Zoran Vučinić je pred kratkim zaključil svojo dolgoletno kariero v Coca-Coli Severna Amerika, zato ima izjemen vpogled v upravljanje ene najmočnejših blagovnih znamk na svetu.
Aktualno

Razkril nam bo svoje razmišljanje o gradnji uspešne znamke, ki vključuje razumevanje globalnega uporabnika, krmarjenje med izzivi globalnih trendov in ohranjanje prednosti pred konkurenco. Podal bo tudi praktične nasvete, kako se izogniti pogostim pastem.
V svoji dolgoletni marketinški karieri je pridobil bogate izkušnje na širokem geografskem območju, v Coca-Coli pa je bil odgovoren za največji marketinški proračun, zato ima poglobljeno znanje o ključnih marketinških dejavnikih.
Zoran Vučinić je v Coca-Coli začel leta 1988 v Italiji kot vodja marketinških storitev za jugovzhodno Evropo. Pozneje je postal izvršni direktor Coca-Cole v Švici, Avstriji in na Tajskem. Bil je tudi svetovalec podjetja Egon Zehnder in predsednik skupine Dukat, leta 2007 pa se je vrnil v Coca-Colo in postal predsednik enote za Rusijo, Ukrajino in Belorusijo. Nato je napredoval v vodjo enote za Bližnji vzhod in severno Afriko s sedežem v Dubaju. Danes je predsednik nadzornega sveta Atlantic Grupe.