Predstavljamo vam letošnji programski svet, ki bo nedvomno "zakuhal" še en zares odličen program. Že od konca preteklega leta snujemo ideje, katere vsebine in govornike vključiti v program 28. Slovenske marketinške konference.
Aktualno

Predstavljamo vam letošnji programski svet, ki bo nedvomno “zakuhal” še en zares odličen program. Že od konca preteklega leta snujemo ideje, katere vsebine in govornike vključiti v program 28. Slovenske marketinške konference. Oblikovali pa smo tudi rdečo nit dogodka, ki je letos Uspeh sledi pogumnim.
Programski svet 28. SMK-ja sestavljajo:
- Maruša Grah, direktorica marketinga, e2grow
-
Jaka Levstek, soustanovitelj in direktor, D.Labs
-
Kristina Gregorc, direktorica digitalne komunikacije, razvoja in spletne prodaje v Mercatorju
-
Jure Laharnar, lastnik znamke Buzzverse
-
Klemen Selakovič, oblikovalec uporabniških vmesnikov/uporabniške izkušnje in gostitelj podkastov
-
Martin Stariha, direktor naročnikov, Luna \TBWA
-
David Pivk marketing in digital officer, Active Brands AS
-
Petra Čadež, direktorica marketinga, SPP delikatesni namazi, Atlantic Droga Kolinska d.o.o.
-
Peter Frankl, direktor in glavni urednik, Časnik Finance
-
Tatjana Pogačnik, direktorica Poslovne Akademije, Časnik Finance
Ekipo kot vedno koordinira in usmerja Primož Hvala, predsednik programskega sveta 28. SMK, H&S Consulting.