Lazar Džamić je podjetniški trener za digitalno preobrazbo marketinga, ki nam bo povedal, kako se je spremenila narava znamčenja.
Aktualno

Lazar Džamić je podjetniški trener za digitalno preobrazbo marketinga, ki nam bo povedal, kako se je spremenila narava znamčenja.
Če je v preteklosti gradnja blagovnih znamk potekala predvsem na podlagi izkušenj z izdelki ter promocije, pa je znamčenje v digitalnem prostoru postalo bolj kompleksno, zato presega tradicionalne pristope. Lazar Džamić je pri svojem delu s številnimi blagovnimi znamkami spoznal, da obstaja šest dodatnih načinov, kako graditi blagovno znamko, da bo pripravljena na digitalno okolje. Po njegovih besedah smo priča premiku od t. i. modela prekinitve v marketinških dejavnostih k modelu povabila – kjer so znamke tisto, čemur ljudje želijo nameniti svoj čas, naj gre za izobraževanje, podporo ali grajenje skupnosti.
Lazar Dzamić je nekdanji vodja načrtovanja blagovnih znamk v Googlovem kreativnem možganskem trustu ZOO v Londonu. Predava na številnih poslovnih fakultetah po svetu ter je avtor knjižnih uspešnic ter pogost govorec na konferencah.