Upravljanje "korone" in prevedba aktualne tematike v "wow" sprožilce bo priložnost za marketing v prihodnje. Vse spremembe v okolju dajejo možnosti, da se pozicioniramo za naslednje desetletje.
Aktualno

Da ne boste jezni in slabe volje, ko boste v letih 2021, 2022 … druge poslušali, kako je kriza priložnost. Ne čakajmo, ampak se odzovimo. Izkoristimo, kar se dogaja okoli nas. Kako? Korona bo ostala in postala dejavnik trženja in umeščanja blagovnih znamk. Moramo jo »vključiti« oziroma uporabiti. Upravljanje korone in prevedba tega v »VAU sprožilce« bosta priložnost za marketing v prihodnje. Vse spremembe v okolju dajejo možnosti, da se umestimo za prihodnje desetletje. Uvodni govornik Klaus-Dieter Koch nam bo iz svojih desetletnih izkušenj razvoja blagovnih znamk B2B in B2C, majhnih lokalnih in velikih mednarodnih podjetij, povedal o najboljših strategijah in taktikah, kako to narediti.