaviarju in kaj so se naučili, ko so prevzeli svojega takrat največjega tekmeca? Rast je povezana s prodajno uspešnostjo. Kako se prodajni pristop razlikuje med Slovenijo in ZDA? Česa bi se Slovenci lahko nalezli od Američanov, da bi lažje rasli?

Miha Škerlavaj (Ekonomska fakulteta UL, BI Norwegian Business School):Bolj pridni, bolj pametni ali stopiti skupaj – zakaj in kako graditi kulturo sodelovanja?

Prevladujoč vzvod rasti slovenskih podjetij je povečevanje intenzivnosti in obsega dela. Gre za model, ki je dosegel in presegel svoj limit. Za ilustracijo, Slovenci lahko ob rojstvu pričakujemo 58 zdravih let, povprečje EU je 63, na Švedskem pa kar 78 let. Če želimo dosegati vzdržno rast, bi morali namesto povečanja intenzitete dela izboljšati medsebojne odnose, graditi kulturo sodelovanja. Zakaj? Ker organizacije, ki jim je to že uspelo, dosegajo nadpovprečne rezultate poslovanja in ker zaposleni v takšnih organizacijah živijo bolje in dlje, stranke pa imajo boljšo izkušnjo. V prispevku boste skozi primere slovenskih in mednarodnih podjetij dobili potrditev te teze in tudi spoznali prijeme, ki vam bodo pomagali graditi kulturo sodelovanja.

Aleksandar Bijelić (MK Group): Rast prek digitalnega preoblikovanja – priložnosti za posel?

Ogledali si bomo praktične primere in načela, kako lahko podjetja in marketing uporabljajo digitalno preoblikovanje za pospešitev rasti. Predstavitev bo temeljila na Bijelićevi dolgoletni uspešni karieri na področju poslovnega in marketinškega svetovanja ter najnovejših izzivov, s katerimi se srečuje v vlogi vodje digitalnega preoblikovanja. V zadnjih letih smo bili priča primerom, kako z digitalnim preoblikovanjem izboljšati segmentacijo, natančno prilagoditi komunikacijo, izboljšati uporabniško izkušnjo in donosnost zvestih strank … Za uspeh morajo marketing in podjetja pritegniti tudi notranje deležnike in zunanje partnerje. Na teh dveh področjih mora imeti komunikacija bistveno vlogo. Brez močne notranje in partnerske podpore je digitalno preoblikovanje le neuporabljena tehnologija, ki vašemu podjetju ne bo prinesla nikakršnih priložnosti za rast.

Žiga Lešnik (Simon-Kucher & Partners):The quest for growth: Ways and tactics for marketers to achieve sustainable profit growth with the help of pricing

Kadar govorimo o rasti podjetja, imamo tržniki in prodajniki v mislih predvsem povečevanje prodaje ali z vstopom na nove trge ali z večanjem prodajne ponudbe. Ker pa je prodajna rast z ekonomskega vidika smiselna samo, če prinaša dodaten dobiček, pri njenem načrtovanju nikakor ne smemo spregledati ključnega vzvoda, ki ga imamo v rokah in ga v strateškem smislu premalokrat uporabimo: to so cene. V tem prispevku bodo predstavljene pragmatične in v praksi preverjene cenovne taktike, s katerimi lahko dolgoročno dosežemo rast prihodkov in dobička. Predavanje bodo spremljali primeri dobre prakse: kako nekatera podjetja v rednih presledkih zvišajo ceno glavnih izdelkov in ostanejo uspešna; kako vedeti, katerim izdelkom lahko zvišamo cene in katerim ne; kako uspešna podjetja skrbijo za cenovno komunikacijo in zakaj jim uspeva.

Dušan Štrucl – Dixi (Bike Nomad):Od kmetije do organizacije tekme svetovnega pokala gorskega kolesarstva – kako?

Spoznali bomo podjetniško zgodbo Dixija, ki se mu vse vrti okoli kolesarjenja, narave in sodelovanja. Kaj narediti, ko prevzameš kmetijo in o kmetovanju nimaš pojma? Kakšno »strategijo« ubrati za rast? Kako se odločiti, katere izdelke, storitve razvijati in prodajati? Kako pridobiti partnerje v Sloveniji, kjer pogosto velja »naj še sosedu …«? Kako doseči, da ima ekohotel Koroš na Koroškem, daleč od vseh avtocest, 70- in večodstotno zasedenost in rezervacije za leta vnaprej? Z jasnim fokusom na strankah, na tistem, v čemer si najboljši, in na partnerstvu. Kako to narediti v praksi, pa bo razkril Dixi.

Lovro Peterlin in Jure Bohinc (A1 Slovenija):Strategija preobrata: zadovoljna stranka je garancija za rast

Kako se lahko odzove podjetje, ki deluje v stagnirajoči panogi, v kateri znamke vedo, da glavni viri prihodkov počasi, a zanesljivo usihajo? Kako naj pride do jasnega odgovora, kaj bodo viri prihodkov v prihodnosti? Kaj postaviti v fokus? Kakšne strateške in taktične odločitve sprejeti? V A1 so izbrali fokus na stranke in si postavili cilj biti »customer champion«. Več bosta povedala Lovro Peterlin in Jure Bohinc.

Matej Košmrlj (NiceLabel):Pogled direktorja v ozadje globalne rasti podjetja – kaj je poganjalo rast?

Svoje izkušnje nam bo opisal izvršni direktor podjetja, ki stalno raste od leta 2009. Da so postali vodilni na svojem področju v svetovnem merilu, so sprejeli in izpeljali veliko različnih poslovnih in marketinških odločitev. Kaj so spreminjali, zaradi katerih stvari direktor »ni spal« v letih, ko je podjetje raslo? Izvedli so prevzem, prenovili prodajne kanale, spremenili produktni portfelj, spremenili cenovno strategijo … Kaj so se pri vseh teh aktivnostih naučili? Kaj je bilo ključno za njihovo rast? O tem bo govoril Matej Košmrlj.

