… da ne bi zamudili česa pomembnega – bodite z nami na 28. SMK. Obstaja veliko različnih izobraževanj in dogodkov in na spletu se najde veliko znanja in trendov, a nič od tega ni primerljivo s Slovensko marketinško konferenco.
Aktualno

Saj poznate tisto, da je znanje to, da veš, da je paradižnik v resnici sadje. Modrost oziroma izkušnja pa je, da ga vseeno ne uporabiš za sadno solato. Na Slovenski marketinški konferenci se trudimo, da vedno vzpostavimo oba vidika vsake teme. Tudi letošnji program se loteva kar nekaj pomembnih vsebinskih sklopov, ki nam bodo pomagali, da bomo lažje in bolje kos svojemu delu. Predavateljice in predavatelji prinašajo svoja spoznanja in izkušnje, kako oni vidijo pot iz povprečja med najboljše. Z novim znanjem se bomo pogumno premaknili izven ustaljenih okvirjev in povprečja, a vseeno preverjali, kaj deluje za koga in pod kakšnimi pogoji.
Z nami bo več kot trideset predavateljev. Nekateri med njimi vam bodo morda prijetno presenečenje, ker jih še ne poznate ali pa ste zgolj slišali za njihove uspešne zgodbe. Nekatere pa poznate že zelo dobro, a so od zadnjič, ko ste jim lahko prisluhnili, odkrili nova obzorja, ki jih bodo podelili z vami.
Naše letno srečanje ima prav poseben preplet vsega, zaradi česar imamo radi našo stroko in smo ponosni, da smo marketingaši. Zato boste zamudili nekaj res pomembnega, če vas 30. in 31. maja ne bo v Portorožu.