Skip to content
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
Menu
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020

Uvodnik

SMK
PRIJAVA

Hvala

Porabniki, poslovno in družbeno okolje so se korenito spremenili. Prihajata negotovost in recesija. Preudarni nimajo časa čakati do jeseni, ali bo drugi val ali ne bo, ali bo okrevanje v obliki črke V, U ali L …, ampak ukrepajo že danes. Prva karantena je za nami, prvi šok je mimo. Zato smo se že v juniju (OP.: danes, 18. junija) pripravljali na izjemno negotovo drugo polovico leta. Cilj srečanja je bil jasen – razmislimo, kako ukrepati danes, da bomo marketingaši in naše znamke pripravljeni na pestre mesece, ki prihajajo. 

Dan smo začeli z big picture – kako naj marketingaš reagira na spremembe zadnjih tednov? Kaj so vsa področja, ki naj jih razmisli? Kaj so teme, ki jih mora v podjetju odpreti, da bo oslovanje mirnejše, da bo znamka pridobila in tudi da si bo utrdil položaj v samem podjetju. “Big picture” kako gledati in razmišljti ob sednaji recesiji je z nami delil Mitja Pirc (Deloitte) in nam dal opomnik, kako se čim bolje pripraviti na vse te ključne izzive pred jesenjo 2020.

Eno od vpršanj, ki ga imamo marketingaši v glavi je tudi kako se spreminja moj potrošnik in kaj naj naredim. Ravno o tem sta govorila Zenel Batagelj in Matjaž Robinšak (Valicon). Valicon zadnje tedne posebej pozorno spremlja in nas obvešča kako razmišljajo potrošniki, kaj se dogaja v njihovih glavah. Naredila sta še korak naprej in razmišljala, kaj to razmišljanje potrošnikov pomeni za marketingaše v različnih panogah. Kako naj se odzovemo? Pravita, da nam korona da krila. In to od Red Bulla 🙂

Velikokrat slišimo, da noben od nas še ni doživel česa podobnega. To je povsem res. Je pa marsikdo že bil blizu tega. In mogoče se iz teh podobnih situacij lahko kaj naučimo. Rok Hrastnik (Sensilab) je z nami delil svojo izkušnjo, kako je če v fazi rasti kar naenkrat skoraj ugasne glavni prodajni/komunkacijski kanal. Nekaj podobnega kot se je marsikomu zgodilo. Rok je svojo izkušnje in dal nekaj zelo praktičnih nasvetov, ki se jih je naučil in ki jih lahko uporabimo v svojih podjetjih.

Več o nadaljevanju dneva sledi …

Deli...

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Twitter Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Jasna Špende, namestnica direktorice

T: +386 1 30 91 470, +386 (0)40 455 470
E: jasna.spende@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2018, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event

Spletno mesto za celovit prikaz vsebin in oglasov poleg lastnih piškotkov uporablja tudi piškotke z zunanjih strežnikov. Ali sprejemate zunanje piškotke?DANEPolitika zasebnosti