Grega Jerkič (In516ht):Finančni in človeški manko ni več izgovor za nedosledno zbiranje in analizo gore podatkov o svojih potrošnikih – praktični primeri

V zadnjih letih se zelo veliko govori o prediktivni analitiki in vsi “IT velikani” vlagajo ogromno denarja v področje umetne inteligence, zato bo na dolgi rok, potrebno imeti na voljo podatke o naših strankah. Tehnologija je v zadnjih leti tako napredovala, da so možnosti razpolaganja s podatki dostopne vsem podjetjem z nizkim začetnim stroškom. V predavanju bi pogledali nove možnosti na tem področju, ki jih že uporabljajo podjetja v Sloveniji in kaj so nekatere dobre prakse. Primeri bodo s področja finančne, zavarovalniške, retail in B2B dejavnosti. Vse s ciljem, da vsak oddelek trženja analitično razume svoje stranke in zato na dolgi rok zgradi “marketinško” zbirko podatkov. Koristno za vse, ki bi radi še bolje spremljali in analizirali vedenje svojih kupcev.

 Jean-Philippe Schepens (Bisnode):Če sprejmemo ali ne, podatki obvladujejo uspešne marketinške odločitve

Jean-Philippe Schepens je ekonomist, statistik in ornitolog, eden od ustanoviteljev prvih internetnih podjetij v Belgiji in tudi soustanovitelj podjetja Swan Insights, kjer si prizadeva uporabiti čim več različnih virov podatkov, da bi dosegel 360-stopinjski pogled na stranko. Govoril bo o tem, kako se s tehnologijo in podatki iz različnih virov rešujejo zapleteni izzivi in podatki pretvarjajo v otipljivo ekonomsko vrednost. S primeri bo podkrepil, zakaj bi se moralo vsako podjetje že včeraj lotiti projektov na področju pametnih podatkov, in pokazal, kako vplivajo na rast. Koristno tudi za vse z omejenimi finančnimi in HR-viri.

Andreja Štirn (Petrol):Vzpostavite svoj spletni panel za boljše razumevanje strank in razvoj novih rešitev – izkušnje Petrola

Petrol je v letu 2018 vzpostavil lastni spletni panel strank, ki jih vključuje v raziskave za razvoj in trženje produktov z namenom, da produkte in storitve oblikuje v skladu s potrebami in predlogi strank. Doslej so člane panela vključili v sooblikovanje ponudbe več kot desetih produktov in zagnali kampanje s ponudbo prav po meri strank. Odziv tako članov panela kot preostalih strank je pozitiven, rezultati so že vidni. V prispevku bodo predstavljene izkušnje Petrola pri gradnji lastnega panela strank ter nekaj primerov produktov in storitev, ki so nastali tudi s pomočjo lastnega panela. Koristno za vse, ki želijo še bolje poznati svoje kupce in jih vključiti v marketinške aktivnosti.

Andy Andrija Čolak (Surf’n’Fries):Franšiza & inovacije za mednarodno širitev

Franšiza in inovacije za mednarodno širitev Surf’n’Fries je prisotna na 4 kontinentih in v 20 državah. Direktor in ustanovitelj Andrija Čolak bo pojasnil ključne dejavnike za njihovo rast – za inovacije in franšizni model rasti. Kako inovirati v stabilni industriji? Kaj so se naučili o franšiznem poslovanju in kako se lahko franšize uporabljajo za mednarodno širitev. Zanimivo za vse, ki razmišljajo o širjenju na mednarodni ravni.

Nescho Topalov (Top Ideas Digital): Inbound in Outbound marketinške akcije Dell v Nemčiji in A1 v regiji

 

Jaka Levstek (D.labs): Za rast je potrebna spremenjena vloga marketinga v podjetju

Če želimo rasti, moramo razumeti ne le, kako marketing in prodaja (acquisition) izpolnjujeta svoj potencial, temveč tudi kako konstantno redefinirati (oz. na novo odkrivati), kateri segmenti kupcev so za nas najbolj trajnostni (rast + marža). Vloga, ki jo uprava dodeljuje direktorju marketinga, se mora spremeniti. Za rast se mora marketing drastično odmikati od klasičnih nalog, ki so fokusirane le na gornji del lijaka (awareness, activation) in  mora v podjetje prenesti in proaktivno testirati celovit pogled na vrednost za kupca, pripravljenost plačati pravo ceno (revenue), ohranjati kupčevo lojalnost (retention) in povečevati njen vpliv (referall). Vloga »growth managerja« zato pomembno spreminja vzvode moči v upravah podjetji, če le ta želijo uspešno rasti naprej. Spreminja način budgetiranja in reportinga (inerativno budgetiranje, eksperimentiranje) in pomembno vpliva na produktne s konstantnim tokom validacije kupčevega zadovoljstva, vrednosti in rasti. Zakaj je temu tako in kako to izpeljati, bo prikazano v prispevku.  

Maruša Grah (Styria digital marketplaces): Imate znanja, ki se iščejo v marketingu? Imate osnovno za svojo rast?

Kakšne kandidate iščejo podjetja na področju marketinga? Kakšna znanja in izkušnje? Kakšne spretnosti? Se je to v zadnjih letih spremenilo? Ali še (že) imate kompetence, ki se danes iščejo v marketingu? Imate osnovno za svojo rast? V prispevku bomo videli ugotovitve analize portala MojeDelo.com o tem, kako se spreminjajo zaželena marketinška znanja pri slovenskih podjetjih.

Deli...

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email