Master Your Growth*

Razkrivamo prvih 12. prispevkov

Emil Tedeschi (Atlantic Grupa): Razvoj marketinga za pospešitev rasti(Building Marketing to Fuel Growth)

Ustanovitelj in CEO Atlantic Grupe, največje družbe FMCG v regiji, bo razkril ozadje uspeha blagovnih znamk skupine, ki so osvojile regijo in osvajajo svet. Kako je marketing lahko gonilna sila razvoja resnično k strankam usmerjene kulture (»customer centric«), motor inovacij, kako uporablja nove tehnologije, kako izboljšuje izkušnjo strank (»customer experience«), kako razvija marketinške kompetence v marketinškem in vseh drugih oddelkih skupine, kako je spremenil organizacijo celotne skupine, ki sledi sodobnemu porabniku … Ne nazadnje, kako doseči, da bodo zaposleni glavni ambasadorji znamk podjetja. Govoril bo o svojem videnju marketinga in kako je marketingu uspelo pospešiti razvoj in rast Atlantic Grupe.

Janez Rihtaršič (Domel): Pristopi in organizacija razvoja za uspešno širitev proizvodnega portfelja oziroma kako doseči, da novi izdelki prispevajo 30 odstotkov prihodkov

Domel je v zadnjih letih razširil portfelj svojih izdelkov in ni vezan le na »panogo gospodinjskih aparatov«, po kateri je mogoče javnosti bolj poznan. Ta nova področja jim prinašajo že velik delež prihodkov. V prispevku bomo spoznali ozadje širitve Domela na nova produktna področja, kako se odločajo za širitve na nova področja in kako so organizirali razvoj. Videli bomo, da razvoj ne pomeni zgolj produktnega razvoja, ampak premik na področje storitev. Kaj to pomeni za njihov konkurenčni položaj in rast v prihodnje? Koristno za vse, ki razmišljajo, kako s širitvijo produktnega portfelja dosegati rast.

Jugoslav Petković (Flaviar): Izkušnje, kako rasti za 10, 90 ali 890 odstotkov

Skozi zgodbo Flaviarja,globalnega kluba za ljubitelje žganih alkoholnih pijač,bomo izvedeli, katere so pomembne odločitve v zvezi z rastjo. Vsekakor je prva odločitev, kakšno rast želimo. Ta odločitev pa vpliva na številne operativne poteze. Flaviar je moral spremeniti poslovni model, da bi lahko dosegal želeno rast. Kaj so naredili? Rast je možna tudi prek nakupov podjetij, znamk. Kako so se tega lotili pri Flaviarju in kaj so se naučili, ko so prevzeli svojega takrat največjega tekmeca? Rast je povezana s prodajno uspešnostjo. Kako se prodajni pristop razlikuje med Slovenijo in ZDA? Česa bi se Slovenci lahko nalezli od Američanov, da bi lažje rasli?

Miha Škerlavaj (Ekonomska fakulteta UL, BI Norwegian Business School): Bolj pridni, bolj pametni ali stopiti skupaj – zakaj in kako graditi kulturo sodelovanja?

Prevladujoč vzvod rasti slovenskih podjetij je povečevanje intenzivnosti in obsega dela. Gre za model, ki je dosegel in presegel svoj limit. Za ilustracijo, Slovenci lahko ob rojstvu pričakujemo 58 zdravih let, povprečje EU je 63, na Švedskem pa kar 78 let. Če želimo dosegati vzdržno rast, bi morali namesto povečanja intenzitete dela izboljšati medsebojne odnose, graditi kulturo sodelovanja. Zakaj? Ker organizacije, ki jim je to že uspelo, dosegajo nadpovprečne rezultate poslovanja in ker zaposleni v takšnih organizacijah živijo bolje in dlje, stranke pa imajo boljšo izkušnjo. V prispevku boste skozi primere slovenskih in mednarodnih podjetij dobili potrditev te teze in tudi spoznali prijeme, ki vam bodo pomagali graditi kulturo sodelovanja.

Aleksandar Bijelić (MK Group): Rast prek digitalnega preoblikovanja – priložnosti za posel?

Ogledali si bomo praktične primere in načela, kako lahko podjetja in marketing uporabljajo digitalno preoblikovanje za pospešitev rasti. Predstavitev bo temeljila na Bijelićevi dolgoletni uspešni karieri na področju poslovnega in marketinškega svetovanja ter najnovejših izzivov, s katerimi se srečuje v vlogi vodje digitalnega preoblikovanja. V zadnjih letih smo bili priča primerom, kako z digitalnim preoblikovanjem izboljšati segmentacijo, natančno prilagoditi komunikacijo, izboljšati uporabniško izkušnjo in donosnost zvestih strank … Za uspeh morajo marketing in podjetja pritegniti tudi notranje deležnike in zunanje partnerje. Na teh dveh področjih mora imeti komunikacija bistveno vlogo. Brez močne notranje in partnerske podpore je digitalno preoblikovanje le neuporabljena tehnologija, ki vašemu podjetju ne bo prinesla nikakršnih priložnosti za rast.

