V torek, 30. maja zvečer, bomo na SMK razkrili tudi državne prvake v marketingu. Za nagrado Marketinška odličnost se namreč potegujejo vaši najboljši marketinški projekti, ki s tem pišejo zgodovino slovenske marketinške stroke.
Aktualno

Marketing je srce podjetja, je tisti, ki žene podjetje naprej, zato mora biti vedno v izjemni kondiciji. Le najboljši v svoji stroki si lahko prislužijo nagrado Marketinška odličnost. Državne prvake v marketingu bomo razglasili na slovesni podelitvi nagrad. Strokovna komisija v vsaki kategoriji izbere zmagovalca, podeli pa tudi glavno nagrado.
Člani strokovne komisije, ki je odločala, so …
Člani strokovne komisije so strokovnjaki, izkušeni marketinški direktorji ter direktorji različnih področij v najuspešnejših slovenskih podjetjih; Petra Čadež, direktorica marketinga, SPP delikatesni namazi v Atlantic Drogi Kolinski, Janez Rakušček, izvršni kreativni direktor v agenciji Luna/TBWA, Mojca Avšič, direktorica marketinga in uporabniške izkušnje v Petrolu, Jure Bohinc, direktor marketinga v A1, Živa Čižman, podpredsednica marketinga v Outfit7, Leon Korošec, direktor zimske divizije in podpredsednik skupine Elan, Andrej Krajner, direktor komunikacij v NLB-ju, Viktorija Radojević Mavrič, izvršna direktorica marketinga in razvoja v Skupini Mercator, Vesna Žabkar, redna profesorica za področje trženja na Ekonomski fakulteti UL ter Špela Žorž, direktorica v agenciji Shift.
Vabljeni na podelitev, kjer boste spoznali marketinške projekte, ki se bodo zapisali v zgodovino marketinške stroke.