Skip to content
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
Menu
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021

Aktualno

Prenovljena podoba SMK – različni pogledi odpirajo nove prostore

Po 26 letih dobiva SMK novo in sodobnejšo zunanjo podobo. Nova podoba izraža odprtost in ambicioznost konference, ki s svojo vsebinsko zasnovo odraža in hkrati usmerja razvoj marketinške stroke v Sloveniji. Pomensko bistvo nove podobe temelji na posebej oblikovani in izrisani tipografski rešitvi, ki z zrcalnimi kraki črke K oblikuje nov prostor. Sporočilnost, ki se skriva v tem posegu, je jasna: različni pogledi odpirajo nove prostore.

Slovenska marketinška konferenca predstavlja osrednji dogodek marketinške stroke v Sloveniji in po 26 letih je SMK dobila novo in sodobnejšo zunanjo podobo. Nova podoba izraža odprtost in ambicioznost konference, ki s svojo vsebinsko zasnovo odraža in hkrati usmerja razvoj marketinške stroke v Sloveniji.

Pomensko bistvo nove podobe temelji na posebej oblikovani in izrisani tipografski rešitvi, ki z zrcalnimi kraki črke K oblikuje nov prostor. Sporočilnost, ki se skriva v tem posegu, je jasna: različni pogledi odpirajo nove prostore. Pri tem ne gre za konfrontacije, temveč za širitev polja pogovorov. Izbrani barvni kontrast to pomensko poanto dodatno poudari.

Podoba Slovenske marketinške konference je moderna in dinamična. Osnovni gradnik podobe so črke SMK, izrisane v sodobni, tekoči in samozavestni neserifni podobi. Poseg v običajno tipografsko rešitev predstavlja oblika črke K, od katere ostajata le dva kraka. Ta intervencija nam omogoča vpeljavo dveh novih likovnih elementov: celoto logotipa zaključimo z zrcalno podobo obeh krakov, hkrati pa nam kot, ki ga oblikujeta kraka, ponuja izhodišče za paralelne površine na nadaljnjih likovnih materialih.

Poleg novega znaka je nova tudi celostna vizualna identiteta Slovenske marketinške konference, ki v svojih temeljnih pojavnostih izhaja iz likovnih in pomenskih aksiomov logotipa. Označujejo jo monokromatske površine s kontrastnimi barvnimi poudarki, ki kot celota delujejo modularno, moderno in dinamično.

Nova podoba Slovenske marketinške konference je nastala v agenciji Luna \TBWA.

 

Deli...

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event