Žiga Lešnik (Simon-Kucher & Partners):The quest for growth: Ways and tactics for marketers to achieve sustainable profit growth with the help of pricing

Kadar govorimo o rasti podjetja, imamo tržniki in prodajniki v mislih predvsem povečevanje prodaje ali z vstopom na nove trge ali z večanjem prodajne ponudbe. Ker pa je prodajna rast z ekonomskega vidika smiselna samo, če prinaša dodaten dobiček, pri njenem načrtovanju nikakor ne smemo spregledati ključnega vzvoda, ki ga imamo v rokah in ga v strateškem smislu premalokrat uporabimo: to so cene. V tem prispevku bodo predstavljene pragmatične in v praksi preverjene cenovne taktike, s katerimi lahko dolgoročno dosežemo rast prihodkov in dobička. Predavanje bodo spremljali primeri dobre prakse: kako nekatera podjetja v rednih presledkih zvišajo ceno glavnih izdelkov in ostanejo uspešna; kako vedeti, katerim izdelkom lahko zvišamo cene in katerim ne; kako uspešna podjetja skrbijo za cenovno komunikacijo in zakaj jim uspeva.

Dušan Štrucl – Dixi (Bike Nomad): Od kmetije do organizacije tekme svetovnega pokala gorskega kolesarstva – kako?

Spoznali bomo podjetniško zgodbo Dixija, ki se mu vse vrti okoli kolesarjenja, narave in sodelovanja. Kaj narediti, ko prevzameš kmetijo in o kmetovanju nimaš pojma? Kakšno »strategijo« ubrati za rast? Kako se odločiti, katere izdelke, storitve razvijati in prodajati? Kako pridobiti partnerje v Sloveniji, kjer pogosto velja »naj še sosedu …«? Kako doseči, da ima ekohotel Koroš na Koroškem, daleč od vseh avtocest, 70- in večodstotno zasedenost in rezervacije za leta vnaprej? Z jasnim fokusom na strankah, na tistem, v čemer si najboljši, in na partnerstvu. Kako to narediti v praksi, pa bo razkril Dixi.

Predstavnik (iAB): »Kanali pod radarjem« – zakaj moramo na novo nastaviti natančnost radarjev, da bi zaznali velike trende novih generacij?

Za rast je pomembno slediti spreminjajočim se navadam ciljnih strank. Vaše stranke se zadržujejo, komunicirajo, zabavajo, živijo prek številnih platform. Veliko jih je povsem neznanih v širši javnosti.
Zakaj mednarodne blagovne znamke široke potrošnje, IT-industrije … aktivno sponzorirajo »League of Legends World Championships«? Zakaj podpirajo druge oblike e-športov? Zakaj uporabljajo Twitch, Discord …? Ker so tam njihovi morebitni kupci. Kako dobro sledite vsem tem »kanalom pod radarjem«? Koliko sploh je tam strank? Kako velik posel izgubljate, gre mimo vas? Kako različne generacije (X, Z …) uporabljajo različne kanale? Kakšne so nujne razlike v komunikaciji med posameznimi kanali? Nekaj odgovorov nam bo ponudil XXX v svojem pregledu »kanalov pod radarjem«.

Lovro Peterlin in Jure Bohinc (A1): Strategija preobrata: zadovoljna stranka je garancija za rast

Kako se lahko odzove podjetje, ki deluje v stagnirajoči panogi, v kateri znamke vedo, da glavni viri prihodkov počasi, a zanesljivo usihajo? Kako naj pride do jasnega odgovora, kaj bodo viri prihodkov v prihodnosti? Kaj postaviti v fokus? Kakšne strateške in taktične odločitve sprejeti? V A1 so izbrali fokus na stranke in si postavili cilj biti »customer champion«. Več bosta povedala Lovro Peterlin in Jure Bohinc.

Mag. Boštjan Jenko (Adiatic Slovenica): Kako preplesti online in offline aktivacijo potrošnikov – primer Migimigi

Spoznali bomo, kako je z različnimi orodji aktivacije možno aktivirati 200 tisoč Slovencev, doseči, da jih dva tisoč pride na največji rekreativni dogodek, in stalno spremljati tudi doseganje prodajnih ciljev skozi celoten prodajni kanal. Kako uporabiti koncept Research Online-Purchase Offline, kako celoten program dogodkov, vplivnežev, online vadbe povezati s prodajnimi cilji, cilji zniževanja stroškov … koristno za vse, ki želijo povečati merljivost svojih »manj merljivih« marketinških aktivnosti.

Gašper Repina (Optiweb): Kaj narediti, ko prenova spletne strani prinese slabšo prodajo?

Prikazani bodo koraki, kako se je ponudnik notranje opreme Dom24 soočil z upadom spletne prodaje po prenovi spletne trgovine. Z izjemno natančno prenovo komunikacijske in oglaševalske strategije ter upoštevanjem regionalnih specifik, združevanjem različnih možnosti spleta in koristi za uporabnika jim je uspelo za trikrat povečati spletno prodajo, ROI pa je zrasel za 50 odstotkov.Vsekakor odličen opomnik za vse, ki se spopadate z upadanjem ali stagniranjem številk pri spletni prodaji.

Matej Košmrlj (NiceLabel): Pogled direktorja v ozadje globalne rasti podjetja – kaj je poganjalo rast?

V prispevku bomo spoznali izkušnje izvršnega direktorja podjetja, ki konstantno raste od leta 2009. Da so postali vodilni na svojem področju v svetovnem merilu, so šli skozi veliko različnih poslovnih in marketinških odločitev. Kaj so spreminjali, zaradi katerih stvari direktor »ni spal« v letih, ko je podjetje rastlo? Izvedli so akvizicijo, prenovili prodajne kanale, spremenili produktni porfelj, spremenili cenovno strategijo… Kaj so se pri vseh teh aktivnostih naučili? Kaj je bilo ključno za njihovo rast? O tem bo spregovoril Matej Košmrlj.

 

Deli...

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

NE ZAMUDI

24. SMK

ODLOČITEV ZA RAST
28. IN 29. MAJ
PORTOROŽ