Rdeča nit letošnje Slovenske marketinške konference je Uspeh sledi pogumnim. Kljub izzivom in številnim preizkušnjam marketing kot stroka vedno najde prave odgovore in sveže rešitve ter se neustrašno poda na neznane poti.
Aktualno

Letošnji program SMK je razdeljen na osem vsebinskih sklopov, v katerih želimo s primeri dobre prakse, deljenjem izkušenj in razmišljanj razvijati stroko:
- Imamo pogum za razvoj blagovnih znamk: kakšna so nova spoznanja, metode in tehnologije na področju upravljanja blagovnih znamk, ki jih lahko izkoristite sebi v prid.
- Brez oklevanja uporabljamo umetno inteligenco: kakšne spremembe za marketinško delo in uporabnike prinaša umetna inteligenca ter kaj lahko pričakujemo v prihodnje.
- Končno marketinška agilnost v praksi: kako lahko agilen način dela pomaga k večji učinkovitosti vaše ekipe.
- Odločno vodimo marketing: vpogled v razmišljanje marketinških direktorjev o gradnji blagovne znamke in uspešnem vodenju ekipe.
- Samozavestno uresničujemo podjetniške ideje: praktični nasveti za vse, ki želite zgraditi znamko.
- Pogumno kreiramo kulturo inovativnosti: kako inovirati, da bi ostali korak pred svojo konkurenco.
- Imeti jajca – dvignimo digital na naslednjo stopnjo: kako spletno trgovino dvigniti na višjo raven, tudi skozi napake, iz katerih se lahko učimo.
- Končno odkrito in direktno o marketinških proračunih: kako ohraniti ali zagovarjati marketinške proračune v turbulentnih časih.
Več na https://smk.si/programski-urnik/.