Zelo poenostavljeno bomo na letošnji 25. SMK govorili, kako doseči višjo vrednost za svoje izdelke, kako doseči večji dobiček in vsi bomo bolj veseli.
Aktualno

uvodnik Primoža Hvale, predsednika programskega sveta 25. SMK
Zelo poenostavljeno bomo na letošnji 25. SMK govorili, kako doseči višjo vrednost za svoje izdelke, kako doseči večji dobiček in vsi bomo bolj veseli.
Vsebinsko pa to pomeni, da bomo videli primere, kako marketing ustvarja in zagotavlja višjo vrednost za svoje kupce, za delničarje, za partnerje, za zaposlene in marketingarje same. Razkrivali bomo, kako marketing lahko prinese več svojim deležnikom in marketingarjem.
Slišali bomo nasvete, videli orodja, primere, kako lahko zvišamo vrednost za kupce oziroma uporabnike. Kaj vse lahko naredimo pri razvoju novih izdelkov, oblikovanju uporabniške izkušnje, sestavljanju produktnega portfelja, komuniciranju v klasičnih in spletnih okoljih, uporabi družbenih omrežij, uporabi umetne inteligence …, da bi za kupce oblikovali in zagotovili višjo vrednost?
Videli bomo potrditve, da marketing lahko zagotovi višjo vrednost delničarjem. Kako?
Ne bomo pozabili na vlogo, ki jo ima lahko marketing znotraj organizacije. Spoznali bomo primere, ko marketinška filozofija in tehnike pomagajo zagotavljati višjo vrednost zaposlenim oziroma organizaciji. Kako zgraditi pravo marketinško kulturo, kako gradimo »employer branding«, kakšen KPI postaviti, da bomo dostavili višjo vrednost?
Višja vrednost se lahko dosega tudi v odnosu do širšega okolja, preostalih deležnikov. Kako vključiti partnerje, dobavitelje za oblikovanje višje vrednosti? Kako delati s prodajno mrežo, kako vstopiti na tuje trge in kakšen je optimalen prispevek marketinga pri tem? Kako marketinška filozofija prispeva k večji vrednosti v športu, izobraževanju, regijah in okolju? Kako okoljsko naravnanost spraviti v prakso za doseganje višje vrednosti?
In ne nazadnje je pomembno, kakšno vrednost prinesemo sami sebi. Pokazali bomo nova razmišljanja o tem, kako zvišati svojo vrednost na trgu dela in znotraj podjetja. Kako »prodati« sebe in marketing znotraj podjetja »za višjo ceno« – ustvariti višjo vrednost.
Če vas zanima doseganje višje vrednosti, višje cene za svoje kupce, za svoje lastnike, za partnerje, za okolje in zase – vabljeni po odmerek nasvetov in praktičnih primerov na 25. SMK.
Primož Hvala, predsednik 25. SMK