Skip to content
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
Menu
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021

Aktualno

Uspešno znamčenje po COVID-19

Upravljanje "korone" in prevedba aktualne tematike v "wow" sprožilce bo priložnost za marketing v prihodnje. Vse spremembe v okolju dajejo možnosti, da se pozicioniramo za naslednje desetletje.

Da ne boste jezni in slabe volje, ko boste v letih 2021, 2022 … druge poslušali, kako je kriza priložnost. Ne čakajmo, ampak se odzovimo. Izkoristimo, kar se dogaja okoli nas. Kako? Korona bo ostala in postala dejavnik trženja in umeščanja blagovnih znamk. Moramo jo »vključiti« oziroma uporabiti. Upravljanje korone in prevedba tega v »VAU sprožilce« bosta priložnost za marketing v prihodnje. Vse spremembe v okolju dajejo možnosti, da se umestimo za prihodnje desetletje. Uvodni govornik Klaus-Dieter Koch nam bo iz svojih desetletnih izkušenj razvoja blagovnih znamk B2B in B2C, majhnih lokalnih in velikih mednarodnih podjetij, povedal o najboljših strategijah in taktikah, kako to narediti.

 

Deli...

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event