Skip to content
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
    • ARHIV-2022
Menu
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
    • ARHIV-2022
PRIJAVA

Aktualno

Rdeča nit letošnje Slovenske marketinške konference je Uspeh sledi pogumnim.

Rdeča nit letošnje Slovenske marketinške konference je Uspeh sledi pogumnim. Kljub izzivom in številnim preizkušnjam marketing kot stroka vedno najde prave odgovore in sveže rešitve ter se neustrašno poda na neznane poti.

Letošnji program SMK je razdeljen na osem vsebinskih sklopov, v katerih želimo s primeri dobre prakse, deljenjem izkušenj in razmišljanj razvijati stroko:

  • Imamo pogum za razvoj blagovnih znamk: kakšna so nova spoznanja, metode in tehnologije na področju upravljanja blagovnih znamk, ki jih lahko izkoristite sebi v prid.
  • Brez oklevanja uporabljamo umetno inteligenco: kakšne spremembe za marketinško delo in uporabnike prinaša umetna inteligenca ter kaj lahko pričakujemo v prihodnje.
  • Končno marketinška agilnost v praksi: kako lahko agilen način dela pomaga k večji učinkovitosti vaše ekipe.
  • Odločno vodimo marketing: vpogled v razmišljanje marketinških direktorjev o gradnji blagovne znamke in uspešnem vodenju ekipe.
  • Samozavestno uresničujemo podjetniške ideje: praktični nasveti za vse, ki želite zgraditi znamko.
  • Pogumno kreiramo kulturo inovativnosti: kako inovirati, da bi ostali korak pred svojo konkurenco.
  • Imeti jajca – dvignimo digital na naslednjo stopnjo: kako spletno trgovino dvigniti na višjo raven, tudi skozi napake, iz katerih se lahko učimo.
  • Končno odkrito in direktno o marketinških proračunih: kako ohraniti ali zagovarjati marketinške proračune v turbulentnih časih.

Več na https://smk.si/programski-urnik/.

Deli...

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event