SMK uspešno zaključena. Slovenska marketinška skupnost je še enkrat več dokazala, da zna stopiti skupaj in intenzivno razmišljati o tem, kako naše znamke in podjetja pozicionirati v neki povsem novi normalnosti, ki bo, želeli ali ne, ostala še nekaj časa. Hvala vsem za udeležbo!
Aktualno

SMK uspešno zaključena. Slovenska marketinška skupnost je še enkrat več dokazala, da zna stopiti skupaj in intenzivno razmišljati o tem, kako naše znamke in podjetja pozicionirati v neki povsem novi normalnosti, ki bo, želeli ali ne, ostala še nekaj časa. Zagotovo pa obljubljamo, da bo izpeljana tudi 26. Slovenska marketinška konferenca. Letošnja je bila nekaj posebnega, a vsi skupaj verjetno upamo, da se bo naslednja vrnila v stare okvirje. Če si izposodimo besede Nicolasa Kfurija: “V zadnjih letih smo tekmovali, kdo bo bolj inovativen, zdaj pa je čas, da se vrnemo k osnovam.”