Skip to content
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
Menu
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021

Aktualno

Odprt je razpis za prispevke!

Menite, da si vaša zgodba zasluži mesto v programu Slovenske marketinške konference? Iščemo primere dobre prakse na petih različnih področjih, preverite katerih, oddajte prijavo do 12. marca, veliki oder v Portorožu morda čaka prav na vas!

Juhej, nova renesansa!

Na letošnji Slovenski marketinški konferenci ne bomo govorili o COVID-19. Zanima nas podoba novega, drugačnega marketinga, ki bo oživil naše znamke in nam pomagal pri rasti. Razmere so kaotične, uporabniki se na spremembe hitro odzivajo, danes še težje napovemo, kakšno bo družbeno in življenjsko okolje, kam bo šla tehnologija, kakšno bo nakupno vedenje uporabnikov … Te dinamične razmere pa so pravzaprav priložnost za postavitev novega okvirja marketinškega razmišljanja.

Iščemo primere dobre prakse na petih različnih področjih:

  • Novi poslovni modeli: uspešni poslovni modeli in novosti, ki se bodo obdržale. Trajne in pozitivne spremembe na ravni strategije, vedenja, organizacije, vloge marketinga.
  • Skupne točke rastočih podjetij: še posebej vloga marketinga pri rasti in primeri, kjer je bil marketing gonilo preoblikovanja poslovanja.
  • Pravi izdelki ob pravem trenutku: primere, ko je podjetje pravočasno odreagiralo na spremembe pričakovanj in želja uporabnikov v »kaotični« resničnosti. Vpeljava elementov trajnosti, nagovarjanje novih generacij, spremljanje trendov in njihovo vključevanje v razvoj.
  • Prodor na tuje trge: primeri uspešnih podjetij, ki so digitalno realnost izkoristila za prodor prek meja Slovenije. Iščemo podjetja, ki so »naredila razliko« v primerjavi s konkurenco in očarala mednarodne kupce. Podjetja, ki so znala stopiti korak pred druge.
  • Marketinška kultura: iščemo primere, kjer je marketing znal v težkih razmerah pokazati in dokazati svojo vrednost. Primere, kjer je znal postaviti prave KPI in se s pomočjo podatkov hitro prilagoditi okoliščinam ter to dokazati vodstvu podjetja. Kjer je marketing znal v izzivov polnih časih nagovoriti različne deležnike – zaposlene, uporabnike, partnerje …

Toplo vabljeni k sodelovanju s svojim primerom. Primeri so lahko kompleksni ali enostavni, predstavljeni v devetih ali 14 minutah. Za mala ali velika podjetja. Za domači ali mednarodne trge.

Kako oddati prijavo? Preprosto.

Če se najdete v katerem od naštetih področij, če želite svojo dobro prakso prikazati na 26. SMK, pošljite nekaj stavkov o svoji temi oziroma nastopu in pojasnite, zakaj je vaš primer vreden javne predstavitve, na e-naslov predsednika programskega sveta Primoža Hvale (primoz.hvala@hsconsulting.si). Dopišite še svoj telefonski kontakt, da vas lahko pokličemo za kratek dodaten pogovor.

Rok za prijave je 12. marec 2021. Hitrost šteje dvojno 🙂

Deli...

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event