Zakaj princ Charles in Ozzy Osbourne nista ista ciljna skupina, kako verjetna je hiperinflacija, kako pametno pripeljati ljudi nazaj v pisarne, zakaj so starejši nad 50 let najboljše stranke in kako naj se marketing pripravi na metaverzum.
Aktualno

Slovensko marketinško konferenco sta obiskala tudi novinarja Časnika Finance, Rok Pikon in Špela Mikuš. Nastali so naslednji zanimivi članki:
- Zakaj princ Charles in Ozzy Osbourne nista ista ciljna skupina?
- Kako verjetna je hiperinflacija?
- Kako pametno pripeljati ljudi nazaj v pisarne?
- Zakaj so starejši nad 50 let najboljše stranke?
- Kako naj se marketing pripravi na metaverzu?
Ne spreglejte tudi članke, ki jih je na Poslovni akademiji Finance objavila Mateja Bizjak z nekaterimi govorniki konference že pred SMK-jem.
- Mark Adams: Osredotočite se na odkrivanje globokih vpogledov v ljudi
- Christopher Coomes: »Metaverzum in NFT-je moramo začeti dojemati kot način, kako nemoteno izboljšati vsakodnevno življenje«
- Maciej Zawadziński: Delo z Google Analytics predstavlja delo v nenehni negotovosti
Bili pa smo opaženi tudi na STA, v Instore in Marketing magazinu: