Hvala vsem, ki ste se nam pridružili v Orehovem gaju, veseli smo, da ste bili z nami! Upamo, da smo vam skozi izkušnje in primere postavili prava vprašanja, ki so relevantna za marketingaše, ki si jih mora postaviti vsak od nas…in da so primeri dali tudi kakšen odgovor. Sedaj bomo lažje premostili čas med majem, ko bi se družili v Portorožu in 13. ter 14. oktobrom, ko se bomo družili v Portorožu :)
Aktualno
Porabniki, poslovno in družbeno okolje so se korenito spremenili. Prihajata negotovost in recesija. Preudarni nimajo časa čakati do jeseni, ali bo drugi val ali ne bo, ali bo okrevanje v obliki črke V, U ali L …, ampak ukrepajo že danes. Prva karantena je za nami, prvi šok je mimo. Zato smo se že v juniju (OP.: danes, 18. junija) pripravljali na izjemno negotovo drugo polovico leta. Cilj srečanja je bil jasen – razmislimo, kako ukrepati danes, da bomo marketingaši in naše znamke pripravljeni na pestre mesece, ki prihajajo.
Dan smo začeli z big picture – kako naj marketingaš reagira na spremembe zadnjih tednov? Kaj so vsa področja, ki naj jih razmisli? Kaj so teme, ki jih mora v podjetju odpreti, da bo oslovanje mirnejše, da bo znamka pridobila in tudi da si bo utrdil položaj v samem podjetju. “Big picture” kako gledati in razmišljti ob sednaji recesiji je z nami delil Mitja Pirc (Deloitte) in nam dal opomnik, kako se čim bolje pripraviti na vse te ključne izzive pred jesenjo 2020.
Eno od vpršanj, ki ga imamo marketingaši v glavi je tudi kako se spreminja moj potrošnik in kaj naj naredim. Ravno o tem sta govorila Zenel Batagelj in Matjaž Robinšak (Valicon). Valicon zadnje tedne posebej pozorno spremlja in nas obvešča kako razmišljajo potrošniki, kaj se dogaja v njihovih glavah. Naredila sta še korak naprej in razmišljala, kaj to razmišljanje potrošnikov pomeni za marketingaše v različnih panogah. Kako naj se odzovemo? Pravita, da nam korona da krila. In to od Red Bulla 🙂
Velikokrat slišimo, da noben od nas še ni doživel česa podobnega. To je povsem res. Je pa marsikdo že bil blizu tega. In mogoče se iz teh podobnih situacij lahko kaj naučimo. Rok Hrastnik (Sensilab) je z nami delil svojo izkušnjo, kako je če v fazi rasti kar naenkrat skoraj ugasne glavni prodajni/komunkacijski kanal. Nekaj podobnega kot se je marsikomu zgodilo. Rok je svojo izkušnje in dal nekaj zelo praktičnih nasvetov, ki se jih je naučil in ki jih lahko uporabimo v svojih podjetjih.
Več o nadaljevanju dneva sledi …
Deli...
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email