UVODNI NAGOVOR

Obvladajte svojo rast / Master your growth

Obvladajte svojo rast

Master your growth

Rast je ljudem od nekdaj privlačna. Otroci želijo biti večji, čim hitreje zrasti. Športniki želijo napredovati. Saj poznate tisti slogan –hitreje, višje, močneje. Če nekaj ne raste, je za marsikoga že čudno, slabo. V poslu je zahteva po rasti še dodatno potencirana. Rast, rast in pogosto samo rast. Iz leta v leto. 10 %, 20 %, 100 % ni več dovolj. Želimo si še višjo rast.

Razvrednotenje rasti

Zato je danes na rast pripeto ogromno»odvečne navlake«, od blockchaina za vsako ceno, growth hacking doktorjev, katerih izkušnje so omejene zgolj na gledanje Vaynerchuk videov, raznoraznih idej, da lahko uspeš le, če delaš 16 ur na dan, pa do samooklicanih gurujev, ki obljubljajo 2.500 % rast v pol leta, če se še danes prijavite na njihove video seminarje in tako prihranite ogromno denarja …

 Kako rasti in kakšna je vloga marketinga pri rasti?

Letošnja Slovenska marketinška konferenca bo govorila o zdravi rasti. Odkrila bo ozadja, ključne dejavnike, koncepte in filozofijo primerov uspešne, stabilne in vzdržne rasti. Preučili bomo tudi primere zelo visoke rasti. Kaj je bilo v ozadju rasti? Kakšno in kako je svojo vlogo odigral marketing? Kakšna je vloga strategije in kakšna kulture podjetja pri doseganju rasti? Kako in o čem mora danes razmišljati marketingaš, da bi svoji znamki oziroma podjetju zagotavljal rast? Pokazali bomo tudi, zakaj so določene znamke rasle celo v zadnji recesiji …

Skozi primere bomo iskali taktike, kako pridobiti več strank, kako kreirati višjo vrednost in dosegati višjo ceno za svoje storitve, kako rasti skozi mednarodno širitev, kako razvijati izdelke oziroma storitve in skozi še boljšo izkušnjo za kupce dosegati rast.

Na SMK 2019 bomo rasli skupaj

Na letošnji SMK bomo prikazali množico različnih načinov za rast in vsak od teh načinov ima povsem svojo logiko in zahteve. Tisti, ki razume, kaj vse vpliva na rast in kako vse jo lahko znamke že danes dosegajo, bo rasel tudi jutri. Tisti, ki je sposoben celovito gledati in razumeti rast, bo rasel tudi v prihodnosti. Rasel bo tisti, ki pozna pasti magičnih palčk in trikov čez noč. Ne glede na okolje, ki se in se bo še bolj spreminjalo. Rasel bo tudi v naslednji recesiji. Če želite imeti zdravo rast, razumeti kaj poganja rast blagovnih znamk in kako to uporabiti pri svojem delu – pridite na letošnjo SMK.

Primož Hvala, predsednik programskega sveta 24. SMK

 

Vsebinski sklopi 24. SMK

  • Poslovna/ marketinška strategija za rast
  • Kultura in organizacija za rast
  • Inovacije, razvoj izdelkov/uporabniške izkušnje za rast
  • Rast skozi cenovno-portfeljske-segmentne odločitve (tudi starejši, mlajši…)
  • AI in tehnologija v funkciji rasti
  • Rast na mednarodnih trgih
  • Rast marketingaša (tudi prodor v podjetju, kompetence, novi profili…)
  • Podjetniška rast
  • B2B rast
  • Kako smo se rešili iz težav/zaostrenih razmer/recesije

Deli...

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email