Kristina Gregorc se je Skupini Mercator pridružila po študiju na Univerzi v Exeterju in Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Kariero je začela na oddelku nabave, jo nadgradila na oddelku marketinga, takrat pa je bila sočasno tudi asistentka predsednika Mercatorjeve uprave. Zdaj je 27-letna Kristina Gregorc že skoraj tri leta direktorica sektorja, kjer vodi pomembne projekte digitalne preobrazbe podjetja, intenzivno pa se ukvarja predvsem z razvojem Mercatorjevih digitalnih produktov, kot sta spletna trgovina in spletna vsebinska platforma M Soseska. Njen hitri prodor med vodstveni kader nikakor ni naključje, saj je Gregorčeva dejavna na več poslovnih področjih, trende pa ne le spremlja, temveč jih skuša tudi predvideti in spodbujati razvoj pravih produktov, ki pomenijo dodano vrednost za kupce in uporabnike. Na tekmovanju Websi so ji podelili naziv naj digitalka 2022, v prostem času pa je velika ljubiteljica glasbe in športa.
