Klemen Selakovič je delal in svetoval za številne mednarodne znamke, vse od ameriškega San Francisca do kitajskega Pekinga. Dvakrat je bil izbran za mladega kreativca leta na nacionalnem oglaševalskem festivalu (2013 in 2015), leta 2014 in 2016 je prejel nagrado websi, leta 2014 zlato nagrado diggit in leta 2020 netka. Slovenijo je dvakrat zastopal na mednarodnem festivalu kreativnosti Cannes Lions, kar mu je prineslo mesto na seznamu 55 mladih vodij na področju oglaševanja v širši balkanski regiji revije Media Marketing. Leta 2018 je bil sprejet v elitno mrežo Toptal, ki združuje tri odstotke najboljših samostojnih oblikovalcev.
Vodi AIDEA Podkast, v katerem predstavlja nekonvencionalne ideje o zavesti, drogah, tehnologiji in prihodnosti človeštva. Oddaja ima več kot dva milijona ogledov in je pogosto na prvem mestu med slovenskimi podkasti (na Applovi lestvici). Trenutno ima več kot 150 tisoč prenosov na mesec. Dvajset odstotkov svojih prihodkov namenja najučinkovitejšim dobrodelnim organizacijam. Zelo je angažiran v filozofiji oziroma gibanju učinkovitega altruizma. Zavzema se za idejo, naj uspešni in premožni posamezniki »vračajo družbi«.
Trenutno se kot glavni produktni oblikovalec pri Tesseri ukvarja s tehnologijami Web 3.0.