Skip to content
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
Menu
  • DOMOV
  • PROGRAM
    • PREZENTACIJE 2022
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021

Aktualno

ustanovitelj, BrandTrust

Klaus-Dieter Koch

Uvodni govornik Klaus-Dieter Koch, ustanovitelj podjetja BrandTrust: Zgradimo zaupanje kot glavno gonilo vrednosti v današnjem burnem svetu.

Uvodni govornik Klaus-Dieter Koch, ustanovitelj podjetja BrandTrust: Zgradimo zaupanje kot glavno gonilo vrednosti v današnjem burnem svetu.          

S svojimi več kot 30-letnimi izkušnjami na področju pomoči malim ali multinacionalnim podjetjem pri gradnji močnih blagovnih znamk nam bo Klaus Koch pokazal, kako zgraditi zaupanje med strankami v današnjem hitrem svetu, ki je prenatrpan z informacijami. Priča smo vse večjemu pretiravanju, lažnim zgodbam, instantnim kopijam … Kako morajo vodilni v podjetjih razmišljati o zaupanju in kako naj zgradijo zaupanja vredne odnose s svojimi strankami? Kako naj svojim strankam zagotovimo zaupanje kot končno vrednost? Če se želimo izogniti konkuriranju z nizkimi cenami in vzpostaviti lojalnost med strankami, moramo razmišljati o tem, kako bi zgradili zaupanje, še posebej v današnjem svetu. Klaus-Dieter Koch nam bo z nekaj primeri iz resničnega življenja predstavil dokazan koncept, kako vzpostaviti zaupanje. Predstavitev je zanimiva za vse, ki želijo med svojimi strankami vzpostaviti zaupanje v svoje blagovne znamke.

Deli...

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event