Skip to content
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
    • ARHIV-2022
Menu
  • DOMOV
    • Prezentacije
  • PROGRAM
    • GOVORCI
    • PROGRAM
  • PROGRAMSKI SVET
  • NOVICE
  • GALERIJA
    • GALERIJA SLIK
  • SPONZORJI
    • SPONZORJI
    • POSTANITE SPONZOR
    • SPOROČILA SPONZORJEV
  • O SMK
    • O SMK
    • NASTANITEV
    • OBVESTILA
  • ARHIV
    • ARHIV 2018
    • ARHIV 2019
    • ARHIV 2020 Predkonferenčno srečanje
    • ARHIV-2020
    • ARHIV-2021
    • ARHIV-2022
PRIJAVA

Aktualno

ustanovitelj, BrandTrust

Klaus-Dieter Koch

Uvodni govornik Klaus-Dieter Koch, ustanovitelj podjetja BrandTrust: Zgradimo zaupanje kot glavno gonilo vrednosti v današnjem burnem svetu.

Uvodni govornik Klaus-Dieter Koch, ustanovitelj podjetja BrandTrust: Zgradimo zaupanje kot glavno gonilo vrednosti v današnjem burnem svetu.          

S svojimi več kot 30-letnimi izkušnjami na področju pomoči malim ali multinacionalnim podjetjem pri gradnji močnih blagovnih znamk nam bo Klaus Koch pokazal, kako zgraditi zaupanje med strankami v današnjem hitrem svetu, ki je prenatrpan z informacijami. Priča smo vse večjemu pretiravanju, lažnim zgodbam, instantnim kopijam … Kako morajo vodilni v podjetjih razmišljati o zaupanju in kako naj zgradijo zaupanja vredne odnose s svojimi strankami? Kako naj svojim strankam zagotovimo zaupanje kot končno vrednost? Če se želimo izogniti konkuriranju z nizkimi cenami in vzpostaviti lojalnost med strankami, moramo razmišljati o tem, kako bi zgradili zaupanje, še posebej v današnjem svetu. Klaus-Dieter Koch nam bo z nekaj primeri iz resničnega življenja predstavil dokazan koncept, kako vzpostaviti zaupanje. Predstavitev je zanimiva za vse, ki želijo med svojimi strankami vzpostaviti zaupanje v svoje blagovne znamke.

Deli...

Konferenco organizirata Društvo za marketing Slovenije in Časnik Finance. Zadnja leta naš dvodnevni dogodek privablja skoraj 600 udeležencev.

Facebook-f Youtube Instagram

ČASNIK FINANCE

Časnik Finance, d. o. o.
Bleiweisova 30,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Sandra Zidar, vodja projektov

T: +386 (0)41 904 206
E: sandra.zidar@finance.si, E:akademija@finance.si
W: https://akademija-finance.si

DMS

Društvo za marketing Slovenije
Dimičeva ulica 13,
1000 Ljubljana, Slovenija

Kontaktna oseba:
Tanja Kavran, izvršna direktorica

E: tanja.kavran@dmslo.si
E: info@dmslo.si
W: https://www.dmslo.si

© 2021, Časnik Finance

Produkcija BMA Studio

/ BMA Event